Mikä täällä vituttaa muissa?

Elämässä on isompiakin vitutuksen aiheita kuin ihmiset jollain tietyllä foorumilla. Täällä jos joku tietty kirjotus ärsyttää, niin voi klikata itsensä helposti jonnekin muualle, eikä ole pakko osallistua keskusteluun. Jos ei itse ole aloittelija, ja aloittelijoiden osio ärsyttää, niin onko siellä pakko käydä? Itse ainakin valikoin mitä ylipäänsä luen täältä. Enemmän ärsyttää ihmiset tosielämässä, esim. kassajonossa, työpaikalla, ym. paikoissa, joissa niitä on pakko sietää.

Kaikenkaikkiaan tämä on todella hieno keskustelualue. Threadin aihe nyt kuitenkin oli et mikä täällä vituttaa. Niinkuin tuolla aiempana oli, niin ei palvele tarkoitusta vastata kysymykseen "Miten maustatte rahkanne?", että "Ei mitään maustamista vaan syön sen paljaaltaan."

Jos joku sanoo, että WANHA. Todennäköisesti jokin asia on kyllä joskus jotain asiaa ennen sanottu, mutta ei ihmekään jos täällä postimäärät alkavat tavoitella maapallon väkilukua.

Jos joku sanoo, että WANHA. Todennäköisesti jokin asia on kyllä joskus jotain asiaa ennen sanottu, mutta ei ihmekään jos täällä postimäärät alkavat tavoitella maapallon väkilukua.

Video treadissä vituttaa ettei jengi voi katsoa paria viimeisintä sivua, josko video jota ollaan postamassa, onkin juuri pistetty. Iso vaiva.

Tämä nyt on henkilökohtainen juttu, eikä mikään vitutuksen aihe sen enempää, mutta mainitaan kuitenkin.

Eli ei millään ehdi seuraamaan läheskään kaikkea kiinnostavaa mitä täällä on. Treenipuolelle ei ole ehtinyt kirjoittamaan juuri mitään, ei viitsi kirjoittaa jos ei ehdi lukea mitän sen jälkeen on tullut jne. Eli pitää rankalla kädellä valita mitä osiota ehtii tarkemmin seurailla.

Lähinnä nyt tuli mieleen joidenkin ihmisten kirjoitustaidon puute. Itse olen kovemmankäden pilkunnussija ja jos ei iso alkukirjain ole paikallaan, niin se antaa minulle tietyn kuvan tästä kirjoittajasta. Lähinnä tyhmän.
Toki näitä jaksaa lukea, vaikka ei olekkaan jokaisen pisteen jälkeen iso alkukirjain, mutta sitten kun tulee näitä "kertoisittexte onx tää ny hyvä ohjemla", niin itselläni ainakin loppuu mielenkiinto lukea koko tekstiä.
Tuskin olen ainoa.

Lähinnä nyt tuli mieleen joidenkin ihmisten kirjoitustaidon puute. Itse olen kovemmankäden pilkunnussija ja jos ei iso alkukirjain ole paikallaan, niin se antaa minulle tietyn kuvan tästä kirjoittajasta. Lähinnä tyhmän.
Toki näitä jaksaa lukea, vaikka ei olekkaan jokaisen pisteen jälkeen iso alkukirjain, mutta sitten kun tulee näitä "kertoisittexte onx tää ny hyvä ohjemla", niin itselläni ainakin loppuu mielenkiinto lukea koko tekstiä.
Tuskin olen ainoa.

Minä muuten tiedän mikä auttaisi tähän jatkuvasti pahenevaan ongelmaan, joka meikäläistäkin muuten v***ttaa.

SULJETAAN IRC-GALLERIA! Se turmelee nuorison kirjoitustaidon.

Yks asia täällä ottaa päähän. Ei liity muihin mitenkään. Siis tuo etusivun "nyt keskustelussa". Miksei se voi oikeasti päivittyä reaaliaikasesti. No tiedän kyllä miksi. Siksi että täällä varmaan postataan viesti / 5 sekuntia. Silti se ottaa päähän.

[EDIT] Ja syyyllistyin tähän heti itsekin. 30s ja 2 postausta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuskin olen ainoa.
Et ole :D

Olisi hyvä osata edes hieman perussääntöjä. Mm. virke alkaa isolla kirjaimella, pisteen jälkeen tulee välilyönti, pilkunkin jälkeen tulee välilyönti, erisnimet isolla, yleisnimet pienellä, ei pelkkää puhekieltä jne. Lisäksi nykyään kaikkialla käytetään etuliitteitä väärin, näkyvimpänä esimerkkinä Minun Sonera.

Tosin en kaiketi itsekään kykene aina suoriutumaan edes kaikista edellä mainituista.

Jahas, pitäisi varmaan hankkia elämä...

Kokemuksen kautta koettua:

Aina kun olen aloittanut treenihistoriassani "älyttömän hifistelyn" jakson tulokset ovat olleet aivan eri luokkaa kuin perustreenillä.

Tarkoitan tarkkaa ruokavaliota ja proteiinin saannin huolehtimisesta, kehon heikommin kehittyneiden lihasten treenamisen priodisoimisesta ja yleisestä liikkeiden suoritustapojen hiomisesta.
Yleensäkin keskittymisestä troijamaiseen elämäntapa tyyppiseen harjoitteluun.

Se syö miestä ja aiheuttaa hankaluuksia muun elämän sovittamisesta yhteen treenaamisen kanssa mutta poistaa läskit ja antaa kiven kovan kunnon verrattuna satunnaiseen jumppailuun.

