Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Juuri joku äijä tuli sanomaan pukkarissa että "Pidätkö sä kuinka kovalla sitä musiikkia korvanapeissa? Sä pidät ihan pirunmoista metakkaa salilla." Viittasi minun ääntelyihin varmaan sarjojen lopuissa. En oikein osannut sanoa mitään, menin sen verran hämilleni tuosta ja ymmärsin tämän moitteena. Jotain nolona sain sanottua että "Niinhän mä taidan pitää.."

Mutta nyt alkoi jotenkin vituttamaan tuo kommentti. Vituttaa treenata tuommoisessa kuntokeskustyyppisessä paikassa, saatanan pullamössötreenajat vaan istuu siellä kun minä yritän vetää pää punaisena. En minä sitä kiusallani tee, eiköhän ne äänet tule aika luonnostaan siinä vaiheessa kun yrittää tosissaan. Saatana.

Juuri joku äijä tuli sanomaan pukkarissa että "Pidätkö sä kuinka kovalla sitä musiikkia korvanapeissa? Sä pidät ihan pirunmoista metakkaa salilla." Viittasi minun ääntelyihin varmaan sarjojen lopuissa. En oikein osannut sanoa mitään, menin sen verran hämilleni tuosta ja ymmärsin tämän moitteena. Jotain nolona sain sanottua että "Niinhän mä taidan pitää.."

Mutta nyt alkoi jotenkin vituttamaan tuo kommentti. Vituttaa treenata tuommoisessa kuntokeskustyyppisessä paikassa, saatanan pullamössötreenajat vaan istuu siellä kun minä yritän vetää pää punaisena. En minä sitä kiusallani tee, eiköhän ne äänet tule aika luonnostaan siinä vaiheessa kun yrittää tosissaan. Saatana.

Kannattaako siitä välittää paskaakaan, mitä ne muut ajattelee?

Kannattaako siitä välittää paskaakaan, mitä ne muut ajattelee?

Ei kai. Vituttaa vaan tuollaiset huomauttelijat, en minä ole ajatellut että se ketään häiritsee. Koska kyseessä oli kumminkin semmonen ihan jämptin oloinen keski-ikäinen mies, ajattelin että ehkä jotain akkoja lähinnä voi häiritä. Olen kumminkin semmoinen ihminen että yritän ottaa muut huomioon, mutta en minä voi niitä ääniä alkaa kontroloida, se vaikuttaa treeniin. Pitänee vaihtaa salia tai jotain. Tämä on nyt toinen ihminen joka minulle ääntelystä huomauttaa negatiivisesti.

Enkä minä mitenkään showhuuda, kyllä koetan pitää äänet minimissä mutta sen huomaa sarjassa tietyssä vaiheessa, että okei nyt ei enää nouse tämä, ellen ärähdä. Ja ne on juuri ne ratkaisevat toistot.

Ei painojen kolistelussa tai kovan sarjan aikana pääsevissä äänissä(karjaisuissa ja ähkimisessä) :D ole mitään pahaa, mutta salilla jolla itse käyn käy eräs nainen joka kirjaimellisesti viskoo niitä painoja sarjan lopuksi aivan sama mitä tekee, mutta kyllä kuulee jos se on salilla :face:

Pariskuntatreeneissä yhden laitteen tunniksi varaaminen koska molemmat tekee samaa treeniä ja kun on huilitauko niin sitten pussaillaan laitteeseen samalla nojaillen.

Penkkien käyttkö juomapullo/kassi/istumispaikkoina (niin onkohan tähän nyt tulossa joku vai tekeeks toi nyt jotain tossa vai.....) toki asiasta voi kysyä että omasta itsestähän se sitten on loppupeleissä kiinni...

Teinikokoontumiset; kaikilla kännykät joita räplätään, kikatellaan ja välillä tehdään joku heilautus. Ja laite/paikka varattuna tunnin.

Joo tänään kyllä meinas niin mennä hermot yhteen jamppaan, jota ei oo ennen näkyny salilla. Kun tuun paikalle tää istuu penkkipunnerruspaikalla ja räplää kännykkää, oottelen sitten vuoroani ja käyn tekemässä muita liikkeitä. Jamppa siis istuu ainaki 10min siinä eikä kyllä siinä ajassa liikuta tankoa mihinkään suuntaan. Kun kurkkaan on jamppa jättäny kiekot tankoon ja siirtynyt viereiseen penkkiin tekemään hauista. Siitä sitten prässiin niin että ne käsipainot on jätetty just siihen mihin sattui käsistä putoamaan. Mää ainakin päättelen että jos kiekot/pullot/puhelimet jätetään siihen paikalle niin tullaan tekemään vielä sarjaa. Oishan voinu kysyä mutta ei sitä aamuärtsyssä jaksanu. Niin ja se jamppa oli raahannu siihen penkkien viereen tuolin jossa sitten lepuutti lumiaansa ne ajat kun sattui olemaan rautaa käsissä :hyvä:

Tänään vitutti täyspaska kyykkytreeni. MIKSEI SE KULJE KU UNELMA :curs: ei päässy kunnolla alas ja painotki jäi viime viikkosesta.... :down:

_Hieman_ kyrsii välillä se, kun ~4 pojan kööri varaa salin ainoan smithin. Vapaita tankoja penkkiin tai kyykkyyn ei ole olemassakaan, niin nuo liikkeet on pakko tehdä tuossa. Sitten kun jokainen poju haluaa tehdä 4x10 toistoa vähintään kolmella eri kallistuksella, niin saa varautua äkkiä tunnin jonottamiseen... Jos kyseessä olisi joku erikoistekniikka niin ok, mutta kun joka ikinen toisto pitää vääntää tällä kaavalla. Prkl.

Ja minähän saan kuvata noita, kun nekin kuvaavat minua @Taiwan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vapaiden painojen puolen ilmastointi on suorastaan trooppinen. Vie mehut treenistä. Kun taas koneiden ja aerobisten laitteiden puolella on mukavan viileää. Hikeä valui varmaan muutaman litran verran treenin aikana.

ikuinen sairastaminen! tänään hyvillä mielin menin tekemään selkää ja puolessa välissä treeniä sydän kävi kuittaamas kurkussa et suihkun kautta himaan. en tainnu ihan terve olla vieläkään :/

Tänään jouduin kyykkään käyristyneellä tangolla, oli suht vittumaista kun meinas koko ajan pyörähtää niskasta pois. Noh, sain kuitenkin tehtyä mitä piti ja prässisarjat vedin sellasella apinanraivolla että huomenna on varmasti etureidet hellänä.

Tänään jouduin kyykkään käyristyneellä tangolla, oli suht vittumaista kun meinas koko ajan pyörähtää niskasta pois. Noh, sain kuitenkin tehtyä mitä piti ja prässisarjat vedin sellasella apinanraivolla että huomenna on varmasti etureidet hellänä.

Mä jouduin kans kyykkäilemään tänään tangolla, jonka ne päät mihin painot tulee, pääsee vähän liikkumaan. Takakyykyssä se ei haitannu, mut etukyykyssä tanko pääs kyllä heilumaan. Onneks puolet etukyykkysarjoista pääsin sit tekemään toisiin telineisiin ja kunnollisella leokon painonnostotangolla. Huomenna on varmasti etureidet hellänä.

Vittu että sattuu kyykätä kun niska ja koko yläselkä on palanu. Oli pientä tuskaa ottaa se tanko harteille kun tuntu siltä että selkää poltettais. Pienen itkun kera kuitenkin sain kyykkytreenit tehtyä :puntti:

Salilla ei ole kunnon siivousta tapahtunut varmaankaan sen jälkeen kun se on avattu. Tätä myöden sitten pukuhuone, laitteiden päälliset ja ilmastointilaitteet täynnä pölyä, laastareita ja papereita. Tästä puolestaan on seurannut se, että salilla on jo viikon verran ollut aivan törkeän huono ilma, ja ilmastointilaitteet ovat sökönä, kun ovat niin täynnä skeidaa. Hieno hätäratkaisu näyttää olleen se, että ovat sammuttaneet suurimman osan loisteputkista. Ei paljon hikipukua tarvita! Tämän lisäksi eilinen rinta-olkapää treeni meni niin vituralleen kuin olla ja voi.. Kauheella motivaatiolla salille, ja sitten kesken treenin huomaakin, että rauta on tänään tavallista painavampaa, eikä tuntumaa oikein tahdo saada. Jaa niin! Tänään sitten mitäs muutakaan kuin mavea. Ei varmaan ennätyksiä paukutella, kun (jotain positiivista sentään), maanantain jalkapäivä on mennyt perille tavallista paremmin.

Kaveria vaan pelotti nähdä joku tosissaan treenaava, se muistuttaa vätyskiä siitä mihin ne eivät itse pysty. Mua henkkoht vaan motivoi jos joku vähän mölyää salilla, mulla nousee aina hymy siitä huulille ja sit onkin ite pakko vääntää kans samalla raivolla. Jatka samaan malliin vaan ja jätä säikkyjen hippien kommentit omaan arvoonsa.

Hajottaa salilla ihmiset jotka kyttäävät vierestä koska lopetat sarjan jossain penkillä/taljassa/laitteessa. Eilen sanoin suht rumasti eräälle miehelle että kyyläys seis, kun tuijotti varmaan 2-3min suoraan takanani kun tein ristitaljassa pudotussarjaa.

Hajottaa salilla ihmiset jotka kyttäävät vierestä koska lopetat sarjan jossain penkillä/taljassa/laitteessa. Eilen sanoin suht rumasti eräälle miehelle että kyyläys seis, kun tuijotti varmaan 2-3min suoraan takanani kun tein ristitaljassa pudotussarjaa.

Ettei olis vaa odottanut että teet sarjan loppuun että voi kysyä montako jälellä jos tulis vaikka tekemään seuraavaksi?

Back
Ylös Bottom