BB PRO Mika Sihvonen

Jeesus Kristus kun voi mies olla kovassa kunnossa. Jokusen kerran todettu tässäkin ketjussa, mutta on tuo malli vaan aivan älytön. Samoin video todella hyvin tehty, oli ilo katsoa. :puntti:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mun mielestä ulkomailla välillä on todella makeesti tehtyjä pätkiä joista itse ainakin pidän kovasti ja myös diggaan enemmän tehdä taiteellista pätkää.

Osaatko arvioida mikä on tuon Seth’n videon budjetti...mitä esim sinä itse veloittaisit jos olisit tuon tehnyt, siis kuvaukset, editoinnit yms, musiikin voi jättää pois...kuitenkin maallikon silmin ”aika perus pätkä”...tosin ihan uskomattoman siisti ”hyvän fiiliksen” video, jonka on jo useamman kerran katsonut läpi!

Osaatko arvioida mikä on tuon Seth’n videon budjetti...mitä esim sinä itse veloittaisit jos olisit tuon tehnyt, siis kuvaukset, editoinnit yms, musiikin voi jättää pois...kuitenkin maallikon silmin ”aika perus pätkä”...tosin ihan uskomattoman siisti ”hyvän fiiliksen” video, jonka on jo useamman kerran katsonut läpi!
Eiköhän kaikki riipu siitä paljon videon tekoon menee aikaa. Se taas että kuin kauan tommosen videon tekoon menee aikaa riippuu siitä kuin helposti videolla nähtävät asiat on toteutettavissa.

No tossa vähän aika kultaa muistoja, en katsonut sen enempää sitä, muistelin vain että oli siisti. Dronet on niin väsyneitä ja turhuuksia kun kuvataan ihmisiä. Siihen ei rahaa mene. Ihan perussetti toi on, puolen päivän homma.

On Mika kyllä hemmetin kova.

Alla Arnoldin kilpailijalista:
  1. Mika Sihvonen (Finlandia)
  2. Lorenzo Leeuwe (Netherlands)
  3. Tomás Kaspar (Czech Republic)
  4. Andrey Melnikov (Russia)
  5. Ilya Lukovets (Belarus)
  6. Michal Krizanek (Slovakia)
  7. Eric Cagnard (France)
  8. Alexander Westermeir (Germany)
  9. David Henderson (United Kingdom)
  10. Raylison Maria (Holland)
  11. Carlos Rivera (Dominican Republic)
  12. Eddy Wilson (Suriname)
  13. Toni Gutiérrez (Spain)
  14. Hassan Galal (Egypt)
  15. Szymon Lada (Poland)
  16. Fabio Petruio (Italy)
PRO SHOW - Arnold Classic Europe
Tuolta löytyy myös kuva jokaisesta kilpailijasta.

Michal Krizanek voittanee tämän taas. Mikalla mielestäni ihan hyvät mahdollisuudet mitalleille tuossa joukossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom