Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa cross-trainerit jotka varailevat "kuntopiirilleen" 4-6 laitetta.
Ja kun treenit on ohi niin jäljelle jää ladattuja rinnallevetotankoja, koneita ja hauistankoja ja käsipainoja pitkin lattioita.
Joku kaunis kerta keittää yli ja vedän noilta riutuneilta hämähäkkiapinoilta niskat nurin ja kätken raadot pukukoppeihin.

Ne on niinq tosi rankkoja treenejä, että ei enää jaksa siivota mestoja. Pitää ymmärtää. Suvaitsevaisuutta. Pitää julistaa crossarit vähemmistöksi niin olet samantien oikeuden edessä. :D

Ruuhkat ja joutuu odottelemaan että pääsee vaikka kyykkäämään, tai joutuu tekemään ihan eri liikkeen tilalle kun ei ehdi odotella.

Tähän on helppo ratkasu, HERÄÄT AAMULLA AIKAISIN JA SALILLE! Ei oo ruuhkia, takuuvarmasti! Huomenna jos ois prässäämässä 4.30 jos ei nyt sitten ihan räkätauti taas vaihteeksi tunge päälle.

Tähän on helppo ratkasu, HERÄÄT AAMULLA AIKAISIN JA SALILLE! Ei oo ruuhkia, takuuvarmasti! Huomenna jos ois prässäämässä 4.30 jos ei nyt sitten ihan räkätauti taas vaihteeksi tunge päälle.
Oon nykyään niin aamu-uninen ja käyn myöhään nukkumaan (tai saan unta myöhään) niin ei onnistu, :D ja sali aukeaa yleensä klo 8. No vois joskus koittaa mennä kasilta, kannattaako syödä aamulla ennen salia? en usko tyhjällä mahalla jaksavani treenata eli pakko syödä varmaan.

Oon nykyään niin aamu-uninen ja käyn myöhään nukkumaan (tai saan unta myöhään) niin ei onnistu, :D ja sali aukeaa yleensä klo 8. No vois joskus koittaa mennä kasilta, kannattaako syödä aamulla ennen salia? en usko tyhjällä mahalla jaksavani treenata eli pakko syödä varmaan.

Kannattaa, mutta varovasti. Oma vakkari nykyään on banaani + heradrinksu latarilla. Toimii kuin junan vessa. Täällä jossain ketjussa X tätä käsiteltiin enempikin ja siellä oli vinkkinä tuo banaani kun ennen otin vain sen prodedrinkin. Treenin jälkeen sitten kunnon aamupala. Toki sitä voi iltasella ottaa hiilaria vähän reilummi niin on varastot täydemmät aamulla. Mutta tunnin jaksaa puskea hyvin tuolleen kun itse teen.

Vitut ruuhkista, mä joudun lähes aina treenaa yksin. Ei tarvi paljoa enkkoja testailla ku ei oo kukaa pelastamassa tangon alta, se o vähä "make it or break it". Jos siel salilla on kolme treenaamassa ni sitä voi jo ruuhkaks sanoa.

Ärsyttävintä salilla on ihmiset jotka kiilaavat just vaikka kyykkypaikalle ennen sua ja sitte ne hinkkaa siinä 60 min. putkee, pidä siinä nyt sitte lihat lämpiminä ja kaikki kattoo, että mitä helvettiä toi kaveri tulee vaa salille venyttelee ja juomaan vettä :D. Ja ei, minun paikallisella salilla ei ole toista kyykkypaikkaa tai tilaa tehdä toisella tangolla. :(

Toisekseen mikä lähinnä on hauskaa, että joku mopopoika tulee salille ja oikopäätä ilman lämmittelyä penkistä nostamaan pari kertaa jotain 60kg ja sitten pois, näkyy kyllä mm. reisistä ja pohkeista, että penkkiä on hinkattu. Ei pahalla, mutta hieman koomista tuo on...

Minua taas vituttaa salilla ne heebot jotka väijyvät siinä kyykky/mave paikan vieressä eivätkä osaa kysyä "voiko tehdä välissä" tai "voiko tehdä kimpassa". Jos aikuinen ihminen ei saa suutaan auki niin pysyköön vittu kotona wowittamassa. Tällä viikolla omat kyykyt ja mavet tuli tehtyä ihan tuntemattomien ihmisten kanssa ja hyvät jumpat saatiin.

Ärsyttävintä salilla on ihmiset jotka kiilaavat just vaikka kyykkypaikalle ennen sua ja sitte ne hinkkaa siinä 60 min. putkee, pidä siinä nyt sitte lihat lämpiminä ja kaikki kattoo, että mitä helvettiä toi kaveri tulee vaa salille venyttelee ja juomaan vettä :D.

Laita muita liikkeitä kyykyn edelle, jos et heti pääse kyykkää. Reidenojennus ja koukistus ennen kyykkyä antaa hyvät lämmöt. :thumbs:

Helvetti ku alkaa toi penkki jo vituttaa. Ei minkäälaista tuntumaa rintoihi treenin jälkee vaikka en jaksais enää nostaa enempää. Pakkiksen ohjeiden mukaa oon mielestä tehny, mut joku nähtävästi viel kusee tai ojentajat paskoo huolel. Jonkun pitäs saada kattoo tekniikkaa, mut himas teen viel rahanpuutteen takia, nii ei voi pyytää siel olevaa porukkaa. Mutsi saattais fysioterapeuttina osaa neuvoo, mut tiiä kui paljo siihenkää luottaa ja sil o aina jotai, ku ois mulla aika treenata.

Helvetti ku alkaa toi penkki jo vituttaa. Ei minkäälaista tuntumaa rintoihi treenin jälkee vaikka en jaksais enää nostaa enempää. Pakkiksen ohjeiden mukaa oon mielestä tehny, mut joku nähtävästi viel kusee tai ojentajat paskoo huolel. Jonkun pitäs saada kattoo tekniikkaa, mut himas teen viel rahanpuutteen takia, nii ei voi pyytää siel olevaa porukkaa. Mutsi saattais fysioterapeuttina osaa neuvoo, mut tiiä kui paljo siihenkää luottaa ja sil o aina jotai, ku ois mulla aika treenata.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan esiväsytystä jos haluat lisää tuntumaan tiettyyn osaan liikkeessä. :)

Joskus ärsyttää, kun näyttää saliohjelmaa jollekkin kanssatreenaajalle salilla. Sitten ne kattoo että käsille on 20 toiston sarjoja ja sen jälkeen ne rupee huutamaan, että 'ÖNÖNNÖNÖÖNÖÖÖ LOL EI NOILLA KASVA LIHAS, NOI ON KESTÄVYYSTREENIÄ'

Joskus ärsyttää, kun näyttää saliohjelmaa jollekkin kanssatreenaajalle salilla. Sitten ne kattoo että käsille on 20 toiston sarjoja ja sen jälkeen ne rupee huutamaan, että 'ÖNÖNNÖNÖÖNÖÖÖ LOL EI NOILLA KASVA LIHAS, NOI ON KESTÄVYYSTREENIÄ'

Kohta se sama vinkuminen alkaa täällä...

Jos niitä käsiä haluaa kasvattaa oikeasti ja treenaa monijakoisella ohjelmalla, niin tuollainen 20 sarjaa on normisettiä. Ei nyt välttämättä kaikki tuota sarjamäärää tarvi, mutta minä ainakin tarviin. Ja siis käsipäivänä on hauis, ojentajat ja forkut, että tuleehan noita. Monen kädet ei kasva kun on on lukenut että se hauis ei tarvi kuin kolme kovaa sarjaa kun se on niinku pumpissa sitten ja se oli siinä. No joo, näin mennään jos treenataan koko kroppa kerralla kolmesti viikkoon jolloin kappas vaan on 9 sarjaa hauistreeniä viikossa.

^^Timba sulla on lukihäriö. Allusd kirjottaa 20toiston sarjoista eikä 20sarjasta;) nus nus. Sori on krapula ja tapan sitä trollailemalla

^^Timba sulla on lukihäriö. Allusd kirjottaa 20toiston sarjoista eikä 20sarjasta;) nus nus. Sori on krapula ja tapan sitä trollailemalla

Voi perse, niinpäs olikin. Mietinkin mitä se kestävyystreeni siihen liittyy, voi perse kun ei sais väsyneenä edes suffailla netissä. :wall:

Tosin kunnon käsitreeniin kuuluu nuoki, ei välttämättä yhdessä liikkeessä, mutta vaikka supersarjassa yhteensä 20 toistoa.

Voi perse, niinpäs olikin. Mietinkin mitä se kestävyystreeni siihen liittyy, voi perse kun ei sais väsyneenä edes suffailla netissä. :wall:

Tosin kunnon käsitreeniin kuuluu nuoki, ei välttämättä yhdessä liikkeessä, mutta vaikka supersarjassa yhteensä 20 toistoa.

Näinpä. Itekkin pitänyt aina käsille,pohkeille ja vatsoille isompia toistomääriä kun muille lihaksille.

Back
Ylös Bottom