Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ärsyttää ku ku tangossa painot, venaat muutaman minuutin ja ketään ei näy. Sit ku alat purkamaan niin tulee tää kaveri loukkaantuneena puhisee että yks sarja vielä on ja että kyllä hän purkaa laitteet käytön jälkeen. Mistäs vitusta minä tiedän?

Tänään oli just tämmönen, hackissa oli painoja ihan pirusti ja joku jamppa kävi siinä ehkä vartin välein vetäseen sarjan pohkeita. väliajat teki sitte kaikkea prässistä ja oikkarihabareenin väliltä..
en muuten rupee venailee et koskakohan toi saa kiertoharkkansa valmiiks:rolleyes: varmaan vitutti latailla niitä painoja takas mun jälkeen mut such is life!

Sattui tuossa vuodenvaihteen aikoihin.

Joku onneton kävi ottamassa toiselta prässistä painoja kesken sarjojen. Ihan syystäkin, kun prässissä oli käytännössä salin kaikki isommat painot (noin 600 kg). Sarja alkoi - yllättävän kevyesti. Tätä seurasi mahtava episodi. "Veitkö sää multa painoja tästä?!! VITUN MULKKU!". Painot vienyt luikki karkuun. Ei uskaltaunut edes itse palauttamaan limppuja. :D

Itselle jäi vähän sellainen käsitys siitä naisesta ja hänen elkeistään, että hän oli hirvittävän varautuneen oloinen ja oletti minun olevan todella ylimielinen ihminen ja ei siksi antanut "periksi" sen laitteen kanssa, vaan oli vahva ja itsenäinen nainen ja hoki päässään "Pirkko olet odottanut tätä hetkeä niin kauan, kuin aloitit täällä käynnin. NYT ET ANNA PERIKSI VAAN SANOT EI!".
Repesin :D

Itseä ärsyttää omalla salilla se, kun kyykkypaikkoja ja penkkipaikkoja on vain kaksi ja niissä on aina ruuhkaa, mutta sitten erinäisille paineilmalla tms. toimiville laitteille on varattu kokonainen iso tila ja ne ovat lähes aina tyhjillään. Joskus satunnaisesti niissä saattaa käydä joku mummu tai pappa höntsäilemässä. Tämän lisäksi salilla on iso liuta erilaisia muita laitteita ja niissä kyllä käy porukkaa, mutta nuo paineilmavehkeet ovat ihan turhia.

Tänää kun mentii salille kaverin kaa siellä oli menossa joku mummojen "pallo"jumppa. Pallojumpan pitäjä käski meiän tulla myöhemmin takasin tai muuten saadan pallosta päähän :D . Mentiin sit toiselle salille vetää jalka treenit ku vähä alko pelottaa :D
Mikähän "sali" on kyseessä. Oletko ihan varma että käyt oikeasti salilla? :)

Noi kyylääjät ketuttaa ehkä eniten. Miksei voi vaan keskittyä omaan tekemiseen ja jättää muut rauhaan? Pakko kytätä saatana niinku ei olis ennen ihmistä nähny. Amerikassa ei onneks oo tota ongelmaa ja kohta pääsee sinne taas takasin, siellä ei turhaan toisia tuijotella.

Olin salilla ollut jo puol tuntia ja viimestä liikettä oli siihe menos vääntää. Koko tällä ns voimanosto alueella mikä meiän salilla on (erillinen huone) ei ollu ketään eikä näkyny muutamaan minuuttiin. Faktahan on jotkut ihmiset jättää painot telineisiin ja lähtee salilta pois enkä mä joka kerta jaksa jotain galluppia alkaa pitämään aiheesta ja juosta ympäri varmaan 200 neliön salia :P

Tai voihan se olla et sä ja muut joiden mielestä toi on oikein pidätte neljän päivän sarjataukoja, mistä mä tiiän. Jos näin on niin pahoittelen häiriötä.

Älä Darvista välitä. Sen on vaan vähän paha olla nyt. :)

tänään vitutti omat salivaatteet. pesukone hajos viime viikolla ja käsinhän en pese. tänään ku hikoilu alkoi, haisi jo kerran käyttämäni treenipaita melkoisen pahalle.

Treeni meinasi alkaa hyvin. Tyhjä sali ja kyykkyä vuorossa, tarkoitus vetää viimeisen päälle äijäsarjat ennen keventelyitä. Näppäsin valot päälle, radiosta raskaampaa musaa taustalle ja soutukoneelle hakemaan pikku hikeä. Kun siirryin kyykkypaikalle, ovi kävi ja sieltä asteli sisään hyvän tuulisen oloinen about kolmikymppinen nainen. Erittäin timmissä kunnossa oleva luonnonkaunis ristiverinen ja pitkä..., ja vaatetuskin.. aika myötäilevä. Ja ne silmät.. Ja kuinkas kävikään, hän rupesi tekemään siinä sitten tuttavuutta ja osoittautui aika puheliaaksi tapaukseksi. Hän meni viereen smithiin myöskin kyykkäilemään ja juttelimme niitä näitä samalla, kun nousin lämppäsarjoissa hiljalleen. Hän tuli (lähelle) viereen katsomaan miten vn-kyykky tehdään ja pyysi pari kertaa minua varmistamaan omia sarjojaan. Olipa oikeasti vaikeaa löytää käsille paikka ja pitää fokus oleellisessa toisen huohottaessa aika pitkää sarjaa... hän oli muuten todella hyvän tuoksuinen ja kehui käsiäni vahvoiksi :) Olimme koko ajan kaksin salilla.

Leppoisa rupattelu söi luonnollisesti hieman siinä aikaa, mutta viimein pääsin sarjapainoihin (raskas 4x4 vuorossa). Ekan varsin tiukan sarjan jälkeen hän tuli taas viereen, ojenteli hiussuortuviaan ja rupesi kyselemään missä asun ja mitä teen salin jälkeen. Jo siinä aiemmin pyöri yhtä sun toista mielessä, mutta sitten oli jo pakko rohkaistua ja sanoa "Anna ny jo helvetti mun kyykätä rauhassa". Eihän sarjoihin keskittymisestä mitään tule, kun toinen tunkee iholle koko ajan.

Toisilla ei vain ole minkäänlaista tilannetajua.

Tänään vitutti taas oikein urakalla. Tein supersarjaa haiuksille, scotissa tangolla ja sen perään käsipainoilla hammeria. Olin penkin, painot ja juomapullon laittanut aivan scott penkin viereen jotta ei mene aikaa siirtymiseen ja palautumisaika pysyy minimissään. Salilla oli yksi n. 40v nainen, joka varmasti näki että mulla oli sarjat kesken niin hän sitten sinä aikana kun olin scotissa niin laitto mun painot pois ja otti penkin itselleen, vaikka vähän matkan päässä oli täysin vapaa penkki. Siihen loppu sitten ne sarjat, perkele! Hetken päästä tein olkapäille pystysoutua ja vipunostoja niin eikös perkele tämä sama nainen taas kesken pystysoudun raijannut mun vipunostoja varten viereen ottamat käsipainot pois.

Tänään vitutti taas oikein urakalla. Tein supersarjaa haiuksille, scotissa tangolla ja sen perään käsipainoilla hammeria. Olin penkin, painot ja juomapullon laittanut aivan scott penkin viereen jotta ei mene aikaa siirtymiseen ja palautumisaika pysyy minimissään. Salilla oli yksi n. 40v nainen, joka varmasti näki että mulla oli sarjat kesken niin hän sitten sinä aikana kun olin scotissa niin laitto mun painot pois ja otti penkin itselleen, vaikka vähän matkan päässä oli täysin vapaa penkki. Siihen loppu sitten ne sarjat, perkele! Hetken päästä tein olkapäille pystysoutua ja vipunostoja niin eikös perkele tämä sama nainen taas kesken pystysoudun raijannut mun vipunostoja varten viereen ottamat käsipainot pois.

