Mikä Supersankari olisit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu sellainenhan se vähän oli :) Paljon halauksia, lempeitä ystävien välisiä rakkaudentunnustuksia ja suukottelua korville jne. Sen lisäksi kirjan tempo lähes unettava. Kyllä se Coppolan leffa on melkein parempi..
Sitä mä muistelin (on jo aikaa kun olen lukenut ko. kirjan). F.F.Coppola on onneksi onnistunut iskostamaan "paremman" Van Helsing-kuvan meikäläisen kaaliin.

Ainut kuka oli lähes täysin päinvastainen hahmo kuin kirjassa oli itse kreivi. Sehän oli melkoisen julma verrattuna leffa-versioon (kirjassa kreivi ei ollut järin "romanttinen", kuten elokuvassa :D ).

Aaveajaja rokkaa kanssa täällä!

Paitsi että oisin kyllä mieluummin se Dan Ketchin Ghost Rider kuin Johnny Blaze, Dan Ketchilla oli paljon jännempiä voimia (katumuskatse :D ) ja prätkä vähän nykyaikaisempi :)

Rautamiestä tullut kanssa luettua aika paljon, mut se jätkä on pelkkää high techia eikä tässä mitään "robotteja" haluta olla.

The Flash

wally5.jpg

:O

Määä oisin Superhessu. Pähkinöitä... anyone...

Testin mukaan Supergirl. :D Kakkosena sentäs Hämähäkkimies, mikä ei oo ihan huono.

Oikeesti Tri Xavierin ja Wolverinen yhdistelmä olisi paras.

Olen 80 prosenttisesti Irom Man. Wikipediasta katoin Iron Manin statseja ja kyllä sieltä samankaltaisuuksia löytyy.

"Brilliant inventor and engineer" - Lopputyötä vajaa insinööri. Briljantiksi en menisi itseäni kuitenkaan väittämään.

"Skilled hand-to-hand combatant" - Kyllähän kamppailu kelpaa, mutta tuo "skilled" on liioittelua.

"Superhuman strength" - Tätä en allekirjoita.

Batman, ehdottomasti. Junnuna tykkäsin Batmanista ihan yli kaiken, ja varmaan kaikki animaatiot ja elokuvat siitä katsottu.

Tuo testi oli huono, meni ihan väärin. Vasta kolmantena oli Batman.

Your results:
You are Superman

Ite olisin kyllä ehdottomasti Wolverine. Oon lähes yhtä karvainenki :D

Ja pahiksista oisin ehdottomasti Venom se on kovin jätkä koko universumissa. :whip:

Ja testissäkin kävi ilmi että oisin Venom!

You are VENOM
Venom 63%
Strength, disguise and adrenaline are your greatest weapons.

Monia on valintoja, mutta Carnage on jotenkin aina tuntunut läheiseltä. Ja se pyyhkii Venomilla lattiaa :D
venom-vs-carnage-1.jpg

Edit. meissä on vähän samaa näköökin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom