Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eräällä asenne kaverillani, joka haluaa tuoda kantansa esiin on kyllä hienoja painatuksia paidoissaan:

-Thank God Im born white-

toinen kova kuva "lakupepe" lakritsasta ja alla teksit "sano ei lakupekoille"

Manala sanoi:
Eräällä asenne kaverillani, joka haluaa tuoda kantansa esiin on kyllä hienoja painatuksia paidoissaan:

-Thank God Im born white-

toinen kova kuva "lakupepe" lakritsasta ja alla teksit "sano ei lakupekoille"

Kunnon :david: sun kaveris.

jgfeu sanoi:
Ei aukea. Onko tuossa tarkoituksella vain yksi n-kirjain?

Ottaen huomioon Suomen hiihtomaajoukkueen nykyisen maineen niin mitäs luulisit mitkä olisi aatteet kun kasa 120kg bodareja vetelis tollasissa paidoissa menemään siellä :D mahti idea muuten Neutraalilta

Meikä repeää aina, mun näkee jollain miehellä kireän stretch -paidan johon on painettu "malewhore".
Jos jotain pitäis itte keksiä niin..
"cheap and easy"
"vihainen ja vittumainen"
"Vittuako kyttäät?" (joo, hieman angstisia nää mun sloganit)
"mä vihaan sua"
"ÄPÄRÄ"
"homo" (naisille vastaavasti "lesbo")

njamnamie sanoi:
Netissä kun on noita kauppoja, jossa painattavat tekstejä, niin mikäs olisi hyvä painatus?
Heittäkää vain järjettömiäkin ideoita.
Kertokaa myös jos tiedätte paikkoja, jossa saa painatettua tekstin molemmille puolille.

Moottoripyora.Orgissa on mm. tuo shoppi.fi - palvelu ja siellä on erilaisia paitoja jo valmiina ja siellä pystyy myös itse suunnittelemaan paidan omalla logolla tai tekstillä :
http://www.shoppi.fi/motorg/

Tämä on myös aika hauska T-paita :
http://www.shoppi.fi/motorg/index.php?sivu=tuote_tiedot&kategoria=11&tuote_id=152

Tuo shoppi.fi:hän olisi saatavissa omana palveluna myös pakkotoistolle integroituna pakkotoiston ulkoasuun ja kysyntää tuolle näyttäisi kyllä olevan..

RYHANEN_lord_musta_t_paita.jpg

Manala sanoi:
Ottaen huomioon Suomen hiihtomaajoukkueen nykyisen maineen niin mitäs luulisit mitkä olisi aatteet kun kasa 120kg bodareja vetelis tollasissa paidoissa menemään siellä :D mahti idea muuten Neutraalilta
Katohan täällä on välkkyjäkin joukossa :) , juuri tuota tarkoitin.

Sopii eteenkin sellaisille tyypeille, jotka eivät niin välitä ulkonäöstään tai t-paitansa kunnosta: "Miksi taistella entropiaa vastaan?"

Joskus tuli vastaan jotakin mielenterveysseuran paitoja: "Have a Prozac and smile!" ja "Avohoitopotilas"

En tiedä onko tämä jo ollut, kun en jaksanut alkaa alusta lukemaan näitä.

Mutta se "Pikkukakkonen on vaihtunut isoon kolmoseen" on ihan jees. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom