Voi sitä venata ilman et kyylää 24/7
Jep ja siinä välissä sitten joku muu vie sen paikan sun nenän edestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi sitä venata ilman et kyylää 24/7
Ja luonnollisesti hirveä kyyläys päällä.Salilta on pöllitty toinen 24kg kahvakuula :face: Kai se on karman tapa sanoa että unohda ne kahvakuulat kesäksi ja keskity siihen painonnostoon.
Fitfarmin bikini challenge. Voi jeesus. Tai ainakin nopeasti perheenäidin mukanaan kantamasta liuskasta vilkaistuna oli ko. homma kyseessä.
Varataan koko kropan kiertoharjoittelua varten jalkaprässi, kyykkyteline, smith, scott-penkki, penkkipunnerruspaikka ja ylätalja. Käydään tekemässä olemattomalla vastuksella muutama läpsyttelytoisto kerran kymmenessä minuutissa ja loppuaika keskitytään hokemaan "hei, mulla on siinä kesken."
Varataan koko kropan kiertoharjoittelua varten jalkaprässi, kyykkyteline, smith, scott-penkki, penkkipunnerruspaikka ja ylätalja. Käydään tekemässä olemattomalla vastuksella muutama läpsyttelytoisto kerran kymmenessä minuutissa ja loppuaika keskitytään hokemaan "hei, mulla on siinä kesken."
Fitfarmin bikini challenge. Voi jeesus. Tai ainakin nopeasti perheenäidin mukanaan kantamasta liuskasta vilkaistuna oli ko. homma kyseessä.
Loukkaantumiset vituttaa yli kaiken. Tällä kertaa petti ilmaisesti tuo alaselän/ristiluun päällä menevä lihaskalvo kyykätessä. Juuri kun oli hyvässä kunnossa ja ois pitänyt alkaa piikkailemaan uusia maksimeita. Ei onneksi sentään välilevy mennyt, kun ihan pinnalla on toi vamma ja ei ole mitään iskiasoireita.