BB PRO Mika Sihvonen

Ensi maanantaina teen Sihvoselle rintatreenin ja sen kuvaan stilleinä ja selostan sitten forumille tässä ketjussa ja etusivulla mitä tuli tehtyä ja miksi.
Samalla lailla kuin ne STS-treeniselostukset aikoinaan siis? Tuollaiset on kyllä kivoja lukea. Vaihtelua treenivideoille. Saa myös helpommin kuvan treenistä kokonaisuutena, mikä leikatuilla videoilla voi jäädä vähän epäselväksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voidaan me niinkin tehdä, että avataan viestit kaikille ilman rekisteröintiä. Niin saadaan viestit räjähtämään ja se johtaa alatyylin paskaan, mutta ilmeisesti se on ainoa tie. Asiallinen keskustelu ja moderointi taitaa olla jo kuollut asia. Eli kaikki auki kaikille, kauanko menee, että viestit on tasoa ”Huutista, myötistä”

On myös olemassa näiden kahden foorumin välimalli esim muskleforum missä moderointi ei ole tasoa natsisaksa mutta keskustelussa ei myöskään esiinny huutista tai kaatista.
 
On myös olemassa näiden kahden foorumin välimalli esim muskleforum missä moderointi ei ole tasoa natsisaksa mutta keskustelussa ei myöskään esiinny huutista tai kaatista.
Joka yhtälailla oli väärällään Mike sitä, pakkotoisto tätä. Mut ei hätää, mee sinne. Mun on vaikea ymmärtää sitä, että jos kokee noin vahvasti, että täällä on natsisaksan moderointi, niin mikä estää lähtemästä pois? Kerro mulle? Olisko se kuitenkin syynä, että tää on silti paras?

Enkä yhtään ihmettelis, jos sun viestin kaltaista sisältöä huudettaia siellä sun parhaalla forumilla päivittäin. Noi muut nyt vain on aina elänyt sillä, että dissataan Pakkotoistoa. Ne ei elä sillä, että siellä tuotettais sisältöä videoiden ja kuvien muodossa ylläpidon puolelta. Samaan aikaan kun täällä napistaan mainoksista, niin tottakai ne ei haittaa laisinkaan tuolla, joka on täynnä niitä. Ei siinä mitään, mut ei kannata alkaa selittään mitään jos ei sitten tasapuolisesti arvostella.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä näihin ketjuihin tulee, niin samalla kun huudetaan natsimoderointia kiimassa tietämättä yhtään mitä todellisuudessa tapahtuu, niin on välillä surullista lukea miten ihmiset ovat niin kapeakatseisia. Mä pelastin Vatasen ketjun, se melkein jouduttiin kokonaan poistamaan täältä Vatasen pyynnöstä, sain kuitenkin luvattua, että se siivotaan kaikesta huorajutusta ja muusta.

Kiitos siitä sitten tulee sun kaltaisilta, joiden oma panos on lähinnä haukkua miten täällä on natsimoderointi. Joka ei edes pidä paikkaansa, vaan te olette sen luoneet tyhjästä hokemalla sitä.
 
Samalla lailla kuin ne STS-treeniselostukset aikoinaan siis? Tuollaiset on kyllä kivoja lukea. Vaihtelua treenivideoille. Saa myös helpommin kuvan treenistä kokonaisuutena, mikä leikatuilla videoilla voi jäädä vähän epäselväksi.
En muista sitten laisinkaan, minkälaisia tein?
 
Käytät aina tuota Ylilautaa esimerkkinä, mutta et tiedä siitä edes sen vertaa, että koko foorumin idea on trollata anonyymisti.

Ei kukaan halua pakkista anonyymiksi, vaan haluamme saada vapauden keskustella aiheesta ilman, että joka kerta pitää ruveta poistamaan asiallisia keskusteluja.
Ei se nyt ihan noinkaan ole, ylilaudalla on useampia alalautoja joissa puhutaan ihan fiksusti erilaisista asioista ja niitä moderoidaan aika rankalla kädellä.
 
