Se on just näin.Ei maha mitään, Suomen kovin amatööri hands down.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on just näin.Ei maha mitään, Suomen kovin amatööri hands down.
Ei ole.Onko overall jo kisattu?
Onko overall jo kisattu?
Tossa olympian aikana IFBB amatoori ja Pro divisioona teki eron. Syy siihen tai ne selitykset kuulosti jotenkin helvetin ontuvilta, Suomen fitnessurheilun FB sivuilta löytyy siitä KP:n kirjoittama teksti. Lue se ja tee itse päätöksesi. Tämän eron jälkeen NPC:stä ja heidän affiliate liitoista voi ainoastaan saada ton pro divisioonan kortin.Hieman offtopicin puolelle voisko selittää mikä tää NPCn sekoilu ja kaks eri Pro sarjaa homma nyt on? Ite oon täysin pihalla. Eli tuleeko nyt olemaan ifbbssä kaksi eri Pro liittoa rinnakkain samaan aikaan vai miten?
No ei ihme kun nimi on blessing.Blessing vei overallin taas.
Tossa olympian aikana IFBB amatoori ja Pro divisioona teki eron. Syy siihen tai ne selitykset kuulosti jotenkin helvetin ontuvilta, Suomen fitnessurheilun FB sivuilta löytyy siitä KP:n kirjoittama teksti. Lue se ja tee itse päätöksesi. Tämän eron jälkeen NPC:stä ja heidän affiliate liitoista voi ainoastaan saada ton pro divisioonan kortin.
IFBB on nyt sitten perustanut toisen pro liiton nimeltään Pro Elite eli siis on sitten kaksi pro liittoa ja toinen on se jossa on Mr. Olympia/jenkkien kisat ja toinen on toi Elite jonka toiminnasta ei vielä juurikaan tiedetä kuin, että sellainen on tuloillaan.
Odottavaisin mielin siis ollaan mitä pitää tuleman jatkossa. En tiedä selkeytyykö tilanne, mutta tuskin mikään uhkaa Mr. Olympian paikkaa siinä, että siellä ratkotaan se kuka on se lajinsa paras, että käykö sitten niin, että jos kummassakin et voi kilpailla vaan joudut vaitsemaan joko tai niin parhaat kilpailee ainakin toistaiseksi siellä alkuperäisessä divisioonassa ja tuo Elite jää vähän puolivillaiseksi farmiliigaksi??
Mun on hirveen vaikea kuvitella, miten jotakin huvittaa se, että leuka putoaa kun joku on hiljaisuudessa 20 vuotta rakentanut kroppaa ja tulee tuntemattomasta mestariksi hetkessä. Olis kiva päästä sun pään sisään että mitä ihmettä sä tolla meinasit, ei ymmärrä. On aika luonnollista, että se herättää yllätyksiä kun tommoinen lahjakkuus tulee ihan tyhjästä tässä lajissa, kun laji tunnetaan siitä, että potentiaalisia on esillä pitkään ennen menestymistä. Eli mikä sun pointti oli? Miten kellekään (minä mukaanlukien) voisi tulla yllärinä, että kehonrakennusta harraastetaan esim Oulussa? Ei mitenkään, mutta on varsin luonnollista, että netin aikakautena on todellinen poikkeus tommoinen hiljaiselo noin kovalta kaverilta. Miten täysin ilmiselvä asia voi sua huvittaa? Mitkä muut hassut asiat sua sua huvittaa? Hauki on kala?Onnea sihvoselle, aivan mahtava kunto! Eniten on huvittanut ihmisten päivittely puskista tulemiseen, isolle osalle ihmisistä täällä (mike mukaan lukien) on yllätys kun kehonrakennusta harrastetaan muuallakin kuin netissä ja kehäkolmosen sisäpuolella :D
Mika ymmärsin täysin Sinun pointin.Ja mitään väärää siinä ei ole, että on ollut hiljaa tähän saakka. Mutta että sen aiheuttamaa reaktiota ihmetellään, joka on aivan normaalia.
Onhan toi siinä mielessä "huvittava" juttu, että joka vuosihan huudellaan näissä ennakoissa, että tulee joku mahttoman kova kaveri ja pesee kaikki ja sitä on toisteltu niin paljon, että asiantuntevimmat osaavat jo piikitellä tästä missäs ne nyt on jotka tulee sieltä metsistä ja pesee kaikki. No nythän tässä sitten tuli se kaveri joka pesi kaikki ja tuli ihan puskista. Viimeks vuosi sitten näissä ketjuissa sitä toisteltiin aika monenkin toimesta . En muista oliko jopa nyt keväällä vastaavaa,Mun on hirveen vaikea kuvitella, miten jotakin huvittaa se, että leuka putoaa kun joku on hiljaisuudessa 20 vuotta rakentanut kroppaa ja tulee tuntemattomasta mestariksi hetkessä. Olis kiva päästä sun pään sisään että mitä ihmettä sä tolla meinasit, ei ymmärrä. On aika luonnollista, että se herättää yllätyksiä kun tommoinen lahjakkuus tulee ihan tyhjästä tässä lajissa, kun laji tunnetaan siitä, että potentiaalisia on esillä pitkään ennen menestymistä. Eli mikä sun pointti oli? Miten kellekään (minä mukaanlukien) voisi tulla yllärinä, että kehonrakennusta harraastetaan esim Oulussa? Ei mitenkään, mutta on varsin luonnollista, että netin aikakautena on todellinen poikkeus tommoinen hiljaiselo noin kovalta kaverilta. Miten täysin ilmiselvä asia voi sua huvittaa? Mitkä muut hassut asiat sua sua huvittaa? Hauki on kala?
Noi ei kyllä millään mittarilla sulje toisiaan pois. Se kyykyn opettelu tosin on helvetisti helpompaa.Oli niitä faneja tai että kyykky tekniikan opettelua tärkeämpi on se, että osaa leikata videoita ja ottaa kuvia salilla instaan
no pääasia että menestystä tuli suomeen ja ennenkaikkea suuresta työmäärästä johtuen sihvoselle!Se pointti nyt ei ollu ehkä siinä kuitenkaan.... Ja ei tosiaan sulje pois ei :D Ymmärsit varmaan kuitenkin ton pointin tuosta.Noi ei kyllä millään mittarilla sulje toisiaan pois. Se kyykyn opettelu tosin on helvetisti helpompaa.