Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

^voi olla kyllä paska sali, jos smith on hankittu mutta penkkiä eikä kyykkytelinettä ja tankoja...
No sitä se tosiaankin on.. ei ole siis kun kaksi mutkatankoa, niitten lisäksi tankoja, joissa valmiina painot joita ei saa pois, ja tosiaan ei ole penkkiä saatikka kyykkyhäkkiä. Koko hommaa en kyllä yhtään ihmettele, kyseessä nimittäin kaupungin uimahallin sali :hyper: Ilmasena kyllä menee, ainakin vielä vähän aikaa.

Itse hain tuntumaa vähän rintaan penkillä eilen pienemmillä painoilla ja pidemmillä sarjoilla. No eka sarja meni hyvin kunnes piti laittaa tanko telineeseen. Heti kun irrotan tangosta tippuu se toiseltapuolelta ja jää mun käden ja rinnan varaan. Yksikseni kirosin että saatana, mikä nyt on, ei näin ennen oo känyt. No seuraava sarja ja lopuks taas ohi telineestä toinen puoli. Sanoin jo tangon alta ääneen että "HELVETTI", nostin tangon telineeseen ja mitein että mitäköhän loppureenistä tulee. Hyvin se sit meni, onneksi.

Olen saanut nostettua painoani about vuodessa jotain vähän reilu kymmenen kiloa (pituuttakin on tullut muutama sentti). Tässä viimeisten viikkojen aikana olen menettänyt niistä neljä! Voi vittu että osaskin ärsyttää käydä vaa'alla eilen. Treenit ja syömiset menny vähän perseelleen kun oon ollu kipeenä ja loukkaantunut. Toisaalta eiliseen vaakatulokseen varmaan vaikutti edellispäiväinen muutaman oluen nauttiminen (dirueettinen vaikutus) ja en ollut syönyt kuin pienen aamupalan ennen punnitsemista. Huomenna alotan syömään oikeen puhtaasti ja niin, että paino nousee mahollisimman nopeasti ilman turhaa rasvaa. Selkätreenit joudun alottamaan aika kevyesti, kun tuo hauis revähti tuossa pari viikkoa sitten.

Joo, tulos on miellyttävämpi. Oikeesti syynä siihen on se, että punnitsen itseni aina salilla treenin jälkeen palkkarin juoneena pyyhe päällä ja ennen salia olen syönyt päivällisen, joten saan varsin vertailukelpoisia tuloksia. Ja kyllähän ne tulokset ovat menneet just niinkuin pitäiskin (paitsi nyt tässä viime viikkoina).

Se ku muistat treenipainot väärin ja oot latonu pikkasen liikaa ja sit nolona vähennät ku ei tullukkaa mitää.. Kyllä siinä kohtaa monesti oon kaivannu sitä pussia päähän :D
Joo itellä kävi kerran, että katoin et prässissä oli 25kg kiekot molemmissa päissä + jotain muuta siinä keskellä. Vedin sitten reenin ja hajoilin kun ei millään onnannu ja oli älyttömän raskasta settiä. Siinä huili tauolla kattelin sitä prässiä ja tajusin niiden 25kg kiekkojen olevan 50kg kiekkoja :D Olin siin vetäny sarjaa 50kg liian suurella painolla sit siis, ihme että jaksoin edes :D

Joo itellä kävi kerran, että katoin et prässissä oli 25kg kiekot molemmissa päissä + jotain muuta siinä keskellä. Vedin sitten reenin ja hajoilin kun ei millään onnannu ja oli älyttömän raskasta settiä. Siinä huili tauolla kattelin sitä prässiä ja tajusin niiden 25kg kiekkojen olevan 50kg kiekkoja :D Olin siin vetäny sarjaa 50kg liian suurella painolla sit siis, ihme että jaksoin edes :D

Tarkottaa, että treenaat normaalisti liian pienillä painoilla. Jos 50kg isommilla menee ihan normaalisti (ehkä raskaammin) ni miksei tekis sitte sillä raskaammalla painolla?

Pliis ei kehitykseltään rajoittuneita ihmisiä salille silloin kun sattuu olemaan porukkaa treenaamassa. Etenkään tämmösiin luoliin. Onneksi usein saavat istua rauhassa jonkun reidenojentajan päällä, mutta eilen penkin vikoissa toistoissa sai kyllä oikeasti haukkoa henkeä miettien, että kerkeekö sieltä joku hyökätä kimppuun.

50kg lätkät, ensimmäistä kertaa jouduin koskemaan moisiin kun prässipaikalta oli "vohkittu" kaikki 25 kg lätkät viereiselle mavepaikan treeniin. Aika nollat taulussa vissiin olin kun en tajunnu kelkan olevan lukittu mahdollisimman ylös, nostele siinä niitä limppuja sitten oman kaulan korkeudelle... :jahas:

Maahanmuuttajat "jengi-" tervehdyksineen ja merkkeineen... Tuntuu, että joka sarjan välillä pitää mennä uudestaan laittamaan "kivet" ja näyttää penkiltä istuen että "jou east side, fuck da west side"

Jos kukaan nyt ymmärsi :D

PS. Myös suihkuteltavat dödöt pukuhuoneessa ärsyttävät

Maahanmuuttajat "jengi-" tervehdyksineen ja merkkeineen... Tuntuu, että joka sarjan välillä pitää mennä uudestaan laittamaan "kivet" ja näyttää penkiltä istuen että "jou east side, fuck da west side"
Samaa settiä on omallakin salilla. Tuntuu että välillä salille tullaan vaan hengaan ja tapaan saman henkisiä mamuja. Kätellään, vähän ylä- ja alafemmaa, terevhdyksiä ja kaikkee siltä väliltä.

Salille tullaan reenaan eikä lusmuaan! Kaiken lisäks radiosta soi yks kerta yleX, no ei siinä mitään, menettelee. Mutta oltiin haastateltu jotain sairaalaglovneja viimeset 20 min, kuunneltu vähän bruno marssia ja muutenkin rätisevää ääntä. No päätin että vaihdan kanavaa jos meno ei muutu, RadioRockin torstain terävimmät tuli sopivasti. Se varmaan riitti mamuille ja ei saanut edes yks kappale soida, kun vaihdettiin Voice, rätisevä ääni ja TAAS Bruno Mars! Helvetti, sainpahan ainakin agret kohdalleen jalkareeniin. Annoin asian olla, kun olivat ennen minua salilla olleet. Onneksi useimmiten soi RadioRock, hankala se on muuta tottuneena kuunnella.

Tänään tosin ilmaisin mielipiteeni kansanryhmää kohtaan t-paidalla.:rolleyes:

Ihmiset(:david:) jotka viskovat kässäreitä iha miten sattuu. Rupee olemaan melkeenpä kaikissa salin >30kg hantteleissa sitä löysää iha mukavasti. On se kiva mennä tekemään esim. pullovereita, kun naama on aika pahasti tulilinjalla siinä:D

Samaa settiä on omallakin salilla. Tuntuu että välillä salille tullaan vaan hengaan ja tapaan saman henkisiä mamuja. Kätellään, vähän ylä- ja alafemmaa, terevhdyksiä ja kaikkee siltä väliltä.

Salille tullaan reenaan eikä lusmuaan! Kaiken lisäks radiosta soi yks kerta yleX, no ei siinä mitään, menettelee. Mutta oltiin haastateltu jotain sairaalaglovneja viimeset 20 min, kuunneltu vähän bruno marssia ja muutenkin rätisevää ääntä. No päätin että vaihdan kanavaa jos meno ei muutu, RadioRockin torstain terävimmät tuli sopivasti. Se varmaan riitti mamuille ja ei saanut edes yks kappale soida, kun vaihdettiin Voice, rätisevä ääni ja TAAS Bruno Mars! Helvetti, sainpahan ainakin agret kohdalleen jalkareeniin. Annoin asian olla, kun olivat ennen minua salilla olleet. Onneksi useimmiten soi RadioRock, hankala se on muuta tottuneena kuunnella.

Tänään tosin ilmaisin mielipiteeni kansanryhmää kohtaan t-paidalla.:rolleyes:

Mutta onhan noissa mamuissa, jotain hyvääkin. Eivät ikinä vie mitään jalkatreeniin vaadittavia vehkeitä - sitten penkki ja haba päivä onkin eri asia. Ja ei kenelläkään noista ole oikeus olla tollasella räppäri meiningillä siellä, koska ainoat oikeat rap-muusikot ovat tulleet joko L.A.n tai N.Y.n ghettoista ja luultavasti yksikään heistä ei ole sieltä Suomeen muuttanut...

Nyt potuttaa aika kovasti se, että joudun vaihtamaan salia kun entiset ei enää kesäaukioloaikojensa puitteissa riitä minun tarpeisiin. Vielä enemmän potuttaa että joudun sittenkin menemään TAAS yksin salille. Kaveri lupaili vielä eilen että lähtee mukaan, mutta ei sitten lähdekään. Yksin treenaaminen on muutenkin kurjaa, mutta nyt vitutusta lisää se, että ehdin jo kuvitella saavani treeniseuraa :( Tällä hetkellä potuttaa myös, että leventyneen selkäni takia joudun pistämään rintsikkavaraston uusiksi. Selän leventyminen siis sinällään on positiivinen ja toivottu asia, mutta silti potuttaa..

No niin, enimmät kiukut purettu..nyt miettimään mitä salia lähtisin testaamaan ja sitten sinne purkamaan lisää kiukkua :puntti:

ketuttaa ku on 2viikon saikulla ja näin loppusuoralle mentäessä alkaa käteen tulee kovettumia ihan vaa ekaa treeniä miettiessä..

Itseäni vituttaa ahtaus ja ihmiset. Tykkään treenata ihan yksin, ja sen takia pyrin treenaamaan kotona. Muuten onnistuu reeni kotona, mutta kyykkyä ei saa kotona tehtyä :( vielä.

Oot vissiin käynyt liian vähän aikaa salilla tai sit ei oikeesti oo munaa :D Itte saatan joskus laittaa vahingossa liikaa painoja, kun en oo varma monta menee. Ihan nöyrästi otetaan sitten pois, että menee se tarvittava toisto määrä täyteen. Ei siellä muiden takia reenata, vaan ittensä. Muistan kun joskus alussa tuli mietittyä että mitä ne muut miettii, kun teen niin ja näin. Todellisuus on että ei ne mieti, jokaisella on oma reeni vedettävänä.
Nyt laskeutuu kassit, päätin alottaa nimittäin SS:n.

Fiksu nelijakoinen on sinänsä hyvä ohjelma josta oon tykänny kovasti, mutta kyykky kerta viikkoon ei näille jaloille tahdo vielä riittää. Mitä vitun väliä sillä on että mulla on esimerkiksi pystypunnerruksessa isommat painot kuin kyykyssä, jospa jokainen kyylääjä tajuaa mun irvistellessä pelkän tangon alla että vikaa on ollu muualla ku treeniohjelmassa.

Ei potuta enää.

Tänään ärsytti typerät argumentit. Kysyin henkilökunnalta, että voisko pitää muutamaa levypainoa renkaiden vieressä, ettei tarttis aina kantaa niitä sinne leuanvetotreeniä varten, niin vastaus oli vain, että niiden paikka ei ole siinä. Mutta kun mä käyttäisin niitä siinä, kun renkaat on siinä ja salikin tarjoaa dippivöitä (vaikka käytän omaa), joilla vois tehdä siinä niillä levypainoilla, niin niiden paikka ei ole siinä.

:face:

Kunnan sali ja olen käynyt kymmenen vuotta, enkä ole koskaan nähnyt että olis painot loppuneet punttilavalta. Olin valkannutkin sinne huonoimmat levypainot, jotka tangoissakin vähän vinksaa, mutta ei kai sekään auta, kun niiden paikka ei vaan oo siinä. Oi kunpa jumala olisi maailmaa luodessaan tajunnut asettaa niillekin paikkansa siihen renkaiden viereen, mutta tais levätä sinä päivänä, niin ei kai sitä kunnan työntekijä mitään mahda.

No yritän kysyy pomolta ensi kerralla, kun se on pyytänyt parannusehdotuksiakin jossain vaiheessa meiltä vakkareilta.

Back
Ylös Bottom