Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Havuja perkele!!!"

Joskus olen bongannut Ison Omenan wellnessillä sellaiseen mustaan pipoon jossa luk valkoisella " HUONO PORA". Pipon kantaja oli julmentun kokoinen, ja yhdistelmä oli varsin karu näky. Voisi ehkä toimia t-paidassakin.

Tuosta CYCTAHOH tekstistä tuli mieleen, että joskus meinattiin teettää muutama musta paita johon olisi painatettu ryssäfemmojen listan takaosa(hopeinen ja siniset tekstit). tuo olisi ollut aika cool.

Finish Ski Team
Norjassa ja ruotsissa porukalla ois ainaki hauskaa:)

Muistan joskus nähneeni paidan missä luki "Pieni muna, mutta huono tekniikka" loistava teksti.

Mike sanoi:
Jaa-a, P logona on jo vakiintunut, eikä sitä saa muut käyttää kuin me.
tuli vähän hymy suupieleen kun huomasin muijan puuhamaasta ´90 ostetusta kaffimukista löytyi puuhanalle painatus millä on rinnuksissa ihan täysin samanlainen P-logo kun teillä.

Aateltiin tuossa kaverin kanssa, että painatetaan ovelle muutama työpaita.
Etupuolelle teksti: "narikka 1,5e!" ja Taakse "En minä nuku."

Kerran baarissa joku mies sai päähänsä huudella mulle, että "Onkos neiti tullut sahalta, kun on noin lauta?" :jahas: Siitä se idea sitten lähti.
Painatin paidan Helsingin Stockan yläkerrassa - aikaa tästä on parisen vuotta ja painatus yhä monen pesun jälkeen pysyy siististi paikallaan. Niillä on ainakin koneella satoja fonttilajeja joista saa valita TAI mukanaan saa tuoda vaikkapa CD:llä minkä tahansa kuvan, jonka haluaa paitaan painatettavan (huomioikaa tarpeeksi hyvä laatu).

Liitteet

• pok2.jpg
    pok2.jpg
    18,2 KB · Katsottu: 6 365

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom