BB PRO Mika Sihvonen

Minä olen myös saanut julkisilta hyvää palvelua. Tottakai joukkoon sattuu aina lääkäreitä joilla on huono päivä, mutta huonoja päiviä on jokaisella. Miettikääpä millaista kohtelua he saavat. Vittuilua ovista ja ikkunoista. Ei asiakaskaan ole aina niin mukava. Jonot ovat pitkiä mutta niille ei voi mitään. Ihmiset ovat innokkaita valittamaan, mutta hyvästä palvelusta ei anneta kiitosta. Tulee ihan väärä kuva että julkisilta saisi pelkästään paskana hoitoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen myös saanut julkisilta hyvää palvelua. Tottakai joukkoon sattuu aina lääkäreitä joilla on huono päivä, mutta huonoja päiviä on jokaisella. Miettikääpä millaista kohtelua he saavat. Vittuilua ovista ja ikkunoista. Ei asiakaskaan ole aina niin mukava. Jonot ovat pitkiä mutta niille ei voi mitään. Ihmiset ovat innokkaita valittamaan, mutta hyvästä palvelusta ei anneta kiitosta. Tulee ihan väärä kuva että julkisilta saisi pelkästään paskana hoitoa.
Tämäkin on totta. Eikä kukaan meistä tiedä mikä hätä sillä melua pitävällä spurgulla on. Eikä julkisella puolella onneksi arvioida potilaita yleisen statuksen perusteella.
 
Mitäs kuuluu Sihvosen jalalle, olkapäätreenin lomassa näätte miten kävi reisille 4 kuukauden tauon aikana. Samalla kuullaan vauhditettuja tulevaisuuden suunnitelmia, nähdäänkö Sihvonen jo ensi vuonna IFBB Pro liigassa? Pahoittelut äänestä kun musat oli tosi kovalla salilla, niin meni vähän metsään homma.


View: https://youtu.be/mncmeVa0WSc
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kompata kaveria
6fd976e3230016fd.jpg
 
Vaikken herrasta ja hänen lapsellisista jutuistaan ja kommenteista välitäkkään, niin tosiaan totuuden siemen tuossa on. Ja varmasti olisi monia tapahtumia, mukaan lukien esim Savolaisen -97 osallistuminen Suomen Grand Prixiin jäänyt toteutumatta.
 
Back
Ylös Bottom