Joka yhtälailla oli väärällään Mike sitä, pakkotoisto tätä. Mut ei hätää, mee sinne. Mun on vaikea ymmärtää sitä, että jos kokee noin vahvasti, että täällä on natsisaksan moderointi, niin mikä estää lähtemästä pois? Kerro mulle? Olisko se kuitenkin syynä, että tää on silti paras?

Enkä yhtään ihmettelis, jos sun viestin kaltaista sisältöä huudettaia siellä sun parhaalla forumilla päivittäin. Noi muut nyt vain on aina elänyt sillä, että dissataan Pakkotoistoa. Ne ei elä sillä, että siellä tuotettais sisältöä videoiden ja kuvien muodossa ylläpidon puolelta. Samaan aikaan kun täällä napistaan mainoksista, niin tottakai ne ei haittaa laisinkaan tuolla, joka on täynnä niitä. Ei siinä mitään, mut ei kannata alkaa selittään mitään jos ei sitten tasapuolisesti arvostella.

Ei mua mikään estä täältä lähtemästä pois ja mikä estää mua lukemasta kaikkia kolmea foorumia?

Mitä näihin ketjuihin tulee, niin samalla kun huudetaan natsimoderointia kiimassa tietämättä yhtään mitä todellisuudessa tapahtuu, niin on välillä surullista lukea miten ihmiset ovat niin kapeakatseisia. Mä pelastin Vatasen ketjun, se melkein jouduttiin kokonaan poistamaan täältä Vatasen pyynnöstä, sain kuitenkin luvattua, että se siivotaan kaikesta huorajutusta ja muusta.

Kiitos siitä sitten tulee sun kaltaisilta, joiden oma panos on lähinnä haukkua miten täällä on natsimoderointi. Joka ei edes pidä paikkaansa, vaan te olette sen luoneet tyhjästä hokemalla sitä.

Mulle henkilökohtaisesti on ihan sama miten foorumias moderoit, tuon natsisaksa homman mainitsin luodakseni kontrastin vertailukohdille kuten itsekkin teit haukkumalla ylilautaa eli kilpailevaa formaattia jota en oikein ymmärrä, harvemmin näkee nokiankaan haukkuvan applea.

Haluatko tarkentaa mitä tarkoitat "sun kaltaisilta" Alatko seuraavaksi kategorioimaan käyttäjiä, merkintä profiiliin ja uuniin jos ei kirjoitukset miellytä?

Mitä panosta mun pitäisi tänne sitten tuoda? Onko tällä foorumilla kuluttaja jotenkin velvollinen tuomaan palvelulle lisäarvoa?

Ainut syy miksi minua henkilökohtaisesti on moderointi haitannut on suuri kasa poistettuja viestejä joka tekee välillä keskustelun seuraamisesta mahdotonta.
 
Alatko seuraavaksi kategorioimaan käyttäjiä, merkintä profiiliin ja uuniin jos ei kirjoitukset miellytä?
Jos me keskusteltais sitten kun sä lopetat ton. On ihan mahdotonta keskustella mistään kun vain huudetaan että kohta tulee bannit joita ei kuitenkaan koskaan tule jo ei sääntöjä riko. Sun asenne on valmiiksi noin vastaan, niin tästä ei simppelisti tule yhtään mitään kuitenkaan.
 
En mä ole ketään vastaan, enkä ole missään banneista puhunut. Pointtini oli yksinkertaisesti että on olemassa muitakin moderointilinjoja mutta kuten edellä mainitsit täällä vaan huudetaan kiimassa tietämättä yhtään mitään todellisuudesta.
 
En mä ole ketään vastaan, enkä ole missään banneista puhunut. Pointtini oli yksinkertaisesti että on olemassa muitakin moderointilinjoja mutta kuten edellä mainitsit täällä vaan huudetaan kiimassa tietämättä yhtään mitään todellisuudesta.
Ethän sä tiedä edes mitä on poistettu? Luitko jo, että Vatasen ketju oli pakko siivota ja ketä edes palvelee huorakeskustelut kisaajan ketjussa? Anna muita esimerkkejä, koska mä en nää asiaa samoin, että täällä poisteltais holtittomasti viestejä. Tässähän sitä taas keskustellaan ja silti, edelleen joka kerta saa lukea tota samaa lorua moderoinnista. Mitä täällä siis todellisuudessa on moderoitu ja miksi? Sulla lienee enemmän tietoa tuon natsimoderoinnin suhteen, niin kerroppa pois ja voin perustella mahdolliset poistot.
 
Ethän sä tiedä edes mitä on poistettu? Luitko jo, että Vatasen ketju oli pakko siivota ja ketä edes palvelee huorakeskustelut kisaajan ketjussa? Anna muita esimerkkejä, koska mä en nää asiaa samoin, että täällä poisteltais holtittomasti viestejä. Tässähän sitä taas keskustellaan ja silti, edelleen joka kerta saa lukea tota samaa lorua moderoinnista. Mitä täällä siis todellisuudessa on moderoitu ja miksi? Sulla lienee enemmän tietoa tuon natsimoderoinnin suhteen, niin kerroppa pois ja voin perustella mahdolliset poistot.

En tiedäkkään ja sehän siitä keskustelun seuraamisesta vaikea tekeekin, satunnaisesti keskusteluja selatessa vaan törmää siihen että osa keskustelusta on selvästi poistettu. En ole kerännyt mitään listaa enkä arvosta näitä keskusteluja niin korkealle että ulkoa muistaisin missä olisin tälläiseen törmännyt mutta aika varmasti joku täältä pakkikselta voi tähän luetella ketjuja mistä on viestejä poistettu.
 
En tiedäkkään ja sehän siitä keskustelun seuraamisesta vaikea tekeekin, satunnaisesti keskusteluja selatessa vaan törmää siihen että osa keskustelusta on selvästi poistettu. En ole kerännyt mitään listaa enkä arvosta näitä keskusteluja niin korkealle että ulkoa muistaisin missä olisin tälläiseen törmännyt mutta aika varmasti joku täältä pakkikselta voi tähän luetella ketjuja mistä on viestejä poistettu.
Eli sun kritiikki perustuu nyt lähinnä vain siihen, että kunhan saa jostain valittaa. Et arvosta keskusteluja sen vertaa, että kiinnostaisi antaa niitä esimerkkejä, mutta arvostat sen verran, että sanot täällä olevan natsimoderointi. Mä nyt vain haluan vähän painoa ja perusteluja sun väitteelle, että täällä olisi natsimoderointi.

Ja kun jotain poistetaan, niin silloin myös quotet poistetaan juurikin välttääksemme sekavat keskustelut ja viittaukset poistettuihin viesteihin.
 
Ei vaan mun "kritiikki" perustu siihen että minkä takia en ole tällä kolmannella foorumilla törmännyt kummankaan foorumin ongelmiin? No jos kerta haluat niitä mainintoja niin peterin parisuhde keissit, takamaan parisuhde keissit, jollin keissi, vatasen natuvihjailut ja laitekeskustelut.

Mutta ei sun tarvitse mulle näitä perustella, mä halusin vaan heittää ajatuksen ilmoille tuosta välimallin moderoinnista kunnes sä halusit alkaa tivaamaan.
 
Tuo huorakeissi oli sitä että jotkut väitti Vatasen lähteneen Thaimaaseen yksin jotta voi käydä polkemassa huoria.
Oliko siinä sitten jotain perää, kun kerta Vatasen puolesta ketju piti tyhjentää... Tiedä häntä. Mitä pahaa tuossakin taas oli... Jos äijä lähtee ilman vaimoa thaimaahan, niin eikö se nyt ole aika selvä keissi, että ei siellä ihan välttämättä kiltisti olla... Toki uskovaisena miehenä näinkin voi olla...

Joka tapuksessa oli taas aika hyvä esimerkki natsimoderoinnista. Vielä senkin takia, että Vatanen on itse monen monta kertaa toitottanut snäpissään, että häntä ei haittaa vihaajien keskustelu netissä ja että antaa keskustella vaan jos energiaa riittää. Miksi sitten piti poistaa? Noh, tämän viestin voi tietty poistaa koska tässä keskustellaan vatasesta eri kisaajan ketjussa...
 
Viimeksi muokattu:
Jos äijä lähtee ilman vaimoa thaimaahan, niin eikö se nyt ole aika selvä keissi, että ei siellä ihan välttämättä kiltisti olla...
Ei ole ja sehän tossa menikin överiksi, aivan tarpeetonta syyttelyä ja joidenkin mielestä ilmeisesti kivaa hommaa. Mut sulla ainakin on kovasti aina jotain pahaa sanottavaa mitä sun viestejä on selannut. Ei ole ainoa ketju. Sano joskus jotain kivaa jostain, vaikka säästä.
 
Ei ole ja sehän tossa menikin överiksi, aivan tarpeetonta syyttelyä ja joidenkin mielestä ilmeisesti kivaa hommaa. Mut sulla ainakin on kovasti aina jotain pahaa sanottavaa mitä sun viestejä on selannut. Ei ole ainoa ketju. Sano joskus jotain kivaa jostain, vaikka säästä.
Säästän positiiviset kommenttini muskle-forumille. Positiivista: pakkis on paras foorumi pahan olon purkamiselle.

Kyllähän se äkkiä vaikuttaa negalta kun tulee bodarien snäppihöpinöitä oikaisemaan tänne tai yrittää auttaa foorumin parempaan suuntaan.
 
Positiivista: pakkis on paras foorumi pahan olon purkamiselle.
No jos nyt kuitenkin olisi mahdollista, että keskustelisit täällä asiallisesti kuten suurin osa. Ei ole tarpeen trollata. Oikeesti, enkä nyt lässytä tässä, vaan Pakkotoisto ei kaipaa ketjuihin turhaa trollaamista. Kritiikkiä saa antaa, olethan sinäkin täällä edelleen, mutta jos se tosiaankin on sulla ihan tarkoituksenmukaista, niin ei ole enää silloin pointtia sua pitää täällä.
 
Oliko siinä sitten jotain perää, kun kerta Vatasen puolesta ketju piti tyhjentää... Tiedä häntä. Mitä pahaa tuossakin taas oli... Jos äijä lähtee ilman vaimoa thaimaahan, niin eikö se nyt ole aika selvä keissi, että ei siellä ihan välttämättä kiltisti olla... Toki uskovaisena miehenä näinkin voi olla...

Joka tapuksessa oli taas aika hyvä esimerkki natsimoderoinnista. Vielä senkin takia, että Vatanen on itse monen monta kertaa toitottanut snäpissään, että häntä ei haittaa vihaajien keskustelu netissä ja että antaa keskustella vaan jos energiaa riittää. Miksi sitten piti poistaa? Noh, tämän viestin voi tietty poistaa koska tässä keskustellaan vatasesta eri kisaajan ketjussa...
Kyllähän nyt tuommoiset syyttelyt on syytä poistaa, nimenomaan silloin, jos niissä ei ole mitään perää.
 
Oliko siinä sitten jotain perää, kun kerta Vatasen puolesta ketju piti tyhjentää... Tiedä häntä. Mitä pahaa tuossakin taas oli... Jos äijä lähtee ilman vaimoa thaimaahan, niin eikö se nyt ole aika selvä keissi, että ei siellä ihan välttämättä kiltisti olla... Toki uskovaisena miehenä näinkin voi olla...

Joka tapuksessa oli taas aika hyvä esimerkki natsimoderoinnista. Vielä senkin takia, että Vatanen on itse monen monta kertaa toitottanut snäpissään, että häntä ei haittaa vihaajien keskustelu netissä ja että antaa keskustella vaan jos energiaa riittää. Miksi sitten piti poistaa? Noh, tämän viestin voi tietty poistaa koska tässä keskustellaan vatasesta eri kisaajan ketjussa...
Tuntuu, että juuri tuollaisten viestien takia täällä on nykyään aika tiukka linja. Pidät jotenkin selviönä sitä, että kun yksin lähdetään lomalle, niin siellä käydään sitten huorissa. Vaikka sinun täytyisi matkustaa toiselle puolen maapalloa uskaltaaksesi käydä huorissa, ei se välttämättä ole mitenkään yleinen asia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom