BB Mikko Ovaskainen

mä olen tän joskus ennenkin sanonut ja olen edelleen samaa mieltä, että näihin ketjuihin vois olla kommentointioikeus vain kisaajilla ja alan todellisilla tietäjillä kuten Utti, Mike jne. Ei esim. mulla tai juuri kellään muullakaan ole mitään oikeasti hyödyllistä sanottavaa, mitä eivät kisaajat ja valmentajat jo tietäisi. Vois olla tavis tissiposkille vaan tuo liketys mahdollisuus, se riittäisi aivan hyvin sen ohella, etta saisi seurata kilpabodareiden ja Utin tapaisten todellisten tietäjien keskusteluja kehonrakennukseen liittyvistä jutuista ja katsella kuvia/ videoita.

Mä kävin takavuosina pitkään kovalla body/voimailusalilla, jonka pukuhuoneessa käytettiin steroideja ja solariumkopissa nussittiin. Sillä salilla kovat bodarit kävivät keskusteluja aina kaikesta bodaukseen ja voimailuun liittyvästä, eikä siihen kynäniskat päästellyt välihuutoja. Ne kynäniskat kuunteli vaan silmät pyöreinä hiljaa, eikä yrittäneet antaa mitään vitun palautetta jonkun kilpabodarin kondiksesta. Mun mielestä se toimi hyvin!

:hyper:

Tuo on oikein. Aivan naurettavaa, että täällä lähdetään intohimoisesti ja puoliammattimaisesti lajia harrastaville ja SM-tasolla kisaaville huutelemaan noita jalaton -kommentteja ja perään todetaan, että pitäisi vaan kestää ja ignoorata nuo. Minä ainakin nautin tuosta kun Mikko antaa takaisin.

Jatka Mikko kirjoittelua vaan! Jäätävä yläkerta herralla hieno oli nähdä livenä kisoissa! Perus saliharrastajan silmiin Mikko ja Artturi säväyttää kyllä fysiikallaan. Eikä siis yhtään muilta pois näyttäviä olivat kaikki finaalissa.

Nyt alkoi sitten bannivasara heilumaan ja mä otan nyt sen mitä on vuosikausia huudeltu, eli Pakkotoistolta bannataan heti. Nyt se pitää paikkansa, kaikki runkkarit, jotka lähtee täällä aukomaan turhaan päätänsä ja sotkemaan ketjuja, lentää kusikaaren mukana ylilaudalle itkemään moi mikeä.
Onhan tuo rajua touhua, kun tuohon lähdetään, mutta siihen tänäpäivänä on tultu. Oikeasti, minäkin olen lukenut tätä foorumia jo kohta 15 vuotta, eikä Pakkotoisto ole ollut koskaan tällaisessa jamassa kuin nyt. Nykyään koko ajan saa lukea vaan vittuilua ja vinkumista helvetin monessa ketjussa.

Se ei ole tämän foorumin vika, ei ollenkaan. Tämä sama suuntaus on näkyvissä kaikkialla, ihan tavallisessa elämässäkin. Toisten kunnioittaminen on hävinnyt rajusti, kuvitellaan, että mitä tahansa voi sanoa tai tehdä, etenkin jos ei jää kiinni. Yleinen perseily on lisääntynyt, kaikki ei osaa hävetä tekemisiään.

Katkeaa se kamelinkin selkä joskus ja Kauhavankin rauta ruostuu.

Vaikka Timo Raudan vanhalla salilla onki ollu melko homo meininki, niin silti samaa mieltä että kisaajien topickit pitäis pitää puhtaana. Jos jollaki on paha olla niin avautuu sitten kisatopickissa mutta sielläkin asiallisesti.

Paras selitys ikinä. "Kyllä sinun nyt pitää Mikko kumartua, koska Heathiki saa paskaa niskaan". Suomessa sen verran pienemmät piirit ja onhan tää ihan mahtavaa, että mestarit ylipäätänsä kirjottelevat foorumeilla ja vastailevat nimimerkeille.

On olemassa myös lukuisia asiallisia foorumeita, millä ei trolleja näy ja missä voi käydä ihan asiallisista keskustelua.

