Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no joo poikkeaa jo vähä alkuperäsestä kysymyksestä mut ku tuol diili.net saa teetätettyä autoonki noit tarroi omal tekstil nii muutamia hyviä ois:
etulasii "KiHnu tulee" takalasii "KiHnu menee" omal nikil tietty :D
sit takalasii "don`t worry baby, I`m professional

paitaa vois laittaa vaik "I`m an accident", "minä > sinä", tai vaik etee "supehero lover" taakke "5€ baby"

Muutama teksti:

"penkki + ÄO on vakio"

Tän oon jollain nähnykin:
"mitä tekee 150 ÄO:llä jos penkki on 200"

"Vaikka mulla on pieni, niin kyllä mä sillä itteni tyydytän!" tai "kyllä pienelläkin ittensä aina tyydyttää"

"mitä isompi vika, sen suurempi leka"

"vittu moon vahva!"

"Timo Seppälä" (antidoping-kaveri)

"vittu ku vituttaa"

Jonkun pakkilasen kommentti tytölle:
"Rahkaa beibi, rahkaa"

"mulla on eriväriset murot"

KiHnu sanoi:
no joo poikkeaa jo vähä alkuperäsestä kysymyksestä mut ku tuol diili.net saa teetätettyä autoonki noit tarroi omal tekstil nii muutamia hyviä ois:
etulasii "KiHnu tulee" takalasii "KiHnu menee" omal nikil tietty :D
sit takalasii "don`t worry baby, I`m professional

paitaa vois laittaa vaik "I`m an accident", "minä > sinä", tai vaik etee "supehero lover" taakke "5€ baby"

Kaverilla oli hyvä teksti Punton takalasissa, oli vielä joku 1.1 litranen tai vastaava mopo. Siinä luki "vaikka olen hidas, olet silti takanani", se oli jotenkin huvittava.

Aika moni täällä mainituista ehdotuksista löytyy T-Shirthellin sivuilta.

http://www.tshirthell.com/hell.shtml

Sieltä löytyy yhtä sun toista, esim,
Tiedän että on mauton, mutta nokkela idea:
a102.gif

Dennis Rodmanilla aikanaan pinkki T-paita Jay Lenossa, jossa luki: "I`m not gay, but my boyfriend is"
Punaisen punton takalasiin voi aina hankkia lätkän: "Isona minusta tulee ferrari"

D.Yates sanoi:
"Homoilu on miesten hommaa"

Oli joskus intissä sanontana sällien kesken ytimekäs - HOMOILU SEIS. Painatettiin sit kaikille komppanian koksuilla ja alikeille muisto intistä. Paita jossa lukee kissankokoisilla kirjaimilla em. teksti edessä. Laitan kuvan tässä vielä jos onnistun jossain vaiheessa. Sen verran härskin näköinen siitä tuli, että en ole oikein kehdannut yleisillä paikoilla pitää.

Tää seuraava kuva sai itseni totaalisesti repeämään. Kuva ei todellakaan ole itsessään mielettömän hauska mutta elokuvassa Happy Gilmore esiintyi se Bondeista tuttu Rautahammas tälläiseen paitaan sonnustautuneena. Se jätti oli meinaan "suhteellisen" pelottavan ja häiriintyneen näköinen tossa leffassa.

http://logo.cafepress.com/7/37688.193507.jpg

Timba79 sanoi:
Kaverilla oli hyvä teksti Punton takalasissa, oli vielä joku 1.1 litranen tai vastaava mopo. Siinä luki "vaikka olen hidas, olet silti takanani", se oli jotenkin huvittava.

Ajelin kans tossa eräs päivä autolla ja sitten huomasin edellä ajavan auton (vanha letukka, sellainen farkku missä on sellaiset "vaneri" kyljet) joka oli muutenkin sairaan paskassa kunnossa puskurissa tarran jossa luki "Vaikka olen vanha, olen silti edelläsi" tjsp. Saattaisi sopia paidan selkäänkin!

noita tekstejä ja myös kuvia on kohtuullisen helppo itekkin paitoihin silitellä. Maksaa semmoset sopivat paperit n. 20 euroa 12 kpl. Vaaleisiin onnistuu siedettävästi eikä ainakaan itellä pesussa oo (vielä) lähteny.

"EIKÖ KELPAA?" -on itelläkin joskus päällä

"NAIN VÄHÄN JA HUONOSTI" -herätti huvitusta jonku toisen päällä.

"YOU KNOW IT!" - Old School / Will Ferrel -faneille :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom