Mikäs on jätkien voimataso nyt keväällä ja mitä tavoitteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
enhän mä mikään penkkispesialisti EDELLEENKÄÄN ole. ennätys RAW-merkistä 225kg. vipillä luonnollisesti enemmän. Penkki on muuten helpoin liike tehdä ja kehittyä mitä salilta löytyy..siis tietty vapailla painoilla tehtävistä jutuista puhuttaessa.

Originally posted by mörssäri
enhän mä mikään penkkispesialisti EDELLEENKÄÄN ole. ennätys RAW-merkistä 225kg. vipillä luonnollisesti enemmän. Penkki on muuten helpoin liike tehdä ja kehittyä mitä salilta löytyy..siis tietty vapailla painoilla tehtävistä jutuista puhuttaessa.

Ei mulle. Mulla on maastaveto ollut harjoittelematta jo aivan eri lukemissa. Mutta taas jos en tee maastavetoa yhtään pariin kolmeen kuukauteen tippuu se reilut 50 kiloa. Penkki on mun heikoin lenkki, ehkäpä olkapään takia. Siitä ei tuu vittuakaan, joten mä jätän penkit ihan muille ihmisille.

Se on hienoa että joku penkkaa pirusti, se on aina hieno näky. Itse en vaan siihen pysty eikä ole intoakaan. Sillä olkapää luultavasti vaatii operointia ennenkuin mennään taas 150kilon plussapuolelle.

Tuloksista siis vielä..
Kyykky 6x220kg ja max kokeiltu 255 kg (lukot hehe)
maastaveto 3x240kg, max 260 (olkapää napsahti.. no more please)
Penkki 1x172,5 kg (siitä on aikaa, tosin penkki oli suhtkoht puhdas)
Nuo siis painolla n. 90 kg (itse pidän hyvinä saavutuksina ja kilpailenkin vain itseäni vastaan) Aina hyväksytyt nostot :D

Mutta siis lajini on enempi kehonrakennus ja voimaa ei ole tarkoituskaan hakea niin pirusti.

Originally posted by mörssäri
noihan on vitun kovia tuloksia 90 kiloselle jätkälle!!

Ei ne silleen ole jos ajattelee kisanostoja. Kisanostot menis varmaan 160 penkiksi, 240 mv ja 220 kyykyksi. Penkissä pienikin vippi nostaa raudat ihan eri lukemiin. Voi olla että menis alle 160 kilonkin :(

No mä otin sen 210 penasta. Siis salipenkki ilman paitaa persepenkissä kaveri jeesas telineistä irti. Aika puhdas nosto ja yllättävän kevyesti :D No nyt ollaan kesä taas tavallisten kuolevien kirjoissa, eli tulokset tippuu, mut kalja maistuu hyvälle.

Originally posted by JJJ
No mä otin sen 210 penasta. Siis salipenkki ilman paitaa persepenkissä kaveri jeesas telineistä irti. Aika puhdas nosto ja yllättävän kevyesti :D No nyt ollaan kesä taas tavallisten kuolevien kirjoissa, eli tulokset tippuu, mut kalja maistuu hyvälle.

eikun ens viikolla 215 =)

No jos sun lääkitys loppu niin pitää alkaa pommittamaan suakin ravinteliin, nyt on ollut vähän ykstoikkosia ne sun vastaukset :D

jee.. ja onneks olkoon vielä kerran! Kyl mäkin... unissani

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo onhan ne kisanostot ja salinostot ihan eri asia, varsinkin semmosella joka ei kilpaile niin se tekniikka ei ole niin hyvä salilla kuin kilpailevan salinosto, näin ainakin uskoisin koska kilpaileva nostaja ymmärtää sen että ei ole mitään hyötyä nostaa persettä ja pompauttaa tankoa helvetisti.

Joo kyllähän tulos putoaa hitusen kun menee RAW kisoihin, mutta jos puhutaan paita kisoista , niin moni jannu nostaa paidalla enemmän kisassa , kuin salilla rehellisellä tyylillä. Paita auttaa yllättävän paljon. Muistuu mieleen eräskin kaveri joka otti hikisen 200 salilla ja viikon päästä pro kisassa 250.

JJJ onnittelut 210kg johdosta. Oli ihan hyvän näköinen nosto ikuiselle natikalle:cool:

Iceman sanoi:
Eli tavoite ois seuraavan vuoden kesään painaa sen tasan 100kg suurinpiirtein samoilla rasvoilla mitä nyt. Nyt siis 88kg (6,5%). Katotaan miten äijän käy.

Aika kova jätkä olet jos meinasit hommata 12kg puhdasta lihaa noin vuodessa. Vaikka olis mitkä igorin napit mukana niin pikkasen epäilyttää mutta tavoitteitahan saa aina olla.

itellä pena junnannu paikallaan, tarkoitus olis pistää penan tulokset kasvuun kesän jälkeen. nyt nostaisin varmaan 90kg penkistä ja kyykystä menis varmaan 120kg ainakin, maastavetoa en tee, mutta sjmv vois olla kanssa lähellä 120 kg. leukoja vois tulla pari säkällä 10kg paino mukana ja kulmasoutu tangolla vois mennä tiukkoja 3-4 90kglla. hauiskääntö kakkonen tulee 20kglla yhdellä kädellä.

Jeshe sanoi:
Aika kova jätkä olet jos meinasit hommata 12kg puhdasta lihaa noin vuodessa. Vaikka olis mitkä igorin napit mukana niin pikkasen epäilyttää mutta tavoitteitahan saa aina olla.

kyllä tää kaveri korjas potin, vaikkei nostoa tehnytkään

Laitetaas yks kynis reply tähän threadiinkin...:D
Eli penkki nousee nyt 100 (omaa painoa 75). Kolmas maastavetoreeni oli viim viikolla ja otin 2x10x100.. eli sinänsä hyvä, ei ainakaan ole vaikea parantaa.
Tavoitteita olisi ens syksynä reenata pari kk pelkkää voimaa ennen massareenien alkua, jolloinka pitäisi nostaa penkki 120 ja maastaveto väh 160 ja kyykky (en tiedä tämänhetken max) 140kg :rolleyes:
Myös sellainen massatavoite on, että ensi kesään mennessä 80-85kg painoa 5-7% pienemmillä rasvoilla. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom