Mikä tuo menestyksen?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryti
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarkkuutta hiukan D.Yates ja GoMan:D

Sori, my bad.
Kyllä emäntä kannattaa olla, mutta sen täytyy ponnistella yhteisen tavoitteen eteen. Eli kunnon uraohjus, mieluusti lakinainen tai kauppislainen, joka ei hingu perheenlisäystä eikä urputa venyvistä työpäivistä ja kymmenistä-sadoista matkapäivistä, koska ei ole itsekään kotona. Kaksilla tuloilla voi panostaa paremmin menestyksen merkkeihin. Voi toki poikamiehenäkin olla, mutta kovin kova hinku naisten perään ei sovi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluaa tienata hyvin rahaa niin aika pakko on alkaa yrittäjäksi.

Riittävää menestystä itselle olisi olla ilman rahahuolia, leppoisa työ ilman stressiä ja aikaa harrastuksille.
 
Tuo on vain aika utopistinen ajatus. Haluatte siis työn josta saa paljon rahaa, mutta jossa on vähän vastuuta. Myös työpäivien tulisi olla lyhyitä jotta ehtii tehdä kaikkea kivaa. No. Onnea etsintään. Kertokaa sitten kun löydätte tuollaisen tehtävän.
 
Eihän se sitä tarkoita, että pitäisi tienata 20 000€/kk. Se voi tarkoittaa sitä, että järjestää elämänsä siten, että pärjää vaikka postimiehen liksalla. Se voi tarkoittaa sitä ettei tarvitse käydä joka vuosi ulkomailla, mutta vastapainoksi saa jotain muuta.

Itsekin pitäisi päästä materialistisesta oletuksesta irti, koska eihän siinä mikään riitä. Uus kämppä, uus auto, uutta krääsää, jne, jne, jne, jne. Onko noi sitten niin tärkeitä, että sen takia käy töissä.

Joku sanoo, että sitten vasta on menestynyt kun on "taloudellisesti riippumaton." Se vasta on utopia. Helpommallakin pääsee tavoitteisiin jos miettii, että onko raha kaikista tärkeintä vai joku muu.
 
Helpommallakin pääsee tavoitteisiin jos miettii, että onko raha kaikista tärkeintä vai joku muu.

Nyt tarkkuutta, modi. :)
"Jos sinun pitäisi tienata hyvin rahaa, miten uskoisit siinä onnistuvasi varmimmin?"

Itse uskon tienaavani parhaiten rahaa nykyisissä hommissani. En yksinkertaisesti jaksaisi sykkiä esim yrittäjänä.
 
Joseph Murphy- Alitajuntasi voima (alitajunnan valjastaminen itsensä hyödyksi)
Kirjat tulivat postissa alkuviikosta ja nyt olen tätä opusta lukenut ajatuksella sivulle 60. Ensivaikutelma oli että "huhhuh, mitä höpöä", mutta aika äkkiä sitä tajusi, että mitä hyötyä siitä on, että kapinoin kirjaa vastaan? Luen pois ja mietin mitä käytän ja omaksun. Raamatulliset viittaukset ja rukous-sanan runsas viljely toki tökkivät varmasti monia, mutta ei ne minua häiritse, kyse on kokonaisuudesta.

En enää uskalla sanoa mikä on toimii tai on totta tai ei, sillä alitajuntani kuulee aina ja alka toteuttaman sitä uskomustani tai mielipidettäni. Ilon kautta, siitä tässä nyt on kyse!

Ja konkreettisesti tuosta on ollut jo aavistus hyötyäkin, sillä muutaman kerran olen miettinyt töissä että en viitsi soittaa sille ja sille, kun mitä se mustakin ajattelee... Mutta sitten alitajunta on ilmeisesti antanut sen puuttuvan annoksen rohkeutta ja itsevarmuutta ja olen hoitanut asian loppuun:D Eli ei toi ihan paskapuhetta ole, kyse on vain siitä, mihin on valmis ja haluaa uskoa.
 
Alitajuntasi voima on vasta alkulämmittelyä tuolle Salaisuus-kirjalle ;)
Itse olen koettanut alkaa noudattamaan ainakin tuota negatiivisten ajatusten märehtimistä.
 
Alitajuntasi voima on vasta alkulämmittelyä tuolle Salaisuus-kirjalle ;)
Itse olen koettanut alkaa noudattamaan ainakin tuota negatiivisten ajatusten märehtimistä.

Tarkoittaako tämä, että pöyrität negatiivisia ajatuksia mielessäsi uudestaan ja uudestaan?

Märehtimisen mekaniikka tapahtuu niin, että eläin tekee nopean uloshengitysliikkeen kurkun ollessa suljettuna. Rintakehän sisäpuolelle ja siten siihen osaan ruokatorvea syntyy alipaine, joka imaisee rehumassaa ruokatorveen. Kun massa on ruokatorvessa, peristaltiset supistukset kuljettavat rehumassan eli märepalan suuhun pureskeltavaksi. Sen jälkeen rehu niellään uudestaan. Märehtimistä tapahtuu säännöllisin väliajoin silloin kun eläin lepää.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Märehtiminen
 
Joku sanoo, että sitten vasta on menestynyt kun on "taloudellisesti riippumaton." Se vasta on utopia. Helpommallakin pääsee tavoitteisiin jos miettii, että onko raha kaikista tärkeintä vai joku muu.

Ei se ole utopiaa se on realismia. Kylmä fakta on että raha jonka eteen ei tarvitse tehdä enään mitään mahdollistaa vapaa-ajan käytön juuri niin kuin sen itse haluat. Se, että kuinka paljon kukin tarvitsee pääomaa siihen riippuu tavoitteista ja mihin haluaa panostaa.
 
Oletteko lukeneet ahkerasti kirjoja?

Itsellä on lainassa nyt Napoleon Hill: Ajattele oikein-MENESTY
Tähän asti luetusta päätellen melko samanhenkistä kuin esim. tuo "alitajuntasi voima".
 
By the time you've made it, you've had it.

Ikääntyminen tuhoaa kaiken menestyksen. Sen takia kaikki jauhaa, että elämä on matka eikä päämäärä.
 
Oletteko lukeneet ahkerasti kirjoja?

Itsellä on lainassa nyt Napoleon Hill: Ajattele oikein-MENESTY
Tähän asti luetusta päätellen melko samanhenkistä kuin esim. tuo "alitajuntasi voima".
Murphyn "Alitajunnan voima" tuli luettua ja kyllähän sieltä tarttui jotakin matkaankin. Tai oikeastaan se herätti ajatuksen että sillä mitä tahtoo ja toivoo on oikeasti merkitystä, niin hyvässä kuin pahassa. Siis kyllähän kaikki tuon "tietää", mutta tajuaako valjastaa käyttöönsä, onkin asia toinen.

Nyt luen tuota Bettgerin kirjaa myymisestä. Sieltäkin olen saanut jo joitakin hyviä vinkkejä, tosin oli jännä huomata, että olen käyttänyt tuota "innostumisen taitoa" jo pitkään työssäni hyvällä menestyksellä.

Vaikeinta on oikeastaan muuttaa perusvirettään. Mä olen hieman taipuvainen satakuntalaiseen pessimismiin ja varsinkin yllättävissä tilanteissa ensireaktio saattaa olla negatiivinen. Siinä sitä hommaa riittää itsensä kanssa.
 
Bettgerin kirja on mullakin menossa, ihan hyvää settiä siinä on ollut. Alitajuntasi voima nyt oli mitä oli. Kyllähän siitä hyviä ajatuksia jäi, mutta aika loikkimalla sen lopun luin, itseään se toisti jo aika pahasti puolivälin jälkeen.

Sellaista kirjaa on kanssa suositeltu kuin Dale Carnegie: "miten pääsen turhista huolista" tai jotain tonnepäin. Perusjuttua siitä, miten ajatusmaailmaa voisi kääntää positiiviseksi. Pitää ottaa lukuun kuhan joskus ehtii.
 
Bettgerin kirja on mullakin menossa, ihan hyvää settiä siinä on ollut. Alitajuntasi voima nyt oli mitä oli. Kyllähän siitä hyviä ajatuksia jäi, mutta aika loikkimalla sen lopun luin, itseään se toisti jo aika pahasti puolivälin jälkeen.

Sellaista kirjaa on kanssa suositeltu kuin Dale Carnegie: "miten pääsen turhista huolista" tai jotain tonnepäin. Perusjuttua siitä, miten ajatusmaailmaa voisi kääntää positiiviseksi. Pitää ottaa lukuun kuhan joskus ehtii.
Mulla oli tuo lainassa, palautin eilen. En ihan kokonaan jaksanut sitä lukea, mutta joskus aiemmin olen lukenut läpi.
 
Alitajuntasi voima nyt oli mitä oli. Kyllähän siitä hyviä ajatuksia jäi, mutta aika loikkimalla sen lopun luin, itseään se toisti jo aika pahasti puolivälin jälkeen.
Juu, tiivistettynä kyse oli siitä, että hahmottamalla ja visualisoimalla tavoitteesi mahdollisimman tarkkaan, alat itse toteuttaa tapahtumaketjua jonka johdosta saavutat tavoitteesi. Vastaavaa metodia käyttävät monet menestyneet pisnesmiehet, tiedän ainakin yhden ihan oikeasti tapahtuneen näin.

Bettgerissä hiukan häiritsee se, että se (ainakin alussa) pyörii niin vahvasti ton vakuutuspuolen ympärillä. Ja toisaalta, ongelmana on myöskin se, että nykyään kontaktipuoli on niin sähköpostiorientoitunutta, että tuollainen kuuntelunkautta kauppaaminen on snadisti vaikeaa. Mutta yhtäkaikki, uskon kyllä, että innostumalla saat muut mukaasi ja että asiakkaiden tarpeiden toteuttaminen on parasta pisnestä. Sellainen rahat pois ja karkuun harvemmin johtaa pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen, joka ainakin allekirjoittaneelle on paras mahdollinen skenaario.

Tuohon mielenvireen muuttamiseen voisi ehkä syventyä lisää ja ehkä alkaa käymään joogassa tai jotain;D. Nytkin vituttaa, että viimeiset kaksi päivää on taas vituttanut, vaikka mitään varsinaista perustetta ei ole.
 
En minä ainakaan ajattele, että Bettgerin kirjan myyntikikat enää tänäpäivänä tuolleen toimi. Mutta esim. se ajatus, että saat asiakkaan ostamaan sulta, on varmasti toimiva, eli ettei asiakkaalle tule olo, että olet nyt väkisin myymässä jotain, vaan hän saa itse tehdä päätöksensä.

Tossa yksi esimerkki, joka varmasti toimii tänä päivänä ja vielä 100 vuoden päästäkin.
 
Back
Ylös Bottom