Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itteä on alkanut nyt vituttamaan se, että meikäläisen salilla suurin osa NAISISTA ei ymmärrä sitä, että jos teet jotakin isoa liikettä esim. kyykkyä tai mavea, niin sinun ja peilin väliin ei v***u sen sarjan aikana kukaan tule mitään jumppia vääntämään.

Joku aika taakse päin tein jullessa tiukkaa kuutosta naama valkoisena, niin eiköhän siihen yksi pariskunta tule utelemaan, että "ei kai haittaa, jos otetaan tästä nää lukot" ja keekoileen mun ja telineen väliin. En yleensä juuri välitä muiden koheltamisista, mutta tuossa meinasi katketa verisuoni päästä vitutuksesta. Sarja jäi kesken, kun keskittyminen laukesi. Ei olisi paljoa vaatinut odotella se 10-20 sekuntia, mutta ei.

Vituttaa ne ketkä käy ottamassa minun painot pois sillä välin kun olen juomakoneella juomassa. Menee aina kolmen setin giantit päin vittua kun joku tunkee siinä n. 3 minuuttia kestävän sarjan välissä omat painot tunkemaan siihen laitteeseen. Välissä voi kyllä tehdä, ei sillon kun mulla on setti kesken. Vielä ku ne on yleensä akkoja ja helvetin vittumaisia ketkä ne painot ottaa pois. Kaveri teki penkkiä, käveli salin toiselle puolelle kysymään minulta, että tulenko varmistamaan. Joku 18v lihava ja vittumainen akka oli tullut siihen penkkiin ja ottanut painot pois ja asetteli omia levyjänsä sinne päihin. Kaveri tokaisi hänelle, että 'mulla oli vähän niinkun siinä sarjat kesken', muija tyytyi toteamaan 'mitäs lähdit pois'.

Joo tiedetään, ei pitäisi lähteä kesken sarjojen juomaan tai tehdä giant settejä. Mä teen niin, ja valitan kun joku ottaa mun painot pois, kuitti.

No multa otti yks akka kerran toiselta puolelta pystäristä 2,5 kiekon ja heitti omaan penkkitankoonsa, kun nojasin siihen tankooni sarjatauolla. En ees huomannut tuota, kuin vasta nostovaiheessa, ihmettelin eka että mitäs vittua tää tanko näin menee. Ei sanonut siis mulle ees mitään, ei kysynyt, ei pahoitellut jälkikäteen. Onneks se jäi sen penkkitankonsa alle siinä sitten hetken päästä... :D

Instant karma saatana.

Sitten tämän sarjan jälkeen kysyin häneltä ihan rauhallisella ja iloisella äänellä, että "voinko nopeasti tehdä tässä välissä" (vaikka laite olikin alunperin minulla käytössä, niin en silti viitsinyt alkamaan häätämään tätä naista pois siitä.). Vastaus oli, että no et oikein voi, kun teen tosi lyhyillä palautuksilla. Sitten alkoi toinen sarja hänellä ja kysyin uudestaan saman. Vastaus oli vieläkin sama. Tosissaan tän naisen palautukset oli n. 3-4 minuuttia ja hän istui sen laitteen päällä sen koko tauon ajan. Meni itellä vähän se supersarja pilalle sitten siinä.

Normikäytöstä vanhemmilta akoilta, kun miehet ei enää kiinnostu.

Itselle jäi vähän sellainen käsitys siitä naisesta ja hänen elkeistään, että hän oli hirvittävän varautuneen oloinen ja oletti minun olevan todella ylimielinen ihminen ja ei siksi antanut "periksi" sen laitteen kanssa, vaan oli vahva ja itsenäinen nainen ja hoki päässään "Pirkko olet odottanut tätä hetkeä niin kauan, kuin aloitit täällä käynnin. NYT ET ANNA PERIKSI VAAN SANOT EI!".

Ja tästä nyt voi saada sellaisen käsityksen, että olen sikasovinisti, mutta en sitä ole.

Kusipää se on ja sä olet tissiposki.

- - - Updated - - -

Sankari joka paiskoo 25kg kiekkoja peräjälkeen niin suuuuuuuurieleisesti prässistä joka vatun kerta lattialle kun on lopettelemassa. Pisteet siitä että edes nostaa ne painot pois koska pienenä naisihmisenä on mukava kantaa se >250kg pois että pääsee edes itse aloittamaan, mutta kyllä siinä jumankauta säikähtää kun 3cm päähän varpaista/ohimosta/jne lentää tämän herrasmiehen kiekot ja on muuten tapahtunu useammin ku kerran.

