Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Oon rakastanut yhteen muijaan, joka siis ihan tosisaan vetänyt jalat alta. Nyt tuntuu ettei treeneistä tule mitään kun koko ajan tämä nainen pyörii ajatuksissa. Samoin syöminen meinaa olla semmosta pakkopullaa, kun ei maistu ja tuntuu vaan että perhoset liihottaa vatsassa. On tää kyllä aivan helvetin hieno tunne, mutta treeni kärsii. Ja vielä kun oli hyvä flow päällä treenien suhteen...

Oon rakastanut yhteen muijaan, joka siis ihan tosisaan vetänyt jalat alta. Nyt tuntuu ettei treeneistä tule mitään kun koko ajan tämä nainen pyörii ajatuksissa. Samoin syöminen meinaa olla semmosta pakkopullaa, kun ei maistu ja tuntuu vaan että perhoset liihottaa vatsassa. On tää kyllä aivan helvetin hieno tunne, mutta treeni kärsii. Ja vielä kun oli hyvä flow päällä treenien suhteen...

Älä huoli, me ollaan kaikki oltu joskus 16 :)

Ei kyl kans pysty tajuamaan ku porukka pitää joitai kauheen kokosii kuullokkeita päässä ku reenaa, luulis nyt et olis vähän tielläkin sellaset.

Voin vain kuvitella. Perjantaina jouduin reenaamaan poikkeuksellisesti silmälasit päässä kun unohdin kotelon kotiin enkä viitsinyt laittaa niitä sellaisinaan kassiin pyörimään. Lämmittelyssä pyörittelin kepin kanssa olkapäitä ja onnistuin melkein huitaisemaan lasit olkapäällä päästäni. Loppuvaiheessa reeniä mavessa ja rivessä oli pääkin jo hikinen ja liukas, ja lasit meinasivat pudota itsekseen kun kumartui ottamaan tangosta kiinni.

Mä oon tota samaa muijaa katellu kohta 10 vuotta eikä meinaa tulla sen kans vehtaamisesta yhtään mitään, kun kyykky ja penkkitulokset pyörii koko ajan ajatuksissa. Semmosta pakkopullaa silloin kun ehtii se lapsiperheessä tuppaa olemaan ja syödäkin haluaa, vaikka tuntuu varpusparvi liihottelevan vatsassa. Vituttaa ankarasti, mutta treenit menee kyllä hienosti. Parisuhteessa slow päällä...

:rolleyes:

Mä oon tota samaa muijaa katellu kohta 10 vuotta eikä meinaa tulla sen kans vehtaamisesta yhtään mitään, kun kyykky ja penkkitulokset pyörii koko ajan ajatuksissa. Semmosta pakkopullaa silloin kun ehtii se lapsiperheessä tuppaa olemaan ja syödäkin haluaa, vaikka tuntuu varpusparvi liihottelevan vatsassa. Vituttaa ankarasti, mutta treenit menee kyllä hienosti. Parisuhteessa slow päällä...

Oiski jo liian hyvää, jos treenit ja parisuhde kumpikin kulkis kuin vaseliinilla voidellut...

Parempihan se tähän suuntaan on!

Tänään ärsytti, kun joku nyylä mies (tai ainakin oletan että se oli mies, salilla ei ollut lisäkseni kuin yksi nainen ja se näytti tekevän pelkillä laitteilla kiinteytysjumppaa) oli jättänyt kivan hikiläntin penkkitangon alle. Ihan jees että treenaa kovaa ja hiki virtaa, mutta siellä on paperitelineitä ympäri seiniä just sen takia, että noi ällöttävät lammet siivotaan pois ennen kuin lähtee pois rikospaikalta. H*lvetin ärsyttävää, pitää varmaan kiikuttaa itte pino papereita siihen penkin viereen että ei oo ainakaan kävelymatkan pituudesta kiinni se pyyhkimisviitseliäisyys.

Ei välttämättä tympäse mutta ainakin huvittaa kun oma reeni lopuillaan ja oot iha hapoilla. Sit tulee suurinpiirtein samoja mittakaavoja oleva ihminen kiskasemaan penkkiä tms maksimi painoilla ja kahtoo juuri tällä ilmeellä "oon ihan vitun raaka jätkä, teen hei 50kiloa isommilla painoilla" wohoo

Ei välttämättä tympäse mutta ainakin huvittaa kun oma reeni lopuillaan ja oot iha hapoilla. Sit tulee suurinpiirtein samoja mittakaavoja oleva ihminen kiskasemaan penkkiä tms maksimi painoilla ja kahtoo juuri tällä ilmeellä "oon ihan vitun raaka jätkä, teen hei 50kiloa isommilla painoilla" wohoo

Mua ainakin vituttais jos mun ego ei kestäisi tuollaista.

