Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri osti paidan, jossa oli Coca-cola fontilla 'Enjoy Cocaine'... :evil:

en tiedä onko tää jo ollut täällä, mut yksillä messuilla näin paidan jossa luki vitutuskeiju. on aika hyvä :lol2:

Näin meijän fitnesstrendisalil äijän jonka paidas luki kissan kokosin kirjaimin "PALLIVAHA". Hyvin mahdollista että toi on taas joku uus pakkotoiston kilpailija. "Pallivaha.com - Rusinasta Granaattiomenaksi"

Odu sanoi:
Näin meijän fitnesstrendisalil äijän jonka paidas luki kissan kokosin kirjaimin "PALLIVAHA". Hyvin mahdollista että toi on taas joku uus pakkotoiston kilpailija. "Pallivaha.com - Rusinasta Granaattiomenaksi"
Turussa on lähiö nimeltä Pallivaha, jossa parturi nimeltä Hiuspalli :D Melkein jouduin asumaan sinne.

Meikä teetti vähän huumorimielessä paidan missä lukee edessä mun kaverien antama lempinimi "JULMA" ja takana "ON KIVAA OLLA NÄIN ISO". Hyvä kun kehtaa pitää yleisillä paikoilla, ehkä sitte parin vuoden päästä. :D

Näin Tampereella kaupungilla sellasen t-paidan jossa oli rinnassa kiikaritähtäimen hiusristikko ja vieressä luki "serial killer". minun mielestä törkeen siisti!!

mountainer sanoi:
Näin Tampereella kaupungilla sellasen t-paidan jossa oli rinnassa kiikaritähtäimen hiusristikko ja vieressä luki "serial killer". minun mielestä törkeen siisti!!

Mentlawearin paidat on suurin osa törkeen hienoja ja eivät avaudu välttämättä kaikille.
http://www.mentalwear.fi/paidat/serial_perus.htm

No niin. Luin kaikki postit läpi, voi olla että silti missasin, mutta, kuinka kauan on teillä kestänyt jos olette tuollaisen tilanneet, että olette sen saaneet? Avokille ajattelin teetättää paidan, ja sen pitäs olla täällä 3.9 mennessä. Eli onnaako vai pitääkö yrittää tehä se ite?

Mä olen jo pitkään halunnut jonkun paidan tekstillä. En vaan ole vielä osannut päättää, et mikä olis hyvä.. :nolo: Olen kai liian vaativa enkä saa koskaan aikaiseksi tilattua yhden yhtä paitaa. Pitänee lukea koko threadi läpi, jos löytyisi jokin kiva teksti. ;) Sellainen jonka kanssa kehtaa myös kävellä kaupungilla ilman, että vastaantulijat nauravat. :D Tai katsovat vittumaisesti.. :jahas:
Yhdellä Norjalaisella näin hienon paidan: alekkain teksti "One Vodka, Two Vodka.." Ja mitä alemmas mentiin sitä epäselvempää teksti oli. Näytti hienolta ja piti vilkaista kahteen kertaan, koska ekalla kerralla luulin katsoneeni huolimattomasti ja tekstin heittävän sen takia. :D

Tosa.

Tajunnette idean.

(Rinkku fan club-paita?) :david:

Jos teet työsi puhelimen välityksellä, ilmesty töihin paita päällä jossa lukee:

LUURIHUÅRA

B.O.S.S. sanoi:
Tosa.

Tajunnette idean.

(Rinkku fan club-paita?) :david:

Mä olen nähnyt tuollaisen paidan yhdessä lehtikuvassa. Juttu oli jostain huumepidätyksestä Venäjällä. Keikan suorittaneilla OMON-erikoismiehillä oli useimmilla maastopuku, mutta joillain t-paita.

Sitten lehdessä oli painettu kuva peilikuvana kuten usein käy ja kyrillisin kirjaimin superpoliiseista tulikin Rinkku-armeijan jäseniä..

http://www.russiancombatgear.com/images/insignia_rcg_mvdomon.jpg

Ei nyt ihan ehdotukseksi tämä tule mutta parhain muisto on kun ala-asteella yhdellä samalla luokalla olleella sällillä oli semmonen paita missä luki ACTION ja oli nuoli alaspäin (etupuolella siis). Oli hivenen huvittavaa kun semmosella about 8v sällillä tuommonen. Paidassa oli jotain autojen kuvia jne. Pieni moka vissiin sattunu lastenvaatteiden suunnittelijalle. :D

torni2002 sanoi:
Mä olen nähnyt tuollaisen paidan yhdessä lehtikuvassa. Juttu oli jostain huumepidätyksestä Venäjällä. Keikan suorittaneilla OMON-erikoismiehillä oli useimmilla maastopuku, mutta joillain t-paita.

Sitten lehdessä oli painettu kuva peilikuvana kuten usein käy ja kyrillisin kirjaimin superpoliiseista tulikin Rinkku-armeijan jäseniä..

http://www.russiancombatgear.com/images/insignia_rcg_mvdomon.jpg

EI EI EI. :lol2:

Mees uusiks tuon mun paitakuvan kohdalle, ja klikkaa sitä. Jos et näe harmaalla kirjotettua tekstiä säädä näyttös. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom