BB PRO Mika Sihvonen

On tuo Sihvonen kyllä hurja kehonrakentaja. Malli jäätävän hyvä, kunnossa myös offilla, massaa tarttuu tasaisesti lisää ja ikää ei ole paljoa eli kehityksen vuosia paljon vielä jäljellä. Ehdottomasti Suomen kovin kehonrakentaja!

Ei Mika nyt ihan poikanen ole enää iän puolesta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö niitä -90kg Elite Pro -kisoja järjestetä tarpeeksi, vai miksi Sihvonen kilpailee jatkuvasti avoimessa luokassa, jossa pärjää paljon huonommin?

Taitaa tykätä mahdollisuudesta päästä jälleen poseraamaan suoraa itse Arnoldille. Viime kerrasta nosti ainakin esille että oli yksi suurimpia haaveita ollut tavata ylipäätänsä Arnoldi ja nyt pääs näyttää moustia hänelle.

Eikö niitä -90kg Elite Pro -kisoja järjestetä tarpeeksi, vai miksi Sihvonen kilpailee jatkuvasti avoimessa luokassa, jossa pärjää paljon huonommin?
Palkintosummat taitaa olla selkesti korkeammat avoimessa luokassa. Tuolla tasolla kun hommaa tekee niin varmasti myös sillä on merkityksensä. Mikäli itse uhraisin saman määrän aikaa kilpabodaukselle, suunnittelisin kilpailuni rahan tienaaminen mielessä. Tämä vain minun arvaus. Tykkään paljon rahasta.

Palkintosummat taitaa olla selkesti korkeammat avoimessa luokassa. Tuolla tasolla kun hommaa tekee niin varmasti myös sillä on merkityksensä. Mikäli itse uhraisin saman määrän aikaa kilpabodaukselle, suunnittelisin kilpailuni rahan tienaaminen mielessä. Tämä vain minun arvaus. Tykkään paljon rahasta.
Sama juttu.. "Helppoja" kisoja kävisin voittamassa ja aivan sama jos on umpisurkee taso, kunhan vaan palkintorahat käy kuittaamassa. Kuten vaikka Killen touhuja seuraillut niin kyllä taitaa kaikki sentit bodaustouhuun upota. Mutta Killehän ei näin tee vaan taisi liiton valita sen mukaan että pääsee huippuja vastaan kilpailemaan, mikä on erittäin arvostettavaa

Toki jos omasta takaa löytys pätäkkää ihan huolella niin tekis enemmän rakkaudesta lajiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom