Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän kiltisti sparrasi Ovaskaisen poeka. Tuo Koivisto ei nyt loppujen lopuksi mikään kummoinen mattomies ole. Kaikki siis suhteellista, mutta esimerkiksi Koiviston kanssa suunnilleen saman kokoinen Tommi Pulkkanen jos olisi ollut vastassa, niin sitten ei toki olisi painihommissa kokemattomalla bodarilla mitään jakoa. Mutta kun Ovaskaisella nyt jonkin verran käryä hommasta jo on, niin kyllä tuolla fysiikkaerolla olisi Koiviston tasoisen kaverin voinut brutaalisti jyräämällä tiukemmalle laittaa, ainakin alkupuolella ennen hyytymistä, Nyt vähän näytti, että puolittain antoi pari sweeppiä. Eipä siinä, kiinnostava video tuo toki oli, ja hienoa taas nähdä materiaalia Ovaskaiselta.
Pakkohan tolla fysiikalla on vähän himmailla, ku tarkotus on sparrata 5 minuuttia. Eikä se prässi lopputulosta ois muuttanu.
Kuhan tuun siellä käymmään!Koska Mikko tehdään taas jotain veikeetä stilliä sun kanssa?
Jeee. Kelataan sit taas jotain siistii.Kuhan tuun siellä käymmään!
Ei ole nyt kilpailullisia tavoitteita missään tekemisessä, kunhan monipuolistin vähän urheilua. Olen aina pitänyt ajatuksesta, että kroppa on mahdollisimman toiminnallinen, mutta valitettavasti siihen toiminnallisuuteen ei tule panostettua kun treenaa kehonrakennusmielessä kilpailumielessä. Paikkaharjoittelua pääsääntöisesti lihaskuntoharjoittelu ja bodaus on ja se ei ainakaan paranna toiminnallisuutta.Onko Ovaskaisella nyt bodaaminen kilpailumielessä jäänyt? Monta body- ja kamppailutreeniä tulee viikossa ja onko näiden yhdistäminen haasteellista? Kovakuntoinen kroppa ukolla nyt!
Ei ole nyt kilpailullisia tavoitteita missään tekemisessä, kunhan monipuolistin vähän urheilua. Olen aina pitänyt ajatuksesta, että kroppa on mahdollisimman toiminnallinen, mutta valitettavasti siihen toiminnallisuuteen ei tule panostettua kun treenaa kehonrakennusmielessä kilpailumielessä. Paikkaharjoittelua pääsääntöisesti lihaskuntoharjoittelu ja bodaus on ja se ei ainakaan paranna toiminnallisuutta.
Tulisiko minulla joku kuusi jumppaa viikkoon, kolme painia ja kolme punttia. Se vähän vaihtelee. Aika rennolla otteella menen, ei stressiä, ei väsymystä, silleen urheilusta ja uusista jutuista nauttien