Mikä teksti t-paitaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Delmonte sanoi:
Wermacht
Barbarossa tour 41
28.6 Minks
16.7 Smolensk
19.8 Leningrad(Cancelled)
19.9 Kiev
24.10 Kharkov
3.12 Kursk
26.12 Moscow (Cancelled)

Kotimainen vastine meni jotakuinkin seuraavasti;

Suomi-konepistooli
In tour 1939-44
-39 Kollaa
-40 Raatteentie
-41 Viipuri
-41 Rukajärventie
-41 Petroskoi
-41 Moskova (peruttu)
-44 Viipuri (siirretty)

Hehee!! Viikko sitten sain pikkusiskoni bändin nimeä kantavan paidan. Ihan tavallinen musta H&M:n trikoopaita, mutta selässä lukee keltaisin pölkkykirjaimin KUKKAKEPPI :hyper:

Tuommonen teksti, jossa on mukana huumoria ja totuutta, on minusta aika hupaisa ja kyllähän tuosta on palautetta tullu. Ja on muuten tytötki tulleet jututtaan tuosta paidasta... ;)

Memento sanoi:
Jos olet sinkku ja haluat kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin "HELPPO" on aika takuuvarma jäänsärkijä. Toimi hyvin joskus juhannusfestareilla :thumbs:

Tai miksei samantien"VARMA"!

Hehe. Kaveri on töissä frimassa nimeltä VARMA. Ensitöikseen hänelle sitten jaettiin T-Paita jossa lukee VARMA. Enpä tiedä käyttääkö hän sitä :D

Itse laitoin rikosoikeudenkäyntiin päälle paidan jossa luki isolla PSYCHIATRIC WARD prisoner number 1234. :D
(en siis syytetyn penkillä, vaan opiskelin alaa)
Paidan tekstejä on joskus kiva muutella tilanteen mukaan. :D

Osa varmaan tietää Bike-lehden t-paidan, jossa lukee edessä "bike" ja takana "elämä alkaa 200" tai "elämä alkaa 300".
Ideaa soveltaen eteen "CYCTAHOH" ja taakse "elämä alkaa 250".

Miten ois tuon treenipuolen Thread:

SEKSI HEIKENTÄÄ SUORITUSTA(KO)? :D

Edit: Toinen vaihtoehto vois olla: ILMAN SEKSIÄ OISIN JO HYVÄSSÄ KUNNOSSA!

meinasin teetättää paidan tekstillä "ei saa kyylätä" (sisäpiiriläppä)
kaverin kanssa harkittii että hommataan paidat "sissi on sika" tekstillä ja sissihavulla...kattoo ny...
by the way,tietääkö kukaan paikkaa josta sais tekstin oranssilla vihreelle pohjalle???

Alec sanoi:
by the way,tietääkö kukaan paikkaa josta sais tekstin oranssilla vihreelle pohjalle???

Täällä on ainakin paljon eri värivaihtoehtoja ja muutenkin voi tarkalleen kertoa millasen painatuksen haluaa. En tiedä sit onko tämä mainostamista, modet poistakoon jos tarve vaatii.

andor sanoi:
Täällä on ainakin paljon eri värivaihtoehtoja ja muutenkin voi tarkalleen kertoa millasen painatuksen haluaa. En tiedä sit onko tämä mainostamista, modet poistakoon jos tarve vaatii.

suuret kiitokset!

Itse olen kauan ajatellut painattaa paidan jonka edessä lukee :R-vikaiset on perseestä. Ja takana: Kuten minäkin.....
Tämäkin kuulosti ihan hauskalta vielä eilen....

Seuraavat sanat on jostain syystä kovassa käytössä mun kaveripiirissä tällä hetkellä:

Kaada ittelles vaan
Hyviä hommia
Kertakaikkiaan
Robusti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom