Kiitoksia kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Erityisesti paikanpäälle tulleille suuri kiitos, oli mahtava vetää vaparia ku oli porukka mukana
Itse kisasuorituksesta sen verran tässä nopeesti sanon, että poset meni päin persettä. Jännitys vei nyt vähän miestä liikaa ja poseeraaminen oli väkinäistä. Rennosti vaan olis pitänyt, mutta ei sitä aina kaikissa onnistu. Lisää posetreeniä nyt ja kovasti!
Ja seuraavana treenataan jalat. Perkele. :D
Kiitos vielä kerran. Ja älkää luulkokaan, että alan löysäilee. Nyt laitetaan isompaa pykälää koneeseen!
Savolainen sanoi treenivideollaan menevänsä käsijarru päällä. Mä voisin sanoa, että nyt oon löytänyt mistä yleensä koko käkkärin saa edes veks!
Hyvä esiintyminen ja siisti kunto, jota vähän latisti epäsuhdat jalat yläkropan kanssa. Jaloille muutama vuos kovaa treeniä ja toki muullekkin kropalle niin siinä on jäätävä paketti. Tykkään!
Onnittelut Mikolle. Vähän harmittaa näin jälkikäteen ku kävin vaan pro-kisat kattomassa. Näin kyllä sieltä ovelta ku O'Vascular käveli lavalle, komea ilmestys oli kilometrin päästä katsottunakin :D