Ehkei kannata kävellä niin lähellä, kun joku purkaa painoja.

Viime torstaina, vapaapäivänä heräsin kukonlaulun aikaan ja aamutoimien jälkeen suuntasin salille. Mukava aina aamusta käydä, kun ei porukkaa juuri ole. Ennen sinne menoa, tsekkasin kuiteskin netistä salin varaus listan, ja tyhjähän se oli. Salille päästyäni salilla oli minun lisäkseni vain mukava keski-ikäinen pariskunta, mutta auta armias kun molemmista pukuhuoneista rupeaa kuulumaan kesken alkulämmittelyjen aivan järjetön hälinä. Sinneppä sitten pamahti kokonainen luokka ylä-aste ikäisiä lapsia/nuoria. Eihän tämä isommalla salilla mitään haittaisi, mutta valitettavasti tämä sali ei juurin laaja ole. 20min nämä vekarat siinä mellastivat, kunnos opettaja tulee sanomaan "Noniin, ja sitten vaihto". Huokaisin melkein ääneen helpotuksesta, kun luulin että nyt saisi rauhassa treenata, mutta ei. sinnehhän pamahtaa toinen luokka saman ikäisiä muksuja. Varmaan 3-4 luokkaa siinä minun treeni aikana kävi, kunnes päätin että nyt riitti. onneksi eivät muuta kuin laittella leikkineet, pääsi kyykkyä tekemään rauhassa...

Niin ja yleensä ylä-asteella tai muilla suurilla ryhmillä on tehty varaukset, mutta nytpä ei jostain syystä ollut. Mikähän neronleimaus lie opettajalla ollut vai liekkö vika ollut salin nettikalenterin päivityksessä.

välillä taas vituttaa se että jengi salilla tekee näitä muodikkaita giant settejä nyt vittu kokoajan, ja vielä useampi ihminen kerrallaan. Tee siinä sitten yhtään mitään kun 3 ihmistä vie 9-12 laitetta/paikkaa. Kun nää kierrot vielä kestää kuitenki sen 3-5 minuuttia per kierto.

Ja mun mielestä toi paikkojen varaaminen on ihan kyrvästä. Jos haluaa väkisin tehdä useampaa eri liikettä niin tekee sen edes fiksusti samoilla alueilla, eikä ravaa ympäri salia hikoillen samalla siitä että kaikki paikat pysyy vapaina.. Nopeat syö hitaat ja jos mä nään jossain paikalla jotai "varaus tavaraa" ja siinä ei 10 sekuntii näy ympäristössä erityistä liikettä niin alan tekee siinä sitte. Tottakai jos joku tulee ystävällisesti kertomaan että oli kesken niin päästän tekemään, mutten ala salia kiertää ympäri ja tiedustelemaan tekeeköhän kukaan täällä..

välillä taas vituttaa se että jengi salilla tekee näitä muodikkaita giant settejä nyt vittu kokoajan, ja vielä useampi ihminen kerrallaan. Tee siinä sitten yhtään mitään kun 3 ihmistä vie 9-12 laitetta/paikkaa. Kun nää kierrot vielä kestää kuitenki sen 3-5 minuuttia per kierto.

Ja mun mielestä toi paikkojen varaaminen on ihan kyrvästä. Jos haluaa väkisin tehdä useampaa eri liikettä niin tekee sen edes fiksusti samoilla alueilla, eikä ravaa ympäri salia hikoillen samalla siitä että kaikki paikat pysyy vapaina.. Nopeat syö hitaat ja jos mä nään jossain paikalla jotai "varaus tavaraa" ja siinä ei 10 sekuntii näy ympäristössä erityistä liikettä niin alan tekee siinä sitte. Tottakai jos joku tulee ystävällisesti kertomaan että oli kesken niin päästän tekemään, mutten ala salia kiertää ympäri ja tiedustelemaan tekeeköhän kukaan täällä..

Millonkohan bulli topikissa on nyt vittuilua siitä, kun giant setit ilmeisesti sitten toimivatkin ja niistä koituva ruuhka on tietenkin jarin vika :face:

Ymmärrän kyllä osittain, minkä takia jotkut eivät päästää random sähliä tekemään välissä. Päästin erään tekemään välissä ja tämä hikoileva mulkku jätti sitten siihen lammikonsa ja lampsi pois. Vituttaa myös eräät saippuansäästäjät jotka haisevat helvetin pahalle aina

Tammikuussa vitutti, että salilla oli niin paljon porukkaa. Ovella joutui ottamaan paikan jonossa, jos halusi jollekkin treenipaikalle. Helmikuussa se ei enää vituta, kun 80% kaikista UV-lupauksen antaneista on luovuttanut, mutta jäljelle on jääneet siltikin ne 20%, jotka sitten tekevät muodikkaasti näitä giantteja ja cross fittiä sekaisin. Eli kaikki toistopaikat on edelleenkin varattuja tai sitten saa olla koko ajan varomassa ballistisilla radoilla sinkoilevia kahvakuulia. Yhteinen tekijä näille kaikille sankareille on liian isot painot ja täysi kontrollin puute. Koskaan ei tiedä, että tuleeko kyykkääjä tankoineen selkään vai romahtaako vain kasaan.

Ja kyllä, käyn aivan helvetin pienellä salilla :jahas: opiskelijan budjetilla valitsin riittävän ja laadukkaan ruuan, enkä mennyt kalliiden salien jäseneksi. Kannattiko, tiedä sitten... :D

Järvenpää uimahallin kuntosali ,perjantaina tuoksahti mukavasti valkosipuli ja tais muutkin huomata kun kuulu asiasta jorinaa muiltakin, ikinä en ole niin vahvaa haistanu ja puol salia hais, no eipä tuo kovin iso paikka ole kyllä edes..... Eikä tuo nyt sinänsä mitenkään potuttanu, vaikka eihän se mikään kauheen herkullinen tuoksu ole. :D

Sarjapainot junnaa paikallaan, vissiin se on pakko piettää kevyt viikko. Perkele taas venytin sitä liian pitkälle. Lisäks, en osaa mennä salille "lusmuilemaan" ja nuilla kuukausihinnoilla ei kehtaa totaalilepoakaan piettää. :curs:

Sarjapainot junnaa paikallaan, vissiin se on pakko piettää kevyt viikko. Perkele taas venytin sitä liian pitkälle. Lisäks, en osaa mennä salille "lusmuilemaan" ja nuilla kuukausihinnoilla ei kehtaa totaalilepoakaan piettää. :curs:
Lisää vaan ruokaa

Mun mielestä paikkoja ei voi varata minuuteiksi kerrallaan, varsinkaan ruuhka-aikaan, eihän siinä pääse kukaan muu treenaamaan näiden kuntopiiriläisten lisäksi... Ei niiden treeni ole yhtään sun treeniä tärkeämpää :)

Mun mielestä voit varata yhen paikan ittelles kerrallaan. Voit toki käyttää useampaa samaan aikaan, jos salilla ei oo ruuhkaa. Usein vedän ite esim vaikka kyykyn sarjataukojen välillä penkkilämppäreitä, mut en jätä mitään painoja siihen penkin tankoon, vaan kannann ne takas telineeseen kun saan sen tietyn lämppärisarjan teytyä.

Oli taas jätetty tangot ja muut härpäkkeet pitkin lattioita, meinas melkeen kompastua niihin. Järjestyssäännöissä lukee että ne kamat takas sinne mistä on otettu, saatana. Kyllä ihmiset on vaan vitun laiskoja.

Etenkin yläastelaiset pojat jotka peittää hien hajun axella. Salilla kun on pukuhuone vain yhden oven takana, sitten ku lähtiessään jättävät oven auki niin astmaatikkona meinaa oikeasti loppua happi treenatessa.

Tänään menin kolunjälkeen salille vähän treenaamaan rintaa ja olkapäitä. Alussa näytti ihan hyvältä, salilla oli vaan yks kaveri mun lisäksi.

No mutta sen jälkeen väkeä alkoi lappoa salille ihan uskomaton määrä. Puolessa tunnissa varmaan 50 yläastelaista. Ihan ok jos olisivat edes treenanneet, mutta lähes kaikki oli siellä puhumassa paskaa ja loput elvistelemässä tytöille kuinka rauta nousee ja välilevyt lentää seinille. :face: Ja kyseessä on todella pieni sali. Teki tiukkaa löytää paikkaa missä mahtui tekemään sivuvipareita.

Koskaan ennen ei salilta poistuminen ole tuntunut niin hyvältä. :D

^ Ite pari kertaa erehtynyt salille kun yläasteelaisilla on liikunnassa kuntosali. Kaikki pojat on alakerrassa(ns. punttipuoli), joka on aika pieni, joten siellä on hyvin ahdasta ja niiden salietikettikään ei ihan parhaasta päästä ole.

Back
Ylös Bottom