Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon elokuvafriikkinä oon tsekannu varmaan tuhannen leffaa elämäni aikana ja toi The Secret kurvas helposti TOP3:een. Sellanen pätkä joka pitäisi jokaisen suomalaisen (ja miksei ihmisenkin katella).
Niin siis tuon leffan paras puoli on juuri se, että siinä ei puhuta Jeesuksesta. Itse kun en niistä asioista niinkään perusta niin siksi oli mielenkiintoista kuunnella menestystarinoita ja ennenkaikkea yhtä näkökulmaa menestykseen ilman, että kaikki on Jeesuksen, Allahin, Muhamedin, Dalai Laman tai olohuoneen sohvan ansiota.Mahtaako tämä olla tuo sama The Secret?
http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
Ei juma.... nyt vetää sanattomaksi. Taidan lopettaa teidän kanssa keskustelemisen tähän paikkaan.
Law of attraction.... thoughts become reality... what would jesus do? :D
Jos sinun pitäisi tienata hyvin rahaa, miten uskoisit siinä onnistuvasi varmimmin? Pitäisikö sinun:
I) Jotain muuta, mitä?
http://www.lulu.com/content/592768Tällainen ketju löytyi arkistojen kätköistä.
Mitä kirjoja suosittelisitte itsensä kehittämiseen/taloudelliseen menestykseen tähtäävälle ihmiselle?
Mistä olisi lähdettävä hakemaan/tekemään muutosta kun koulumenestys ei korreloidu työelämän menestyksen kanssa?:(
Samassa koulussa surkeimmilla arvosanoilla olleet koulukaverit pääsevät töihin sellaisiin paikkoihin joihin itse en saanut edes kutsua haastatteluun. Halua ja tietoa olisi, mutta niitä ei ole oikein päässyt kunnolla soveltamaan käytäntöön. Suhteita ei ole auttamassa asiaa.
Joutaa kyllä vaikka kaikki firmat muuttamaan Kiinaan jos se isi/äiti samassa työpaikassa tai itseään täynnä olevat itsensä kehujat saavat niitä paikkoja mutta me rehelliset raatajat emme. Köyden rasvaaminen on käynyt niin monta kertaa mielessä että heikoimmat lähettäisivät jo hoitoon.
Jos jaksan olla kärsivällinen niin saatan ehkä saada ylennyksen paskahommista vuoden päästä. Entiset luokkakaverit sen sijaan ovat päässeet urakehityksessä paljon helpommin koulutusta vastaaviin hommiin heti koulun jälkeen, osa jopa ulkomaille.
Jotain minä teen väärin, mutta mistä pitäs lähteä hommaa purkaamaan&korjaamaan? (juu tiedän että eihän tämä kavereille kateellisuus paljoa vie eteenpäin)
Samassa koulussa surkeimmilla arvosanoilla olleet koulukaverit pääsevät töihin sellaisiin paikkoihin joihin itse en saanut edes kutsua haastatteluun.
joltain kanavalta tuli joku aika sitten Buffetin ja Gatesin yhteishaastattelu. luulisi löytyvän netistäkin.On muuten kiinnosta pätkä tekstiä tää threadi, ois pitäny mennä jo nukkumaan.
Ilman sen suurempaa tietämystä "tiestä menestykseen" onko missään haastatteluita näistä rikkaimpien ihmisten top 10:stä?
Esim. Bill Gates ja Warren Buffet.
Varsinkin Warren Buffet, joka kasvatti omaisuuttaan vuoden aikana 10 miljardilla dollarilla
Mikä olisi näille henkilöille ollut se tie menestykseen. Tuskin se on ollut pelkästään opiskelu, kova työ tai tilaisuus. Jokin ratkaiseva tekijä näillä Forbesin listoilla pyörivillä ihmisillä on oltava...
On muuten kiinnosta pätkä tekstiä tää threadi, ois pitäny mennä jo nukkumaan.
Ilman sen suurempaa tietämystä "tiestä menestykseen" onko missään haastatteluita näistä rikkaimpien ihmisten top 10:stä?
Esim. Bill Gates ja Warren Buffet.
Varsinkin Warren Buffet, joka kasvatti omaisuuttaan vuoden aikana 10 miljardilla dollarilla
Mikä olisi näille henkilöille ollut se tie menestykseen. Tuskin se on ollut pelkästään opiskelu, kova työ tai tilaisuus. Jokin ratkaiseva tekijä näillä Forbesin listoilla pyörivillä ihmisillä on oltava...