Mikäs on jätkien voimataso nyt keväällä ja mitä tavoitteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
itseasissa otin 260 ilman paitaa jo vuonna 2000, eli olis aika puskee jo eteenpäin tosta merkkipaalusta;) ja kapealla otteella luonnollisesti! aattelin syksyllä hommata farkkupaidan ja lähtee oikein kisoihin rahat ottaa pois kuleksimasta=)

OK. Viitaten aiempaan postaukseeni threadin alussa.

Nyt tuli tulokset alas ja ryminällä. Heti kun laskin kalorit alle 2000/päivä.

Eli penkkitulokseksi jäi nyt se 170kg ilman paitaa painon ollessa 85kg. Söin sillä hetkellä vielä ruhtinaalliset 2100kcal/päivä. Kyykkyä ja vetoa en uskaltanut enää kokeilla :( .

Nyt mennään dieetin viimeistä viikkoa ja tyhjentelen tässä muutaman päivän ennen hiilaritankkausta.

Yllätyin kyllä itsekin, kuinka tärkeä riittävä proteiinimäärä on tulosten kannalta.

En olisi uskonut ikinä, että pystyn ilman anabolisia aineita edes tuollaiseen tulokseen tämän dieettirääkin aikana.

Ensi viikolla alkaa parin viikon palauttelu ja muihin asioihin keskittyminen ja sitten lähdetään rakentamaan kuvioita syksyä varten...

Tarkoitus olisi joko pistää vanhat ennätykset uusiksi tai sitten ruveta keräämään perhoskokoelmaa.

Mitään lukuja en tässä halua alkaa heittelemään, ettei homma mene turhaksi uhoamiseksi (koskien luonnollisesti perhosten lukumäärää...;) )

Originally posted by JJJ
Mä otan huomen 210kg penasta ja siitä on huumori kaukana. 200 tuli jo heittämällä viime vkolla.

Saako kysyä paljonko otit ennenkuin koskit mömmöihin?

Originally posted by Hannibal

Saako kysyä paljonko otit ennenkuin koskit mömmöihin?

Koskin roinaan ekan kerran 21v silloin oli pena jotain 110kg

Olin tosin 18-19v ottanut 125kg penasta.

Niin ja sanotaan nyt vielä, etten ole ainakaan vielä mikään penkkijätkä ja tekniikka on aika syvältä. :p

onko syksyllä tulossa ammatilaisten penkkikisoja? siis sellasia joista vois saada rahaa kun tekee kohtuullisen tuloksen?? maksaa vaan noi farkkupaidat niin pirusti..

joo "BULL" on siirtynyt miesten hommiin ja näyttää aika vakuuttavalta alle 130 massallaan!! Samoille luvuille saattas olla mahkut JOS keskittyis lajiin edes 3-6 kk..mieli tekis kyllä kokeilla!!

minkä ikäinen ja painoinen olet mörssäri?

ajattelin vain kysyä näin ohimennen ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by JJJ

Niin ja sanotaan nyt vielä, etten ole ainakaan vielä mikään penkkijätkä ja tekniikka on aika syvältä. :p

Kyllä sitä 200-210 kg penkistä voi jo tulokseksi kutsua, oli se sitten tehty salilla tai missä vaan...

Originally posted by Mtmm
Mörssäri, ettet vain olisi kuulantyöntäjä? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen. :)

Epäiletkös tässä nyt puhuttavan kuulantyöntäjien ns. haistapaskarunkkupomppuläskimahapenkkituloksista...?

Epäiletkös tässä nyt puhuttavan kuulantyöntäjien ns. haistapaskarunkkupomppuläskimahapenkkituloksista...?

hmmm...mielenkiintoinen näkökulma. Paljonkos "hannipaalun" RAW-merkkipenkki on??

Originally posted by mörssäri

hmmm...mielenkiintoinen näkökulma. Paljonkos "hannipaalun" RAW-merkkipenkki on??

En ole kokeillut, mutta saattaisi olla ihan toistasataa kiloa, jos olkapää kestäisi niin isot raudat.

:)

Kysymys oli osoitettu Mtmm:lle, eikä sinun tarvitse vetää hernettä nenääsi sisäpiirin lentävästä lauseesta, joka ei sinulle avautunut...

Jees, koska eräällä toisella forumilla eräs kuulantyöntäjä kyseli aivan samanlaisesti syksyn rahakisoista. Kyseinen kaveri on ottanut salilla 260, mutta tekniikasta kertoo pudotus merkkipenkkiin, kisoissa 200 molemmin puolin.

en mä herneitä syö enkä vedä muutenkaan. Kyllähän se sun kommentti aukes mulle ihan täysin: oot niitä miehiä jotka luulee et jokainen nostaa pienellä vipillä 250 kiloo jos vaan haluaa, vai mitä, hannipaalu=)

Originally posted by mörssäri
en mä herneitä syö enkä vedä muutenkaan. Kyllähän se sun kommentti aukes mulle ihan täysin: oot niitä miehiä jotka luulee et jokainen nostaa pienellä vipillä 250 kiloo jos vaan haluaa, vai mitä, hannipaalu=)

Ei se auennut ollenkaan. Minä olen niitä miehiä, jotka luulevat sinun olevan minua hirmuisen paljon vahvempi ja TIETÄÄ isäsi olevan minun isää vielä hirmuisen paljon vahvempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom