Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänään tein supereita ojentajille ja tokana liikkeenä oli dippi omalla painolla. No siihen dippipaikallehan tuli jatkuvasti porukkaa tekemään sarjoja ja kun kävin omien välissä kysymässä voikohan välissä tehdä niin jäivät vaan sinne kauemmaksi odottelemaan ja kattelemaan koska lopetan :o Kun kysyn voiko välissä tehä tarkoitan että voinko tehdä omiani sua häirittemättä enkä voisitko painua vittuun kun mulla on kesken :P

Mullekin kävi dippitelineillä vähän ärsyttävästi tossa joku päivä tällä viikolla. Olin siinä tehnyt just sarjan ja istuskelin siinä vieressä ja pidin pientä taukoa. Joku mies tuli täysin kysymättä siihen dippitelineelle venyttelemään jalkojansa (nosti niitä siihen telineen päälle ja venytti nivusia) ja selkää. Ei siinä mitään, oisin kyllä tietenkin päästänyt sen siihen, jos ois kysynykkin, mutta kun sen venyttelyt siinä kesti aika kauan ja mulla oli sarjat kesken. Tavallaan ärsyttäviä muutenki tollaset ku tulee siihen omalle suorituspaikalle mitään kysymättä, vaikka aivan varmasti päästän kyllä tekemään välissä, jos ei tarvii ihan kauheesti kaikkea säädellä.

Tähän samaan ilmiöön kerran itekin törmänny. Dippien välissä joku dorka tulee siihen venyttelemään, nostaa jalkaa telineen päälle eikä nyt puhuta mistään lyhyistä venytyksistä. Varsinkin kun kyseiseltä salilta löytyy vartavasten venyttelyyn tarkoitettu alue. Eikä tässä tilanteessa ollu epäselvyyttäkään siitä että mulla oli siinä sarjat kesken.

Mullekin kävi dippitelineillä vähän ärsyttävästi tossa joku päivä tällä viikolla. Olin siinä tehnyt just sarjan ja istuskelin siinä vieressä ja pidin pientä taukoa. Joku mies tuli täysin kysymättä siihen dippitelineelle venyttelemään jalkojansa (nosti niitä siihen telineen päälle ja venytti nivusia) ja selkää. Ei siinä mitään, oisin kyllä tietenkin päästänyt sen siihen, jos ois kysynykkin, mutta kun sen venyttelyt siinä kesti aika kauan ja mulla oli sarjat kesken. Tavallaan ärsyttäviä muutenki tollaset ku tulee siihen omalle suorituspaikalle mitään kysymättä, vaikka aivan varmasti päästän kyllä tekemään välissä, jos ei tarvii ihan kauheesti kaikkea säädellä.
Ei tullut herralle (?) mieleen että voisi tälle venyttelijälle kohteliaasti ilmoittaa että "anteeks, mulla oli siinä reeni vielä kesken". Ei se venyttelijä välttämättä tahallaan tullut sun reeniä pilaan. Kommunikaatio näin yleisestikin on elämässä aika jees. ;)

Yks jätkä haisee omaan makuun vähän liian paksulle hielle. Joo - salilla hikoillaan ja hiki haisee, mutta on sekin epämiellyttävää, kun salin puolella tultaessa voi jo hajun perusteella todeta onko kaveri paikalla vai ei. Ellei sitä jo siis pukkarissa huomannut. Vaatteiden pesu ja suihkussa saippuan käyttö vois auttaa asiaan, wink wink.

Samanlainen kaveri on Myllyssäkin. Haisee metrien päähän ja tulee kierrettyä nykyisin kauempaa. Kerran erehdyin auttamaan sitä painoliivin kiristämisessä ja haju jäi liivistä käsiin. Se on aika korkee kynnys huomauttaa hajusta, joten olen päättänyt, että seuraavan kerran, jos pyytää jotain auttamaan, niin sanon. Muuten yritän pysyä etäällä.

Ei tullut herralle (?) mieleen että voisi tälle venyttelijälle kohteliaasti ilmoittaa että "anteeks, mulla oli siinä reeni vielä kesken". Ei se venyttelijä välttämättä tahallaan tullut sun reeniä pilaan. Kommunikaatio näin yleisestikin on elämässä aika jees. ;)

No joo, ois varmaan pitäny sanoa. Mut ei mulle sellasta nyt mieleen tulis. :D Eikä se treeniä pilannu, kuhan vähän pidensi taukoa.

Ympäriinsä pyörivät jumppapallot ja jonkin tietyn radiokanavan hidastempoiset -tai muuten vaan todella huonot biisit. Sen olen myös huomannut, että huonona päivänä vituttaa lähes kaikki, hyvänä päivänä taas ei juuri mikään :P

Ai että kun ottaa kupoliin yks äijä salilla. Joka kerta jättää painot tankoon, vaikka metrin päässä lukee kissankokosilla kirjaimilla "Unload your weights". Muutenkin tuntuu olevan ylimielisen olonen, kun sillä on isommat haukkarit kuin osalla porukasta. Noh, eilen sain vähä hihitellä kaverille kun rupes käsilaukku olalla vääntään prässiä.

Tänään oli rintapäivä ja kaikki kolme penkkiä oli varattu joten päätin venytellä kunnes jokin niistä vapautuisi. Aloin sitten ihmettelemään miksi yhdessä tangossa oli 1,25kg kiekot päässä kunnes selvisi, että se vatipää teki hauiskääntöjä siinä... Menin sitten ehdottamaan, että vaihtaisi tuohon käyrätankoon tai menisi kyykkyhäkkiin kun ne kaikki olivat vapaina, mutta ei hän kuulemma jaksanut...

Myös se ärsyttää kun ristikkäistaljoissa käytettävä toinen yhden käden kahvoista on mysteerisesti hävinnyt ja kukaan salin henkilökunnasta ei saa aikaiseksi hankkia sitä...

Mikään ei ärsytä yhtä paljoa kun se, että jotkut ihmiset ei vaan yksinkertaisesti opi ottamaan painoja pois tangosta. Ja toinen on se, kun tehdään jotain käsipainoilla niin miksei niitä painoja voi nostaa takas telineeseen, vaan ne jätetään siihen telineiden eteen lattialle pyörimään.

Yksi kusipää homo salilla pyöräily trikoissa. Tänäänkin varas hienosti: smithin, kyykky räkin, penkin ja vinopenkin..

Ja ongelma oli? Suosittelen sen suun avaamaan siellä salilla esim. tälläisissä tilanteissa (jos häiritsi omaa reenaamistasi ko. liikkeissä, vai ottiko päähän ihan periaatteesta?), niin ei tartte tulla pakkikselle itkemään. Tokihan toi vituttaa mutta jos vaan katsoo sivusta tekemättä mitää niin oma häppee.

Ja sitten oma: reenit joissa ei saa annettua 100% ja muutenkin jos menee vähä löysästi.

Yksi kusipää homo salilla pyöräily trikoissa. Tänäänkin varas hienosti: smithin, kyykky räkin, penkin ja vinopenkin..

Vai että ihan kusipää homo. Se taitaa olla sun takia niissä trikoissa. Se tietää saavansa sulta pyrstöä jonain päivänä.

Back
Ylös Bottom