Eikös soijassa oo aika paljon estrogeeniä?
On.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös soijassa oo aika paljon estrogeeniä?
Tänään kokeilin kyykkyreenin päälle pistoolikyykkyä. Oikeella jalalla meni pari toistoa mutta vasemmalla sattui heti polveen ja piti nilkuttaa salilta pihalle. Helvetin vaarallinen liike.
Aika veemäistä, kun on salilla ja sitte molemmat painonnosto penkit varattu ja tietenki samat jampat vetää koko oman treenin ajan siinä liikkeitään useinmiten siinä on; A) 3 noin 50 vuotista miestä, joista kaks nostelee nostelee painoja ja aina sillä välin se kolmas tekee jotai muuta liikettä hyvällä tuurilla ehkä se toinen penkeistä saattaa vapautua.
B) joskus taas muutama about mun ikästä sama homma ne on kyllä molemmat yhellä penkillä se hyväpuoli siinä on, mut jos toinen penkki on kuitenki varattu nii joutuu venailee taas, sitte yleensä kun ne on tehny penkkipunneruksen ne rupee heti samalla tangolla tekee kulmasoutuu tms.. . Kaikenlisäks oon myös huomannut, että kun meen salille nää samat jampat on siinä penkin ääressä ja kun poistun ne on vittu vieläki siinä ja salitreenini kestää 45 min.
E: vois kyllä olla myös ehkä hyvä avata suutaankin joskus, mut kyllä se silti vähän potuttaa
"No curling in the squat rack" tuli mulle ekaa kertaa eilen mieleen, kun oisin halunnu mennä tekemään kyykkyjä ja vieläpä nimenomaan siihen (tiettyyn) kyykkyräkkiin enkä vain kyykkytelineisiin, mut sielläpä oli joku tekemässä hauiskääntöä. Onneks se lähti sieltä varsin pian pois.
En nyt löytänyt tota vitutus thredia ja pakko avautua ja kyllähän tämäkin salilla käymisessä potuttaa. Tänään suht tiukkaa treeniä ja paikalle tuli tommonen pariskunta joka yleensä kuuntelee siellä radio novaa tms. No tänään oli vain yksi henkilö puntilla kun itse ilmestyin paikalle ja siellä soi ACDC silloin ja samoilla linjoilla jatkettiin ja volumea lisättiin. Tää ukko katteli jo stereoita sen näkösenä tullessaan että ei tainnu musat kelvata ja mulkoiltiin sitten vihasena että prkl jos menet musiikkiin koskemaan. Eiköhän yhdessä vaiheessa se huutanu muijallensa että "Pistäs kulta vähän hiljemmalle tota musiikkia, eihän täällä voi keskustella kun kamala möykkä" .. Alko oleen treeni itsellä jo lopussa, muussa tapauksessa olis tehnyt mieli nolata tää heppu muijansa edessä.
Se on aika helppo järjestellä hommat sillä tavalla, että siinä mahtuu tekemään kyykkyä ja kulmasoutua/hapaa/vetoa samaan aikaan. Meitä olis joskus kolme ukkoa tekemässä eri liikkeitä samassa paikassa ja helposti onnistu. Siinä pitää tietenkin avata suu ja puhua ihmisille.
Salin uskomattoman paska ilmastointi.
Jalat oli tänään ja naama valu hikeä niin perkeleesti. Jäi vielä kestohiki treenin päälle, onneks kylmä suihku auttaa.
Tuo pään hikoilu on kyllä ehdottomasti ärsyttävintä. Tänäänkin kesken sarjan hikipisara löysi tiensä silmään ja piti melkein keskeyttää sarja sen kirvelyn takia... Joku rätti olis hyvä olla mukana näköjään aina, että voi pyyhkäistä sarjojen välissä isoimmat hiet pois