Tunnistaako kukaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnistaako kukaan?
On niin huikea kuosi jo nyt.Eikö niitä -90kg Elite Pro -kisoja järjestetä tarpeeksi, vai miksi Sihvonen kilpailee jatkuvasti avoimessa luokassa, jossa pärjää paljon huonommin?
Palkintosummat taitaa olla selkesti korkeammat avoimessa luokassa. Tuolla tasolla kun hommaa tekee niin varmasti myös sillä on merkityksensä. Mikäli itse uhraisin saman määrän aikaa kilpabodaukselle, suunnittelisin kilpailuni rahan tienaaminen mielessä. Tämä vain minun arvaus. Tykkään paljon rahasta.Eikö niitä -90kg Elite Pro -kisoja järjestetä tarpeeksi, vai miksi Sihvonen kilpailee jatkuvasti avoimessa luokassa, jossa pärjää paljon huonommin?
Sama juttu.. "Helppoja" kisoja kävisin voittamassa ja aivan sama jos on umpisurkee taso, kunhan vaan palkintorahat käy kuittaamassa. Kuten vaikka Killen touhuja seuraillut niin kyllä taitaa kaikki sentit bodaustouhuun upota. Mutta Killehän ei näin tee vaan taisi liiton valita sen mukaan että pääsee huippuja vastaan kilpailemaan, mikä on erittäin arvostettavaaPalkintosummat taitaa olla selkesti korkeammat avoimessa luokassa. Tuolla tasolla kun hommaa tekee niin varmasti myös sillä on merkityksensä. Mikäli itse uhraisin saman määrän aikaa kilpabodaukselle, suunnittelisin kilpailuni rahan tienaaminen mielessä. Tämä vain minun arvaus. Tykkään paljon rahasta.