No kai sää nyt sanoit sille ees jotain?

Tänään potutti hirveä ihmismäärä salilla, yritä siinä sitten tehä normi reeni kun ei pääse edes käyttämään käsipainoja. Kolme liikettä siinä veivailin ja lähin kotia. Mutta sellaista se elämä on, toivottavasti huomenna on vähän hiljasempaa.

Ensin pakko sanoa etten ole millään tavalla rasisti, ettei tätä postia ymmärretä väärin. Mutta vaikka puhuisitkin kaveriesi kanssa kieltä jota muut eivät ymmärrä, niin ei tarvi puhua yhtään kovempaa kuin mitä muutkaan puhuvat Suomea. Vituttaa ihan huolella kun salilla venäläiset ja turkkilaiset yms. huutavat toiselta puolelta salia toisilleen omalla kielellään. Joo eihän sitä kukaan ymmärrä, mutta voisi sitä nyt yleisen kohtelias olla eikä häiritä muita salilla kävijöitä omalla huutamisellaan.

Ensin pakko sanoa etten ole millään tavalla rasisti, ettei tätä postia ymmärretä väärin. Mutta vaikka puhuisitkin kaveriesi kanssa kieltä jota muut eivät ymmärrä, niin ei tarvi puhua yhtään kovempaa kuin mitä muutkaan puhuvat Suomea. Vituttaa ihan huolella kun salilla venäläiset ja turkkilaiset yms. huutavat toiselta puolelta salia toisilleen omalla kielellään. Joo eihän sitä kukaan ymmärrä, mutta voisi sitä nyt yleisen kohtelias olla eikä häiritä muita salilla kävijöitä omalla huutamisellaan.

Joop saman olen huomannut, mitälie "apinaihmisiä" tuntuu suuri osa esim. vaihto-opiskelijoista olevan :curs:

Etenkin ranskalaiset tuntuu olevan jotenkin vajaita, ei mitään käsitystä mitä ympärillä tapahtuu ja/tai eivät välitä muista vaan pitää huutaa sitä kuvottavankuuloista mongerrusta ja tukkia kulkuväylät ym. Ja salilla jumitaan varaamassa paikkoja samalla mölisten jotain kovaan ääneen porukassa ja kukaan ei tee oikein mittään.

Saman oon huomannu pyöräteillä että melkein aina jos jotkut dorkat kävelee niin että tukitaan vaikka jyrkkä mäki laidasta laitaan, niin nämä on jotain vaihtareita&muita ulkomaalaisia.

Ehkä se on näitä kulttuurieroja, mutta voisi sitä "maassa maantavalla" periaatetta edes yrittää opetella :D

Menin edellisviikolla pitämään kevyen viikon, enkä ajatellu ollenkaan, että siitä seuraavalla (viime viikolla) sellanen tulee vähän väkisinkin, koska en pääse normaaleja salitreenejä tekemään. Tulipa sitten kaks kevempää viikkoa peräkkäin. Nyt sitte tietysti tulin kipeeksi enkä oo viime perjantain jälkeen päässy kertaakaan salille.

Tänään vähän vitutti kun joutu odottamaan tankoa ja paikkaa kyykkyyn&vetoon. Tämä siksi että jollain kaverilla oli ohjelmassa etuvipareita ja hauiskääntöä salin parhaalla tangolla...powerräkissä.

Tänään vähän vitutti kun joutu odottamaan tankoa ja paikkaa kyykkyyn&vetoon. Tämä siksi että jollain kaverilla oli ohjelmassa etuvipareita ja hauiskääntöä salin parhaalla tangolla...powerräkissä.

Ton vois kruunata vielä jättämällä ne hilut tankoon sarjojen päätteeksi, koska painojen purkaminen on uhka miehisyydelle :puntti:

Back
Ylös Bottom