Ei varmasti ole ainoa kerta kun tästä marmatetaan, MUTTA.. helevetti ku ihmiset ei ossaa laittaa niitä levypainoja sun muita härpäkkeitä TAKASIN PAIKOILLEEN sinne mistä ovat ne ottaneetkin!? Syö aika palijon sitä reeniaikaa, kun saa puolet siittä ettiä mihkä kaikki kamppeet on hävenny.
Voin vannoa, että jos omalle kohdalle osuu tällanen yksilö, niin se ei selviä ainakaan ilman henkisiä vaurioita salilta kämpille.

Ei niinkään iha salilla käynnissä, mutta jälkimaininkeihin kylläkin!

Tiukka selkä/vatsa päivä tänään ja kun menee ehtimään jääkaapilta joka iltaista maitorahkaa jääkaapista, kihveli, ne ovat loppuneet :(
Milläs miun aamu lähtee huomenna käyntiin ku ei saa rahkaa?

Vuodenvaihteesta lähtien salilla on alkanut käymään ihan vitusti sakkia just siihen aikaan kun sinne pääsen treenaamaan, eli neljältä. Tiedä jos olis enää iltasella niin paljoa porukkaa mutta sillon ei oo enää tehoa treenata niin pakko käydä iltapäivällä.

Vuodenvaihteesta lähtien salilla on alkanut käymään ihan vitusti sakkia just siihen aikaan kun sinne pääsen treenaamaan, eli neljältä. Tiedä jos olis enää iltasella niin paljoa porukkaa mutta sillon ei oo enää tehoa treenata niin pakko käydä iltapäivällä.

Helppo ratkaisu. Craze, Big Bang yms pre-treenijuoma niin jaksaa painaa. Mutta totta se on että ärsyttää ruuhkassa treenata.

Miksi jätkien pitää aina ottaa se kevein tanko ja ladata se sitten kiekkoja täyteen?! Jättäkää se minulle ja ottakaa niitä painavampia kun kerran pystytte niillä tekemään.

Mistähän sitä alottais... No, ehkä eniten mua vituttaa se kun joku tekee esim. Smithissä ja sitte jättää ne levyt viemättä takaisin. Vitun hienoo kun porukka ei sitte tiedä tekeekö siinä nyt joku vai ei, ja mahdollisesti joutuu sitte ite kantamaa ne pois jos siinä on liikaa. Sitten osa ei voi kuiteskaa viedä niitä painoja telineeseen asti vaan jättää johkuu seinää vasten tai sitä TELINETTÄ vasten, eikö perkele voi sitä siihen telineeseen nostaa?! Ja sitten ku tarvii pieniä, 1,25kg levyjä penkissä joskus, ne lojuu millon missäkin.

Lisäks vituttaa se kun jotkut kulkee siellä salilla kuin maailmanomistajat; kuljetaan mahollisimman leveesti eikä väistetä ketää, jotain liikettä tehdessä jotkut viereiset laitteetkin on heidän tavaroitaan varten varattuja. Ne, jotka tollasta tekee ei suinkaan oo salin isoimpia miehiä, vitun leijoja pelkästään. Ja miksei jotkut tajua, että salivaatteetkin pitäisi joskus pestä?! Ykskin patu haisee niin pahalle, että melkein joutuu vaihtamaan paikkaa kun se siihen tulee lähettyville. Ja miksei kaikki pidä pientä pyyhettä mukana, jokainen kuiteskin hikoilee niissä laitteissa. Tosi kiva mennä sitte tekemään kun sellanen helvetin märkä läntti jääny edelliseltä.

Lisäks vituttaa kun jotkut varaa niitä laitteita pitkän aikaa. Ymmärään toki jos siinä myös tehään jotain, mutta kun monesti siinä on joku kaveriporukka/-kaksikko, joka pääosin jauhaa paskaa. Ja sitten ollaan aika nuivia jos siihen menee kysymää onko viel monta sarjaa tai voiko tehä välissä. Räikeesti väärät tekniikat on myös ärsyttäviä tai ehkä vähän huvittavia. Sillon se on ymmärrettävää jos siinä on tekijänä oikeasti sellanen, joka ei kauaa oo salilla käynyt. Mutta kun kyse on siitä, että siinä on jo suht iso mies, jonka pitää pönkittää egoaan tekemällä hauiksia sellasella helevetinmoisella heilautuksella.

Sekin tietysti vituttaa jos kaikki paikat on varattuja, mutta siihen voi ite vaikuttaa sentään jonkin verran menemällä ruuhka-ajan ulkopuolella. Nyt ei tuu enää muuta mieleen kun nää wannabe-personal trainerit, eli siis ite on käyty jonkuu aikaa salilla ja sitte tuodaan kaveri mukana, jota sitte treenataan. Eihän siinä muuten mitään, mutta pitäis sitten kanssa tietää asioista jotain, ykskin jätkä sano kaverilleen, että "me tehään hauiksia sitten 3xviikossa", mikä idea siinä nyt on?

Loppu! :D

Back
Ylös Bottom