BB Mikko Ovaskainen

Vähän poikkeavia treenejä ainakin oli, ekassa rintaa kolme liikettä, sitten olkapäitä ja hauiksia yksi liike päälle tjsp ja toisessa oli takareidet ja selkää? Onko tää joku "treenataan mikä on palautunut" juttu :D

Vähän poikkeavia treenejä ainakin oli, ekassa rintaa kolme liikettä, sitten olkapäitä ja hauiksia yksi liike päälle tjsp ja toisessa oli takareidet ja selkää? Onko tää joku "treenataan mikä on palautunut" juttu :D
En kaikkia liikkeitä ole kuvannut, mutta sellainen "työntävät-vetävät-jalat"- jako on tällä hetkellä. Teen vähän monenlaista treenijakoa, joskus voimailua ja joskus puhdasta body-treeniä. Tuossakin varmaan näkee hyvin, että mitkä ovat minun heikkoudet ja mitkä vahvuudet. En tosiaan olkapäille ja hauiksille tee montaakaan sarjaa, kun taas takareisiä ja rintaa ja ojentajia painotan. Silloin siis kun teen puhdasta body-treeniä.

Jako siis on jotenkin näin:

1. Jalat
2. Rinta-olka-ojentaja-hauis
3. Selkä-takareidet

Tai jos voimailen, niin se on 3 x viikkoon treeni, jokaisessa treenissä on:

- kyykky-sovellus / veto
- leuanveto / alatalja
-penkki-sovellus
-vatsat

JTO:n ohjauksessa olin pari vuotta sitten ja sieltä tuo voimailuohjelman pohja.

View: https://youtu.be/fd4Q75vBYmE

Sieltähän rupesi ropisee videoita 👍 Näitä kyllä ihan mielellään kattelee ja kuuntelee. Aikanaan silloin ennen viimeisiä sm-kisoja vasta löysin nuo Ovaskaisen videot ja niitä tuli suht paljon katsottua. Sittenpä kisojen jälkeen niitä ei enää tullutkaan, kuin harvakseltaan.

View: https://youtu.be/fd4Q75vBYmE

Sieltähän rupesi ropisee videoita 👍 Näitä kyllä ihan mielellään kattelee ja kuuntelee. Aikanaan silloin ennen viimeisiä sm-kisoja vasta löysin nuo Ovaskaisen videot ja niitä tuli suht paljon katsottua. Sittenpä kisojen jälkeen niitä ei enää tullutkaan, kuin harvakseltaan.

Enhän itse oo tehnyt videoita herran aikoihin. Melkein kymmenen vuotta sitten. Aina joku ammattilainen on ne tehny tässä välissä, niinku Tafferin Otto.

Mutta nyt tässä ajattelin toteuttaa taas sen, mitä jo vähän aikaa oon miettinyt.

Välillä kun tuntuu, että mitä vittua sitä kenellekään elämäänsä esittelemään ja että jos lähtis helevettiin koko somesta.

Sitten taas muutama mukava viesti saa ajatuksia toiseen suuntaan. Joitakin tosiaan jopa kiinnostaa nää jutut.

Ja etenkin ammattiini liittyvät jutut. Itseasiassa, niistä onkin vähän vääntöä tässä ollut parin mahdollisen yhteistyökumppanin kanssa, joten jos linna-jutut kiinnostaa, niin kannattaa vähän seurata tätä perunasäkkiä 😁

Kiitoksia kiitoksia, vihdoin saa katella kotisohvalta Mr. O ohjelmaa, hyvät naurut saapi ja intoa harrastukseen
Ei oo ylimäärästä showta vaan aitoa meininkiä, tykkään isosti

Hyvät on videotallenteet. Näitä on odoteltu. Kiitos vain mr O.
Itseltä meni ohi, kauankos siellä thaikkulassa viipyilet?
Itse pystyy samaistumaan hieman tilanteeseen. Toinen polvi leikattu ristisiteiden osalta kuntoon, mutta toisessa sellaiset kulumat, että ajetaan loppuun, sanoi ortopedi. Tekonivelkirurgiassa arvioivat, että pari vuotta mennään kortisonipiikeillä ja kipulääkkehillä. Sitten leikkaukseen.
Ja niin Tammikuu pitäisi myös viettää Thaimaan lämmössä. En kyllä ihan noin mielipuolena meinannut jumpata.

Hyvät on videotallenteet. Näitä on odoteltu. Kiitos vain mr O.
Itseltä meni ohi, kauankos siellä thaikkulassa viipyilet?
Itse pystyy samaistumaan hieman tilanteeseen. Toinen polvi leikattu ristisiteiden osalta kuntoon, mutta toisessa sellaiset kulumat, että ajetaan loppuun, sanoi ortopedi. Tekonivelkirurgiassa arvioivat, että pari vuotta mennään kortisonipiikeillä ja kipulääkkehillä. Sitten leikkaukseen.
Ja niin Tammikuu pitäisi myös viettää Thaimaan lämmössä. En kyllä ihan noin mielipuolena meinannut jumpata.
Oon kolome kuukautta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom