Mikä väri autoon?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä väri näistä olisi paras? Harkitsen uuden kotteron ostoa ja jos kerrankin pääsisi valitsemaan värin. Olisi kiva tietää pakkotoiston suosikki.

oranssi
keltainen/beige
vihreä
sininen
metallihohto sininen
silver metalliharmaa
punainen
musta
valkoinen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse suosin vaaleita värejä, kiveniskujen takia ja muutenkin vaalea väri on helppompi pitää puhtaana. Ja toisinpäin, tummassa lika näkyy mielestäni selvemmin. Itse omistan tumman auton.

Valkoisesta "väristä", että tietääkseni valkoisella autolla on huonompi jäleenmyyntiarvo, kuin muilla väreillä. Näin isot pojat väittää.

Itse suosin vaaleita värejä, kiveniskujen takia ja muutenkin vaalea väri on helppompi pitää puhtaana. Ja toisinpäin, tummassa lika näkyy mielestäni selvemmin. Itse omistan tumman auton.

Valkoisesta "väristä", että tietääkseni valkoisella autolla on huonompi jäleenmyyntiarvo, kuin muilla väreillä. Näin isot pojat väittää.

Minulla on ollut musta auto ja se on kesällä aina pölyisen näköinen vaikka olisi pesty edellisenä päivä. Myös valkoinen on pois laskuista eli en tykkää. Metallinhohto-oranssi voisi olla aika siisti väri.

No jos jälleenmyyntiä ajattelee niin metallinhohto harmaa on paras väri. Kelpaa kaikille ja kaikki pitää sitä ihan ok näköisenä. Sininen ja punainen kelpaavat myöskin, mutta suosittelisin suosimaan metallivärejä kun eivät kuitenkaan niin hirveästi hintaa nosta ja auto näyttää paljon paremmalta sitten muutaman vuoden päästä kun yrittää siitä päästä eroon. Erikoiset värit karkottavat ostajat melkeen yhtä tehokkaasti kuin valkoinen... Henk. koht. suosikki olis toi metallihohto sininen, joka omassa autossakin on. Vielä 3,5 vuotta vanhanakin peilailee ihan kivasti vielä kun auto on puhdas. :thumbs:

Eikö kannattais ostaa sen värinen auto, josta ite tykkää, eikä sellainen, mistä pakkislaiset tykkää...
Musta ja metallinhohto sininen on siistejä värejä. Muiden värien sopivuus riippuu todella paljon autosta. Yllättävän paljon näkee teillä täysin järjettömän värisiä autoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edellinen Volkkarissa oli pinnassa vihreä metalliväri. Tummempi kuin nykyinen sagegreen. Tykkäsin kovasti, mutta piti laittaa farmari, joka on tommonen perus hopea tai jotain.

Riippuu tosiaan autosta... esim. ferrariin tietty punainen väri.

No joo... yleisesti ottaen itse ostaisin mustan, jos vaan pääsisin värin valitsemaan. Se on auton väri. Joo...likaantuu, so what.

autossa ainoa oikea väri on musta. muutkin voi olla siistejä mutta IMO ei ole mustan voittanutta. harmi kun itselläni ei ole vielä yhtään mustaa ollut. valkoinen on taas aivan kaamee väri, tietysti olen yhden sen värisen joutunut joskus omistamaan :D

edit: jaa dino on samoilla linjoilla mustan suhteen:)

edit2
. Metallinhohto-oranssi voisi olla aika siisti väri.

:hyper: :D :lol2: HC_meininki

Aina joku lässyttää siitä likastumisesta. Mitä sitten? Ainahan ne autot likastuu :).

Mun hopeanuoli on kovin. Toki tohonkin vessaan sopisi musta, mutta mihinkäs ei sopisi, kuten jo edellä sanottiin.

Periaatteessa ei ole kun kaks väriä autoon, metallimusta ja metallihopea. ;)
Mut ei ole autojakaan kuin 3, Audi, Bmw, ja MB ;) + muutamat niistä vielä kalliimmat

kyllä semmonen metalli viininpunainen/candy red ois namu, jos sais siis sävynkin valita. Itellä on autossa tommonen tummansinimetalliväri ja pölyt näkyy heti vaik ois just pessy.

Osaako joku kertoa syyn siihen, miksi valkoinen väri alentaa jälleenmyyntiarvoa? Näyttää ainakin hyvältä monessa tapauksessa.

Sen kyllä ymmärrän, että Huoneistokeskus-oranssi laskee hintaa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom