mä olen tän joskus ennenkin sanonut ja olen edelleen samaa mieltä, että näihin ketjuihin vois olla kommentointioikeus vain kisaajilla ja alan todellisilla tietäjillä kuten Utti, Mike jne. Ei esim. mulla tai juuri kellään muullakaan ole mitään oikeasti hyödyllistä sanottavaa, mitä eivät kisaajat ja valmentajat jo tietäisi. Vois olla tavis tissiposkille vaan tuo liketys mahdollisuus, se riittäisi aivan hyvin sen ohella, etta saisi seurata kilpabodareiden ja Utin tapaisten todellisten tietäjien keskusteluja kehonrakennukseen liittyvistä jutuista ja katsella kuvia/ videoita.
Mä kävin takavuosina pitkään kovalla body/voimailusalilla, jonka pukuhuoneessa käytettiin steroideja ja solariumkopissa nussittiin. Sillä salilla kovat bodarit kävivät keskusteluja aina kaikesta bodaukseen ja voimailuun liittyvästä, eikä siihen kynäniskat päästellyt välihuutoja. Ne kynäniskat kuunteli vaan silmät pyöreinä hiljaa, eikä yrittäneet antaa mitään vitun palautetta jonkun kilpabodarin kondiksesta. Mun mielestä se toimi hyvin!
Mä kävin takavuosina pitkään kovalla body/voimailusalilla, jonka pukuhuoneessa käytettiin steroideja ja solariumkopissa nussittiin. Sillä salilla kovat bodarit kävivät keskusteluja aina kaikesta bodaukseen ja voimailuun liittyvästä, eikä siihen kynäniskat päästellyt välihuutoja. Ne kynäniskat kuunteli vaan silmät pyöreinä hiljaa, eikä yrittäneet antaa mitään vitun palautetta jonkun kilpabodarin kondiksesta. Mun mielestä se toimi hyvin!