Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Kovat on nousut sulla, pidä se protokolla siinä tarkasti kunnossa, koska jos tulee liikaa vitosia, alkaa se hermottaan siihen. Aina kun tulee ekalla vitonen, pudotetaan viime kertaiseen alempaan painoon ja jos tulee kutonen, saa sitten jatkaa samasta.
Joo pidän tuon 2x6 orjallisesti sääntönä,kiitoksia vastauksesta.ja joo yhden ainoan kerran kokeilin ku stoppas ku piti kokeilla et olisko sittekki vain huonosta päivästä kiinni,no se jäikin vain vasemman käden loppu ojennuksessa kiinni.pikkasen otti pannuu ku jäi vasen käsi/ojentaja täriseen n.3cm ennen loppuojennusta👍

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Kovat on nousut sulla, pidä se protokolla siinä tarkasti kunnossa, koska jos tulee liikaa vitosia, alkaa se hermottaan siihen. Aina kun tulee ekalla vitonen, pudotetaan viime kertaiseen alempaan painoon ja jos tulee kutonen, saa sitten jatkaa samasta.
Oliko sulla Mike aikanaan mitään kevennyksiä tms. kun tahkosit näitä kovia kutosia? Teitkö tämän oheen mitään failureen vietyä bodyreeniä rinnalle, olkapäille ja käsille vai menitkö voimanostotyyliin että apuliikkeet vain tarpeen mukaan ja ei liian kovaa? Mietin tässä jos alottaisin nyt offilla ihan mielen virkeyden vuoksi tekemään tätä ja kaavailen päässäni kuinka rakentaisin muun kokonaisuuden siten että kaikki tekeminen tukisi toinen toistaan.

Muistaakseni Mike ei oo koskaan ujostellut failurea missään treeneissä, korjatkoon ite jos oon väärässä.
Mä ainakin otin hyvää kehitystä penkkirautoihin 120-147,5 muutamassa kuukaudessa tällä, oli kaksjakoinen high-intensity ohjelma käytössä. Eli vedin aina vinopenkillä tai kässäreillä failureen 2*6 sarjan jälkeen 2 sarjaa ja helvetin hyvin kehitty. Onhan sullakin siis voisilmä puurossa että sillä viisii ainakin kehitty.

Oliko sulla Mike aikanaan mitään kevennyksiä tms. kun tahkosit näitä kovia kutosia? Teitkö tämän oheen mitään failureen vietyä bodyreeniä rinnalle, olkapäille ja käsille vai menitkö voimanostotyyliin että apuliikkeet vain tarpeen mukaan ja ei liian kovaa? Mietin tässä jos alottaisin nyt offilla ihan mielen virkeyden vuoksi tekemään tätä ja kaavailen päässäni kuinka rakentaisin muun kokonaisuuden siten että kaikki tekeminen tukisi toinen toistaan.
Mä tein sillai, että kun kuurit loppui niin pidin aina vähintään 10 viikon tauon lääkkeistä ja aina pudotin painot kymmeniä kiloja alaspäin ja aloin siitä takomaan 2x6 systeemiä edelleen ja yleensä tauon lopulla olin melkein samassa mitä lopettaessa. Sitten pääsin taas ylöspäin seuravaalla kuurilla.

Kisasin 3 kertaa vuoden välein samassa kisassa samana vuoden aikana. Tässä kehitys kisanostoissa kun tein kokoajan samaa 2x6 systeemiä.

140-150-160
160-170-180
180-190-200

Kisaaminen loppui sitten 217.5kg raakanostoon, jonka jälkeen 235kg osanostoissa rinta meni ekan kerran. Se sitten repesi pahasti samasta kohtaa 2016 vuonna 210 kilossa.

Kehityin penkissä tommoista vauhtia vain kaksi sarjaa penkkiä viikossa. Rintatreeni oli päälle aina vinopenkkiä, ei jatkuvaa failurea, se ei ole hyvä idea hermotukselle voimassa.

Piikkasitko kisoihinki tuolla 2x6 systeemillä?Miten kehonpaino nousi tuossa kolmen vuoden aikana?
Piikkasin kisoihin viikot näin

2x6
2x5
2x4
2x3
2x2

Kisat

Yhden kisan otin vielä alle 100kg sarjassa jossa nostin Seinäjoen avoimissa kisoissa raakana 205kg. Sitten nostin painoa 10kg ja pukkasin salilla 220kg.

Noi kovat kolmoset on tosi raskaita, pahempia mitä ykköset. Kisoissa multa hylättiin vain 1 nosto, se oli ekassa kisassa missä olin. Sillon päätin, ettei yhtään enää hylätä. Wolfin salikisassa jossa oli Mentula, Perälä jne, voitin kisan raakana kahdella nostolla josta toisella 210kg.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom