Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne nopeesti oppii, kun ei vastausta heti tulekkaanVälillä potuttaa kun jotkut tulevat kyselemään jotain kesken sarjan. Ei treeni siihen kaadu, mutta keskittyminen menee.
En välitä paskan vertaa jos haisen tai joku muu haisee salilla. Minun puolestani saa lähteä menemään jos ei sitä kestä.
Eräs tälläinen meidän verorahoilla mässäilevä maahanmuuttaja tuli pummaaa nuuskaa.. sain juuri sarjan lopetettua ja ihmettelin napit korvilla et mitähä tuo selittää.. englanniksi jottai selitti et nuuskaa ois vailla. vihtu viekää kaikki vaaaaa prkl... noh annoin käytetyn. buhaha :D
toisaalta ihmettelen että miten jostain voi lähteä edes sellainen haju. ei se todennäköisesti hiestä lähde, koska oma hiki ei ainakaan haise. ainakaan kovin pahalle :p kuitenkin alkulämmittelen jo hieman lenkkeilemällä salille vähän päälle 5km. kyllä siinä hieman hikeä tulee :p paidan vaihdan joka treeniin tietenkin mutta salihousut voi olla et menee 2 kertaakin tai 3 kunnes menevät pesuun ja vaihtoon. mulla enemmänkin yläkroppa hikoilee kuin alakroppa. voi olla myös että osaan käyttää dödöä ym eikä mun hiki muutenkaan kuulemma haise :D todistetusti monien naisten suusta kuultuna ;D edit: tähän voisi lisätä.. ruokavaliohan myös vaikuttaa hien hajuun ym. :I