Mikä Supersankari olisit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
Hyviksenä joku boring The Flash. Kuka lie onkaan.

Olisiko yksi vanhimpia supersankareita ikinä? Sellanen hitosti roskaruokaa mättävä supernopea huuliveikko.

Tosin, itsellä menee kesätyöpalkoista aina sen parisataa divarin sarjisosastolle, joten pidän näiden sankareiden tuntemista itsestäänselvyytenä.

Itse olisin mielelläni Batman, Hämähäkkimies tai Nightwing.
Index06.gif

200px-Movie_poster_spiderman_2.jpg

nightwing-00111.jpg

Ei-sarjakuvafriikeille: Nightwinghän on ensimmäinen Robin, Dick Grayson aikuisena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The One Above All

Koko maailmankaikkeuden kovin olento :D

OneAboveAll.png

Celestiaalit ovat valtavia haarniskoituja olentoja joiden pituus on yli 600 metriä (Exitar Tuhoaja on miltei kymmenkertaisesti suurempi). Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan nähnyt mitä kätkeytyy celestiaalien haarniskan alle. On esitetty että celestiaalien todellinen muoto sijaitsisi hyperavaruudessa ja että haarniska olisi vain heidän välineensä toimia normaaliuniversumissa. Tätä ei kuitenkaan ole koskaan vahvistettu.

The Celestials are among the most powerful physical entities in the Marvel Universe. They have shown the ability to permanently seal off entire dimensions, create super-powered beings such as the Godstalkers, reduce the Asgardian construct known as the Destroyer to slag even while it was imbued with the life force of all the gods of Asgard (with the exception of Thor), and move multiple planets across galactic distances at will. The highly evolved cosmic cube beings Kosmos and Kubik — beings who wield nearly incalculable energy, matter and reality manipulation powers — stated that a single Celestial possesses "power many orders of magnitude beyond our own." [13]

The Celestial's armor can withstand planet-pulverizing forces and, in most instances, even when they have been injured they can repair the damage in seconds. The Celestial armor has been damaged with varying degrees of success by the Invisible Woman, [14] Thor, [15] and the Odinsword-wielding Destroyer construct. [16].

It has been suggested by Reed Richards that the Celestial's source of power is Hyperspace itself — the source of energy in the Marvel Universe — a suggestion confirmed by the Invisible Woman's ability to completely disrupt Exitar's physical form with her hyperspace-derived force fields. [17]

oppii tästäki jotai uutta ku en o ikinä kuullukkaa tämmösestä tyypistä

Ekana kun näin threadin otsikon tuli mieleen spiderman, mutta kyllä sitä varmaan kovempiakin jätkiä löytyis jos alkais asiaa pohtimaan, onhan se kuitenkin aina saamassa turpaan :D . Tein testin, sekin näytti spidermania...

Spiderman-3-Poster-C12298297.jpeg

B000E40QQA.09.LZZZZZZZ.jpg

Jos joku on seurannut Japanilaisia tv-ohjelmia, niin "Hard Gay" lienee tuttu. :D Kaverilla tulee aina katsottua jotain helvetin outoa sketsiohjelmaa, jossa kyseinen "sankari" heittää läppää. Ukko osaa myös painia eli selvästi täytää supersankarin vaatimukset. ;)

EDIT: VITTU, tässähän kysyttiin, mikä itse olisit, eikä kuka on suosikkisi. No nyt lienee kuitenkin myöhäistä selitellä.

Testin tulos:
Iron Man 75%
Hulk 70%
Superman 65%

Iron Mania en tunne. Hulkin tarina on surullinen ja Superman on vähän mauton. Joten jos itse saisin päättää en kyllä olisi ykskään noista. Oisin varmaan Conan the Barbarian, se on kova kaveri.

Testin tulos:
Iron Man 75%
Hulk 70%
Superman 65%

Iron Mania en tunne. Hulkin tarina on surullinen ja Superman on vähän mauton. Joten jos itse saisin päättää en kyllä olisi ykskään noista. Oisin varmaan Conan the Barbarian, se on kova kaveri.

siis tää threadihan on nimenomaa että mikä haluaisit olla eikä se minkä toi testi antaa

Testistä tuli Flash

Olisin kuitenkin Wolverine. Kynsillä voisin leikellä kotona leipää mutta paranemiskyky olis kova juttu!

Mikä V'''n NightWing? Dick Grayson sai Bätmanilta kenkää kun oli niin nössö. Geeni muutatti itsensä lähes tuhoutumattomaksi. Lähes. Batman teki sille klonkut ja se siitä... lähde: Dark Knight Strikes Again

Juu sellainenhan se vähän oli :) Paljon halauksia, lempeitä ystävien välisiä rakkaudentunnustuksia ja suukottelua korville jne. Sen lisäksi kirjan tempo lähes unettava. Kyllä se Coppolan leffa on melkein parempi..

I agree. Oli muuten todella kuivahko kirja vs. leffa jonka olen katsonut vasta monta kertaa.

Minäkin tahtosin olla Wolverine, mutta toisaalta voisin olla se sen misukin... ;) Ei kyllä tule nyt ketään mieleen. Onko Dracula pahissupersankari?

Your results:
You are The Flash nevahööd...
The Flash 75%
Superman 70%
Wonder Woman 67%
Supergirl 67%
Spider-Man 65%

Näin muuten viime yönä unta, että osasin kiipeillä/kävellä talojen seiniä pitkin, kohtuu tiukka uni. Poistuin paikalta, kun ekaksi olin pelastanut viattomia, eli täysin supersankarimeininkiä. Pari viikkoa sitten tuli telkusta se simpsonien jakso, missä Homer leikki supersankaria, varmaan siitä sain vaikutteita...

You are Superman!

You are mild-mannered, good, strong and you love to help others.

Nappiin meni :D

Minä olisin mieluusti Mustanaamio!

753_1.jpg

Kunnon synkkis, eikä ole syntynyt outojen taikavoimien tai muun ydinsäteilyn vaikutuksesta.

Tuossa testissä oli mukana vain hymyileviä Hollywood-pösilösankareita.

Testin sanojen mukaan: You are Supergirl

Ei ihan ensimmäiseksi tullut tuo vaihtoehto mieleen. Kissanainen oli vasta kahdeksantena vaihtoehtona, en mie olisi mirri halunnutkaan olla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom