Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mun mielestä ulkomailla välillä on todella makeesti tehtyjä pätkiä joista itse ainakin pidän kovasti ja myös diggaan enemmän tehdä taiteellista pätkää.
Eiköhän kaikki riipu siitä paljon videon tekoon menee aikaa. Se taas että kuin kauan tommosen videon tekoon menee aikaa riippuu siitä kuin helposti videolla nähtävät asiat on toteutettavissa.Osaatko arvioida mikä on tuon Seth’n videon budjetti...mitä esim sinä itse veloittaisit jos olisit tuon tehnyt, siis kuvaukset, editoinnit yms, musiikin voi jättää pois...kuitenkin maallikon silmin ”aika perus pätkä”...tosin ihan uskomattoman siisti ”hyvän fiiliksen” video, jonka on jo useamman kerran katsonut läpi!
No tossa vähän aika kultaa muistoja, en katsonut sen enempää sitä, muistelin vain että oli siisti. Dronet on niin väsyneitä ja turhuuksia kun kuvataan ihmisiä. Siihen ei rahaa mene. Ihan perussetti toi on, puolen päivän homma.Osaatko arvioida mikä on tuon Seth’n videon budjetti...mitä esim sinä itse veloittaisit jos olisit tuon tehnyt, siis kuvaukset, editoinnit yms, musiikin voi jättää pois...kuitenkin maallikon silmin ”aika perus pätkä”...tosin ihan uskomattoman siisti ”hyvän fiiliksen” video, jonka on jo useamman kerran katsonut läpi!
Slovakian bodybuilding monster Michal Krizanek - Fit World Sport NewsMissä tämä Krizanek on kilpaillut ennen Elite Pron perustamista ja miten pärjäsi?
Mutta se ei näytä hampaita, joten se on huono.Ton Krizanekin kädet on ihan vitun isot. Ja upean malliset muutenkin. Kova ukko kaikinpuolin.
Monelta Sihvosen sarja alkaa, jos kerkeen kuvat ennen sitä laittaan, niin striimi päälle.Striimaako @Mike sihvosen kisat siis? Olis kiva seurata porukalla niitä niinkun viimevuonna.
Ei taida kukaan tietää, ovat aikasen myöhässä jo nyt bikini- ja shortsihetkuttelijoiden kanssaMonelta Sihvosen sarja alkaa, jos kerkeen kuvat ennen sitä laittaan, niin striimi päälle.
Eikö se viime vuonna ollut aika illalla, ei tietoa moneltakoMonelta Sihvosen sarja alkaa, jos kerkeen kuvat ennen sitä laittaan, niin striimi päälle.