Jos ylipainoa on vaikka yli 30kg sen läskin poistamisessa on todellakin otettava huomioon riittävä proteiinin saaminen ja lihastreenit dieetin syklityksellä ettei tuloksena ole laiha läski jonka mahaheltat roikkuvat peittäen munat.
Tällöin kroppa on pilattu totaalisesti ja seurauksena ei olekkaan ilo uudesta kondiksesta vaan syvä masennus järkyttävästä ulkomuodosta.
Kalliiksi tulee niiden poistattaminen kirurgisestikin ja tulokset ovat mitä sattuu.

Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa ihmeteltiin yli 30kg pudottaneiden naisten suurta kuolleisuutta sydän kohtauksiin.
Tutkimusten jälkeen selvisi että liian pienillä kaloreilla ilman riittävää proteiinin saannin varmistamista (salaatti dietit !) ja liikuntaa kyseisten naisten ruumiin avauksen yhteydessä, sydän lihaksen todettiin pienenneen kolmannekseen normaalista.
Tutkimuksen mukaan proteiinin saamisen varmistaminen ja kaksi kertaa viikossa 30 minuutin liikunta piti sydänlihaksen koon ennallaan laihduttaessa.
Yli kolme kertaa 30min viikossa liikkuneet kasvattivat sydänlihaksensa kokoa dieetin aikana.

juuri tämän tyyppiset höpinät jotenkin rasittavat "jenkeissä tehdyt tieteelliset tutkimukset" "dietin syklitykset" "treenauksen priorisointi" laitetaan hienoja sanoja ja siinä samalla näytellä muille kuinka valveutunut on kun on lukenut roteiinipurkkien kyljistä faktaa painonhallinnasta, miksei voi puhua kansan kielellä suoraan sille matti meikäläiselle joka nyt haluaisi tiputtaa painoa ja sanoa vaikka että syö mieluummin kolmen perunan sijasta kaksi tai korvaa sen valkoisen makaroonin vaikka tummalla jne.

Luetun ymmärtäminen..Puolin jos toisin porukat sortuu väärinymmärryksiin. Pääasia, että selviää.

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen, eli hymiöiden liialliseen käyttöön. Ovat nekin joskus paikallaan (ja siksi en halua niitä poistaa), mutta ei joka lauseen perässä tarvitse olla.

"sä oot katkera" "sä oot kateelline" "mä en ainaskaa oo vaik sä ootki!"

Joukossamme majailee ihme-shamaaneja jotka kaivavat sielumme syvimmät tunteet yhden postauksen perusteella ja alkavat vara-kristustella perään kun "en oo katkera ja kade vaik sä oisitki"

Shit, shamaanit ovat löytäneet elämän valon, mutta voivat työntää viisauden taskulamppunsa peräsuoleensa ja lopettaa sen ainaisen katkeruuskortin väläyttelyn.

Toisinaan liiallinen sarkasmin viljely. Pakkotoistolle olisi kuulunut sarkasmin MM-kulta jo muutamana vuonna putkeen :D

Lisäksi vielä, ei tosin ärsytä, mutta naurattaa nuo "miten päkki viikossa" tyyliset threadit joita pomppaa uusia harvase päivä. Jos on foorumeille vaivautunut rekisteröitymään, niin voisi niitä toimintojakin selvittää "MM. HAKU". Ja usein vielä threadin aloittelijan kitisevät postaajille, jotka osoittavat tredin tarpeettomuuden, antavat linkin johonkin asiaa käsittelevään ketjuun ja mainitsevat haku-toiminnosta.

Ei muuta :)

Liiotellun korrektimainen olemus. Ikinä ei örvelletä eikä irrotella. Kaikki mitä suusta/näppiksestä irtoaa on 7 kertaa mietitty jne. En tarkoita että sikailemaan tarvitsisi mutta ei se aina ole niin justiinsa. Eikä tuo nyt suoranaisesti edes vituta, ihmetyttää ennemminkin.

Mikään ei vituta niin paljon kuin kateuskortin vetäminen. Jos ei mitään muuta argumenttia tule mieleen, niin sitten on pakko reväyttää, että ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin, että olet kateellinen. Koko sanan voisi sensuroida täällä.

Mä tuhoudun joka kerta, kun joku rupee korjaamaan mun oikeinkirjoitusta. Mua ei vois vähempää kiinnostaa se oikeinkirjoitus, jos asiat menee kuitenkin perille. Kieli on väline, ei itseisarvo.

Erityisesti toi häiritsee sillon, kun väittelen jonkun kanssa. Sitten ruvetaan huomauttelemaan siitä mun tekstistä. Yleensä se on kai merkki siitä, että ei se itse väitteleminen oikein suju enää :rolleyes:. Tai ehkä se on säälittävä yritys saada se toinen väittelijä näyttämään huonolta.

Eli kaikki pilkunviilaajat voi vetää ittensä jojoon ;)

Mä tuhoudun joka kerta, kun joku rupee korjaamaan mun oikeinkirjoitusta. Mua ei vois vähempää kiinnostaa se oikeinkirjoitus, jos asiat menee kuitenkin perille. Kieli on väline, ei itseisarvo.

Erityisesti toi häiritsee sillon, kun väittelen jonkun kanssa. Sitten ruvetaan huomauttelemaan siitä mun tekstistä. Yleensä se on kai merkki siitä, että ei se itse väitteleminen oikein suju enää :rolleyes:. Tai ehkä se on säälittävä yritys saada se toinen väittelijä näyttämään huonolta.

Eli kaikki pilkunviilaajat voi vetää ittensä jojoon ;)

Varmaan ekaa kertaa olen Peran kanssa "samassa leipäjonossa":kippis1:

Itseä ei kieliasut juuri nypi, joskin joku 56riviä putkeen kirjotettu posti on sellainen että jää kyllä lukematta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom