Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Salin yhteydessä on kotipitsa. En tiedä onko heidän uuninsa niin likainen, vai eikö siitä paistamisesta vain oikein tahdo tulla mitään, kun vähän väliä leijuu ilmassa kunnon palaneen käry. Kerran oli koko sali harmaan usvan peitossa, ja ohjaajat juoksentelivat ympäriinsä etsimässä syytä. Ei siinä muuten mitään, mutta tekee tuon hengittämisen melko vaivalloiseksi sarjojen aikana ja pään kipeäksi.

Ootko Riihimäeltä vai onko jossain muuallakin salin yhteydessä kotipizza?

Koululaisryhmä (14 tyttölasta) tekemässä kuntopiiriä kaikilla jalkakoneilla ja taljoilla (se kikatuksen määrä oli jo jotain ihan uskomatonta)...onneksi itselläni oli hommat jo loppusuoralla, mut pikkaisen oli pukkarissa väki vittuuntuneena kun jäi monella reenit kesken.

Se kun tein tänään etukyykkyä ja siinä epähuomiossa en kattonut ympärille niin lähdin laskeutumaan alas niin ihmettelin ku kuulu aika kova kolahdus vaikka oli kuulokkeet päässä ja musiikit aika kovalla.
Osui vieressä olevaa kaveria tanko päähän ja vissiin melko kovastikki vielä, sanoi jotain että ei käynyt kipeää vaan pakkohan sen oli käydä :D Jotain yritin mumista sitten ettei tullut katottua että anteeksi.
Siinä se laitto painoja tangoon ja oli just sillon kyyryssä niin eipä sekään nähnyt. Kaippa se sai vähä lisä eforttia reeneihinsä :D

joku vitun jätkä asui taas penkkipunnerrus paikalla ja hypisteli siinä finnejänsä samalla ku piti taukoa ja ne tauot oli taas vittu semmosia että itte kerkes tekemään 2 työsarjaa palautuksineen siinä ajassa että perkele jos pitää leikkiä kosmetologia niin sen voi siellä kotona sitte tehdä.

Infernaalinen ruuhka :wall: Fiilikset kääntyi vitutuksen puolelle kun ei voinu vaan putkiaivoisesti suorittaa suunniteltua treeniä vaan piti kikkailla ja keksiä korvaavia liikkeitä. En ymmärrä miks kenenkään muun pitäis treenata etureisiä saman päivänä ku mun :jahas:

Se ettei käsipainossa lue paljonko se painaa! Ja muutenkin kunnan ylläpitämä sali niin käsipainoja on tietyissä painoissa vain 1 kpl ja sekin ihan rikkinäinen yms.

Jos kp:ssa on 30kg arvosta kiekkoja, niin voisiko olettaa että se olisi 35kg käsipaino kun laskee rautatangon mukaan?

Se ettei käsipainossa lue paljonko se painaa! Ja muutenkin kunnan ylläpitämä sali niin käsipainoja on tietyissä painoissa vain 1 kpl ja sekin ihan rikkinäinen yms.

Jos kp:ssa on 30kg arvosta kiekkoja, niin voisiko olettaa että se olisi 35kg käsipaino kun laskee rautatangon mukaan?

Se rautatanko painaa varmaan 2-2,5kg, uskoisin. Ei se 5 kiloa kyllä paina

Locossa ei luojan kiitos ole pizeriaa samalla puolella tietä, mutta tosin mäkkäri on aika pahanlainen kiusaus ku reenin jälkeen kävelet nälkäsenä kotiinpäin. :D

Itse en oo kummassakaan noista saleista käynyt treenaamassa, mutta välillä pistänyt hymyilyttämään ku ollaan pojan kanssa käyty hoplopissa ja siinä hyvässä kunnossa mammat vetää crossareilla hiki hatussa laihtuakseen ja samalla ilmassa leijuu pizzan tuoksu...

Mä vihaan ruuhkaa! Tai vaikkei olisi edes ruuhkaa niin silti AINA joku on juuri siinä laitteella/käyttää juuri niitä painoja mitä mä aikoisin seuraavaksi käyttää/tehdä! Ja sitten se, että kun pääsen viimein tekemään sitä mitä olen meinannut niin sen jälkeen siinä laittees tms. ei ole kukaan enää koko treenin aikana, vain silloin ku mä tartten sitä.

Menin sitten pitkän pohdiskelun tuloksena käväsemään vaimon kanssa salilla ja persilleen koko reissu meni. Kuntopyöräilyn jälkeen menin tarkistamaan itse punttisalin ja 20 minuuttia kulutin laitteiden katseluun enkä tajunnut niistä mitään (ei lappusia jossa selostetaan mitä tehdään ja miten). Nyt vituttaa oma saamattomuus, ei vain yksinkertaisesti saa turpaansa auki kysyäkseen miten homma X toimii, mielummin seison ja katson "onpas kiiltävä laite, vaude". Sen sain sentään aikaiseksi, että pyysin veljeäni (joka käy kyseisellä salilla) seuraavaksi mukaan opastamaan kädestä pitäen miten hommat toimii, vitutaa edes ajatella miten paska reissu mutta ainaki tuli pyöräiltyä.

Täytyy sanoa, että potuttamiset kyllä skaalautuu ihan mukavasti alaspäin, kun salilla on kaikki itelle tarvittava, maksaa ~ 50€ vuosi, ja on mukavasti väljä suuren osan päivää.:) Mutta kuitenkin, threadin hengessä; Radio Nova kaiuttimissa, laitteissa minuuttitolkulla istujat, Pec-Decin valmistajasta/laadusta valittaminen samalla kun ei edes katso vapaiden painojen suuntaan, tietämättömät "personal trainerit" opastaa aloittajia päin helvettiä. Eli pikkujutut. Painojen jättäminen tankoihin/vast. Ja kyllä mie ne niistä itekin saan riivittyä pois, mutta kyse on kohteliaisuudesta. Ja periaatteesta. Sama pätee siihen, jos haluaa tehdä samalla paikkaa vaikkapa toisen palautumisen aikana. Sitä voi kysyä, että "Haittaako?", sen sijaa että luikahtaa vaan tilalle ja jättää säädöt päin helvettiä.

Olin aamulla lähes autiolla salilla ja ihmeen outo olo. Tuntui että fokus puuttui täysin ja että homma meni vaan epätoivoiseksi huitomiseksi ja nylkytykseksi.
Siinä sit pidin itsekseni pientä palaveria, hörpin palkkaria ja mietin, mikähän täs hommassa nyt oikeen mättäs. Sitten hoksasin, että radio ei ollut päällä. Vaikka kiinnitän tosi vähän huomiota treenin aikana soivaan musiikkiin, niin oon melkein varma että tuon huonon draiviin syynä tänään oli puhkikalutun - Manowarista, AC/DCstä, Motörheadista jne koostuvan - soittolistan sulosointujen uupuminen.

Ei ehkä passais valittaa, kun muuten viimeisen parin kkn treenit ollu nousujohteisia ihan poikkeuksetta joka saralla.

Minua ketuttaa ihan ylipaljon salillani olevat vaaleanpunaiset NAISTEN LAITTEET. Näyttäisi olevan lähentäjä ja loitontaja, ja pari mystistä peffakonetta. Säätöä löytyy pakasta 5 pykälää... What the fuck!?

^Ooh <3 :D

Mua on nyt risonut jo pitkään salilla käyvät todella pahalle haisevat ihmiset. Yleensä nämä vielä ovat tietyn tyyppisiä ihmisiä (en halua sen enempää tarkentaa). Muuten ei häiritsisi toisten haisut, mutta se haju saa välillä voimaan ihan fyysisestikin pahoin, eli ei ole ihan perus hienhaju ainoastaan kyseessä :oksennus: Ja siis haisevat jo salille tullessaan.

Se mikä aiheuttaa witutusta on ruuhka. Onneksi tuosta ei tarvitse kärsiä, kuin satunnaisesti.
Toinen ryhmä on nuoret neppailijat. Ei varsinaisesti aiheuta witutusta vaan ärsyttää enemmänkin. Tehdään kaiken maailman sirkusliikkeitä mitä ihmeellisimmissä asennoissa isot luurit päässä (ei korvilla). Kovat perusliikkeet loistavat poissa-olollaan. Sitten peilaillaan tanktopissa jona sarjan välissä. Voi tsiisus!

Back
Ylös Bottom