Minun puolesta vois moderoida selvät trollit suoraan pois, jollon keskustelufoorumi pysyis keskustelufoorumina. Trollauksen kuumat linjat jonnekki muualle

Mitkä ovat ne asialliset bodausaiheiset foorumit Suomessa?

Niin onko sun mielestä Phil Heath joku psykopaatti mihin ei kritiikki vaikuta ollenkaan ja sitä saa trollata niin paljon kun sielu sitää vai mikä oli pointtisi? Heath, Greene, Ramy, Rölli, Branch, Cutler, Coleman jne. kaikki ovat saaneet ihan vitusti kritiikkiä ja paljon pahempaa kuin Mikko eikä se ole heidän esillä oloaan estänyt. He eivät myöskään ole hyljänneet fanejaan trollien/vittuilijoiden takia. Se on selvä virhe, jos hylkää faninsa joidenkin trollien takia. Mutta kukin tyylillään.

Ja edelleenkään en tällä tarkoita että joku trollaaminen, vittuilu yms. paska olisi oikein tai hyväksyttävää, toisin kuin sinä ja moni muu ymmärsitte.

Tottakai ne trollit voi bannia, mutta ne tekee vain uuden käyttäjän ja jatkaa sitä sillä. Edelleen paras keino trollausta vastaan on vain olla provosoitumatta, niin kohta loppuu trolleilta motivaatio ja etsivät uuden kohteen ja leikkikentän.

Mitkä ovat ne asialliset bodausaiheiset foorumit Suomessa?

Niin onko sun mielestä Phil Heath joku psykopaatti mihin ei kritiikki vaikuta ollenkaan ja sitä saa trollata niin paljon kun sielu sitää vai mikä oli pointtisi? Heath, Greene, Ramy, Rölli, Branch, Cutler, Coleman jne. kaikki ovat saaneet ihan vitusti kritiikkiä ja paljon pahempaa kuin Mikko eikä se ole heidän esillä oloaan estänyt. He eivät myöskään ole hyljänneet fanejaan trollien/vittuilijoiden takia. Se on selvä virhe, jos hylkää faninsa joidenkin trollien takia. Mutta kukin tyylillään.

Ja edelleenkään en tällä tarkoita että joku trollaaminen, vittuilu yms. paska olisi oikein tai hyväksyttävää, toisin kuin sinä ja moni muu ymmärsitte.

Tottakai ne trollit voi bannia, mutta ne tekee vain uuden käyttäjän ja jatkaa sitä sillä. Edelleen paras keino trollausta vastaan on vain olla provosoitumatta, niin kohta loppuu trolleilta motivaatio ja etsivät uuden kohteen ja leikkikentän.
Olenkos minä "hylkäämässä faneja" tai jättämässä "esillä olemista"?

Se, että tartun ja reagoin sinun kaltaisten kirjoittamiin "haista paska"- viesteihin, ei tarkoita, että olisin jättämässä noita yllämainittuja asioita. Se tarkoittaa sitä, että reagoin asiaan, mikä ei ole asiallista ja mitä ihmisen ei tarvitse sietää. Vaikka onkin intternetti ja keskutelufoorumi ja kritiikille altistava laji.

Tottakai ne trollit voi bannia, mutta ne tekee vain uuden käyttäjän ja jatkaa sitä sillä.
Ei mene noin, olen nähnyt tätä vuodesta 2001 saakka ja toi ei pidä paikkaansa. Ne saa ekana bannin nickille ja IP:lle. Sitten ne on niin kovia jätkiä, että etsii 4 sentin pippeli pystyssä proxyn ja sen mukana proxy bannataan ja nimimerkit yhdistetään. Sitten ne yrittää vielä kerran ja taas tulee bannia. Loppujen lopuksi ne tajuaa, että heidän itkulla ja katkeralla akkamaisella vollotuksella ei tule kuin banaania, niin ne joko alkaa kirjoittamaan asiallisesti tai menevät itkemään ylilaudalle. Ylilauta on sikäli hyvä mesta, että se imee nämä vähäosaiset hieman rajatummalla aivokapasiteetilla varustetut yksilöt sinne laukomaan 4 sanan lauseita, pysyy sitten täällä edes joku järjestys. Samaan aikaan ne nakuttaa sieltä kävijöitä tänne, mutta eivät enää uskalla mitään kirjoittaa, koska tulee bannit ja sitten eivät voi lukea Suomen kovinta alan forumia.

Olenkos minä "hylkäämässä faneja" tai jättämässä "esillä olemista"?

Se, että tartun ja reagoin sinun kaltaisten kirjoittamiin "haista paska"- viesteihin, ei tarkoita, että olisin jättämässä noita yllämainittuja asioita. Se tarkoittaa sitä, että reagoin asiaan, mikä ei ole asiallista ja mitä ihmisen ei tarvitse sietää. Vaikka onkin intternetti ja keskutelufoorumi ja kritiikille altistava laji.

No se on hyvä, että et ole poistumasta täältä. Moni muu suomibodari on sen virheen tehnyt, että on käskenyt sulkea ketjut ja poistunut kokonaan netistä. Toivottavasti Hulkki ei katoa pakkikselta, vaikka näin uhkasikin tehdä.

Mikko nyt on aika rauhoittua! Olet vissiin lukenut niin paljon kritiikkiä tänään, että otat kaiken vittuiluna. :( Mene lukemaan huomenna uudestaan nuo kommenttini kun olet vähän rauhoittunut niin ymmärrät, että en mä sulle ole vittuillut. Sanoin silloin aiemmin, että "_JOS_ jalkoihin ei ole tullut kehitystä parina viime vuotena" eli paino sanalla _JOS_. Mä en siis tiennyt onko ne kehittyneet vai ei, mutta jos kerta on niin hieno homma. Samassa yhteydessä totesin, että sulla on kisaavista bodareista Suomen kovin yläkerta. Miten toi voi olla vittuilua? :D

Noniin, rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto!

Hyvä vaan kun siivoutuu forumi. Nämä ohjeet 'olla välittämättä trolleista ja suunsoittajista, koska se vain ruokkii niitä', eivät toimi. Ollaan välittämättä -> suunsoitto joko jatkuu tai voi olla jatkumatta, monta ketjua pilalla. Annetaan bannit -> suunsoitto loppuu.
Vähän sama kuin joku vapaan kasvatuksen tulos nakkelisi kananmunia sun seinään, ja ohje olis olla välittämättä niin eiköhän se lähde. Voihan se lähteä, mutta jos ekan kananmunan jälkeen potkasee perseelle ni loppuu heti :D

Ja en minä ainakaan pelkää etteikö täällä edelleenkin sais nakata kritiikkiä. Antaa sen vain asiallisesti eikä tavallaan vittuilun kyljessä.

Julkisuuden kiroja tuommoiset - ei rajoitu pelkästään tähän genreen. Vain Elämää-ohjelmassa Lauri Tähkä kertoi että FBssä oli ollut Lauri Tähkä hater-ryhmä jossa oli ollut tuhansia tykkääjiä. Siinä yksi perspektiivi siihen mitä on olla julkisuuden henkilö.
Silviisii sanoisin Mikolle että kannattaa uskoa siihen omaan tekemiseen ja yrittää ignoorata tuommoiset höpöttelyt. Äänekkäimmät tuppaa monesti olemaan nuita änkyröijiä. Tepon Jaska sanoi joskus että "ne jotku huutaa eniten - lypsää vähiten" :)

Tsemppiä!

Ja Mikolle ikäviä uutisia ton osalta, se on aivan sama mitä teet, jos olet esillä ja näytät onnelliselta ja saat jotain aikaan jollain saralla elämässä, saat myös sitten vihaajia niskaasi. Ja siihen ei auta ignore, ei vastineet, siihen auttaa vain sulautua massaan ja lopettaa kaikki julkinen toiminta. Eli piilossa on ja nauttii elämästään niin, jos se enää elämisen arvoista kun jos alkaa rajoittamaan touhuaan joidenkin vajaiden yksilöiden huutelun perusteella. Olet kuitenkin niille yksi kanava auttaa niitä omassa elämässään pääsemään yli vaikeiden aikojen, joita näillä ilmeisesti riittää kun on aikaa dissata muita eikä keskittyä kehittämään itseään.

Ja ihan aidosti näillä surkeilla tapauksilla on aina enterin painamisen jälkeen hetki hyvä olla, saavat siitä omanlaista tyydytystään ja hymyssä suin sen viestin laittavat, mutta se todellisuus iskee sitten hyvin nopeaan takaisin naaman eteen ja se peilikuva omasta minä-kuvasta ei ole sen parempi. Siksi ne patologisesti painavat sitä negatiivista palautetta, jotta tällä saa näennäisesti olon pysymään parempana.

Missä vaiheessa tämä on mennyt tämmöiseksi? Saatanan perkele kun sama juttu toistuu nykyään joka paikassa, muutama idiootti pilaa hyvän jutun muilta..

Mikolle tsemppiä jatkoon. Hienoa kehitystähän noissa takareisissä on tullut vuosien varrella, tuosta esittämästäsi nelivärirautalankakuvakollaasistahan sen näki daijumpikin.

Viimeksi muokattu:
Mutta joo toi on tosiaan jännä ilmiö, että oli kuinka helvetin mukava ja pidetty tyyppi tahansa, niin kyllä semmoisestakin joku saa vaikka kaivamalla kaivettua edes jonkin piirteen, josta saada oma vitutuskäyrä nousemaan. Ja jos sitä vihakohdetta ei jostain syystä löydy, niin sitten vittuillaan tälle henkilölle niin kauan, että hän saa sanotuksi jotain takaisin ja jumalauta sitten voi ainakin hyvällä omalla tunnolla vihata tätä kusipäätä.
Näin se menee.

Ja se on täysin käsittämätöntä, että sitä negaa saa viskoa mielin määrin, mutta jos siihen vastaa jotain, niin heti meni tunteisiin ja pitäis vain ignoorata. Lähdetäänkö siitä, että sen negaajan tunteet on alunperin solmussa ja siihen todellakin saa vastata.

Ja tuo aiemmin mainittu esimerkki, että kestäähän Greene ja Heath ym vittuilun, niin kyllä taitaa moni muu foorumi olla ankarammin moderoitu ja toisekseen, ehkä sielä rapakon toisella puolella myös niitä todellisia faneja ja hehkuttajia on suhteessa vitusti. Ehkä se nettivittuilu ei paina kun julkisesti on puoli golds gymiä kuolaamassa perään..

Ja tuo aiemmin mainittu esimerkki, että kestäähän Greene ja Heath ym vittuilun, niin kyllä taitaa moni muu foorumi olla ankarammin moderoitu ja toisekseen, ehkä sielä rapakon toisella puolella myös niitä todellisia faneja ja hehkuttajia on suhteessa vitusti. Ehkä se nettivittuilu ei paina kun julkisesti on puoli golds gymiä kuolaamassa perään..
Ja nämä henkilöt eivät itse ole lukemassa, saati kirjoittamassa itse kyseisille foorumeille.

Se, että tullaan ihan henkilön omaan ketjuun puhtaasti vittuilemaan on itselle sellainen asia, mihin reagoin.

Ja jengiä lentää nyt kaaressa helvettiin ja jonnet menee entistä enemmän sekaisin, mutta kukaan ei kohta uskalla enää tänne tulla soittamaan sitä suuta kun niiden elämä on kytätä täällä. Nyt alkoi ihan oikeesti siivous. Historia näytti miten Utin ketju jouduttiin sulkemaan, samoin Mentulan ketju. Jery Ossi pyysi itse sulkemaan ketjunsa, niin minä en sormi perseessä katso kun hienot miehet saa paskaa niskaan ja Herra Ovaskainenkin on nyt varpaillaan.

On täysin älytöntä, että epäonnistujat ja häviäjät saa hirveetä kannustusta ja sitten voittajia ja niitä jotka niittää mitaleita vuodesta toiseen, dissataan surutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom