Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turussa on lähiö nimeltä Pallivaha, jossa parturi nimeltä Hiuspalli :D Melkein jouduin asumaan sinne.Odu sanoi:Näin meijän fitnesstrendisalil äijän jonka paidas luki kissan kokosin kirjaimin "PALLIVAHA". Hyvin mahdollista että toi on taas joku uus pakkotoiston kilpailija. "Pallivaha.com - Rusinasta Granaattiomenaksi"
Sukulaku sanoi:Turussa on lähiö nimeltä Pallivaha, jossa parturi nimeltä Hiuspalli :D Melkein jouduin asumaan sinne.
mountainer sanoi:Näin Tampereella kaupungilla sellasen t-paidan jossa oli rinnassa kiikaritähtäimen hiusristikko ja vieressä luki "serial killer". minun mielestä törkeen siisti!!
B.O.S.S. sanoi:Tosa.
Tajunnette idean.
(Rinkku fan club-paita?)
torni2002 sanoi:Mä olen nähnyt tuollaisen paidan yhdessä lehtikuvassa. Juttu oli jostain huumepidätyksestä Venäjällä. Keikan suorittaneilla OMON-erikoismiehillä oli useimmilla maastopuku, mutta joillain t-paita.
Sitten lehdessä oli painettu kuva peilikuvana kuten usein käy ja kyrillisin kirjaimin superpoliiseista tulikin Rinkku-armeijan jäseniä..
http://www.russiancombatgear.com/images/insignia_rcg_mvdomon.jpg