BB PRO Mika Sihvonen

Mä en ymmärrä miks noikin ei vois käyttää perus posehousuja.
Jotenkin tulee semmonen quest pose meininki mieleen kun bokserit jalassa

Varmaan tarkoitus on selkeästi erottaa lajit toisistaan niin että jo ensisilmäyksellä näkee missä lajissa kilpaillaan. Nuohan voisi muuten helposti sekoittaa amatöörikehonrakentajiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli eiks se nyt saanutkaan sitä pro-korttia?

Tämä on hämmästyttävää jos ei saanut? Ainoa seikka joka voisi sitä puoltaa on riittämätön kilpailijamäärä sarjassaan. Mutta käsittääkseni myöskään Killen sarjassa ei ollut riittävästi kilpailijoita molemmissa kisoissa. Versus se että Mika menestyi overallissa paremmin.
 
Eihän sitä korttia pakko ole hakea. Ei sitä väkisin käteen tungeta jos ei sitä halua anoa :) Etenkin tässä tapauksessa on jopa järkevämpää jatkaa kilpailua amatööripuolella koska 212:een on kuitenkin lihasmassan suhteen vielä tällä hetkellä aika pitkä matka ja siinä on iso riski että alkaa malli kärsiä tuon noin 10 kilon lisämassan hankinnan myötä. Ainut syy pro-kortin hakemiseen olisi tällä hetkellä Classic Physique sarja mutta noita kisoja ei taideta järjestää vielä muualla kuin Amerikassa eli kisareissuille tulisi hintaa aika kovasti. Ja tuohon sarjaan ei ole enää yhtään kasvu varaa.. Mutta kyllä se kortti varmasti vielä tulee Mikan taskuun jossain vaiheessa :)
 
Viimeksi muokattu:
No mikä järki on kisata nyt heti perään jos ei ole korttia hakemassa? Eikö olisi sit järkevämpää pitää offi välissä ja kehittyä hiukan ja sit vasta kisata uusiks? Kyllä mä uskon että Mikalla on kortti tähtäimessä ja siks kisaa nyt heti perään syksyllä
 
Kilpailemalla oppii kilpailemaan, kyllä Mikan kannattaa nyt kokemusta hakea tuohon mahdollisimman paljon. Katselin netistä tuota viimeistä kisaa, Mikalla oli asentojen ottaminen niin hidasta ettei meinannut ehtiä ennen seuraavaa käskyä, tuossa varmaan vielä kehittämisen varaa. Kyseisellä herralla muutenkin varmaan aika helppo kisailla kun se paino ei ole offilla kuin pari kiloa kisakuntoa ylenpänä, moni menee lavalle siinä kunnossa mistä tämä herra aloittaa dietin.
 
Varmaan siksi koska 90% ihmisistä jotka eivät ole ennen seuranneet keholajeja pitävät boksereita parempana kuin persereikään meneviä stringejä.

Toinen voi olla että tämän avulla voidaan yrittää saada isoja miesten alusvaatteita valmistavia yrityksiä sponsoriksi lajille.
Saisivat olla mieluummin kuten 70-luvun posehousut.
 
No mikä järki on kisata nyt heti perään jos ei ole korttia hakemassa? Eikö olisi sit järkevämpää pitää offi välissä ja kehittyä hiukan ja sit vasta kisata uusiks? Kyllä mä uskon että Mikalla on kortti tähtäimessä ja siks kisaa nyt heti perään syksyllä
Tämä mies on offilla n. 7-9% rasvoissa, eli ei tarvi ku ottaa portaat hissin sijaan niin voidaan jo kohta nousta lavalle.
 
Morjesta vaan kaikelle tasavertaisesti ja kiitos kaikille tsemppareille ja faneille Mitä olen kuulostellut ja havainnut niin paljon on epätietoisuutta ja spekulaatiota ilmoilla kaikesta joten ehkä on aika vastailla itse myös joten minulle voi esittää asiallisia kysymyksiä niin yritän parhaani mukaan teille vastailla
 
Ensimmäinen kysymys mikä nousee mieleen on, että mistä ihmeestä sä oikein yhtäkkiä tupsahdit? Miksei bodaileva-suomi ollut ikinä kuullutkaan susta? Eikö missään vaiheessa tullut hinkua mennä lavalle, vaikka varmasti olit jo kunnossa aikoja sitten?
 
Kysymystä en keksi mutta videomatskua olisi kiva nähdä Sihvosesta :)
Siis ihan perus löpinää ja myös reenivideota
 
Paljos Mikalla on ikää ja treenivuosia takana? Tuliko nyt kevään kisoista pro kortti vai onko nyt tarkotus kisata syksy perään pro kortti tähtäimessä?
 
@Aestheticbuild Kauanko olet tehnyt yhteistyötä Teemu Elorannan kanssa ja mistä se sai alkunsa? Paljonko offikalorit ja meneekö ruoat keittiövaakaan ennen syömistä? Mikä olisi tavoite kehonrakennuksessa 5-vuoden kuluttua? Oliko se kilpakumppanin psyykaamista, kun Expon kisoissa läppäsit Kille Kujalaa perseelle ennen tuplahauis takaa poseerausta?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom