Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kengät varmaa ollu paskat ku kesken jalkareenien puutuu jalkapohjat, yleensä tosin vaan toinen. Ihan sama onko löysällä vai kireellä. Sama ongelma oli joskus vuosia sitten tavan kenkien kanssa ku vähän reippaammin käveli. Kengät pois ni helpottaa 5-10min päästä eikä puudu enää uudestaa.

Itteäni vituttaa ihmiset jotka ensin kyyläävät sinun treeniäsi silmä kovana ja kun olet jonkun tietyn liikken lopettanut, haluavat mennä näyttämään miten se oikeasti tehään. Itse treenasin mavea ehkä tokaa kertaa elämässäni muistaakseni 70 kg:lla kun isä ja poika tupsahtavat salille. Noh, aika narujahan ne muhun verrattuna oli mutta varmasti mavettanu hyvin paljon enemmän. Vähän aikaa ne kyyläsi siinä mun treeniä kun keskityin tekemään puhtaita toistoja ja opettelemaan tekniikkaa. Kun lopetin sarjojen tekemisen, riensivät he paikalle ja latasivat samat raudat tankoon ja rupesivat vetämään aivan järkyttävällä tekniikalla (painot pompautetaan maasta mahdollisimman korkealle jonka jälkeen jalat lukkoon ja selkä notkolla ryitään ylös) samalla minun ilmeitäni tarkkaillen ja toisiaan selkään taputellen.

Se kun vino/tasapenkki prkl meinaa vieläkin mennä vaan olkapäille. Tätä menoa olkapäät sanoo itsensä kohta irti, tosin itseään tässä saa vaan syyttää, pitäis osata nähdä tämä touhu vähän pitemmällä tähtäimellä kuin yhden treenin tavoitteista... Ensikerralla hankaan niin kauan ja niin pienillä painoilla että saan sen menemään rinnalle. :curs:

Se kun vino/tasapenkki prkl meinaa vieläkin mennä vaan olkapäille. Tätä menoa olkapäät sanoo itsensä kohta irti, tosin itseään tässä saa vaan syyttää, pitäis osata nähdä tämä touhu vähän pitemmällä tähtäimellä kuin yhden treenin tavoitteista... Ensikerralla hankaan niin kauan ja niin pienillä painoilla että saan sen menemään rinnalle. :curs:

Kuule,samaa olin juuri kirjoittamassa....ei tule kunnollista pumppia rinnalle,vaikka kuinka yritän eristää olkapäät pois....ja tuntui että oli kauhea kiire tehdä reeni alta pois,vaikka ei ole kiire minnekkään...

Se että koko ajan kyseenalaistaa omaa treeniä. Aina on miettimässä että onko tämä nyt paras tapa ja kannattaisiko tehdä toisin. Koskaan ei ole hyvä ja vielä kun lääketieteellisistä syistä tulokset on muutenkin hitaita, on sitä aina miettimässä mitä pitäisi muuttaa.

Eniten potuttaa kun jotkut ei osaa laittaa painoja takas niiden omille paikoille, vaan jättävät esim penkkiin toistasataa kiloa rautaa tankoon kun häipyvät. Ja käsipainojakin saa hakemalla hakea välillä kuntosalin aulasta asti. Paras taitaa olla se kun kävin kuntosalin vessassa niin joku oli vienyt sinne kaks 15kg kahvakuulaa:hyvä:

No eipähän toi varmistaminen nyt mitään ydinfysiikkaa ole. Kädet valmiiksi alle kun näyttää, että tanko alkaa pysahtyä ja heti kiinni kun alkaa mennä alas. Itseänikin tosiaan ärsyttää tyypit jotka on jo auttamassa vaikka tanko vielä liikkuu ylöspäin.

Juuri näin. EI se voi olla niin vaikeeta. Itse yleensä kysyn että monta ajattelin tehdä jos ei treenaaja sitä itse ilmoita. Tietää ees vähän että ollaanko ottamassa ykköstä vai kasia. Tämä siis jos ei ole ennalta tuttu nostaja jolloin yleensä tietää vähän mitä rautoja liikkuu.

Toinen ääripää on sitten ne, jotka ei ota mitään kontaktia siihen varmistamiseen. Mitenköhän varmistaja meinasi sitten olla avuksi jos raskaampi rauta ei nousekkaan ja jamppa seisoo tumput suorassa metrin päässä?

Kauniit naiset. Potuttaa ja ilahduttaa samaan aikaan. Etuvarustus esillä nojaillaan kokoajan eteenpäin ja käyskennellään ympäri salia...kyllä, mä huomasin sut jo.

Ongelmat kullakin. ;)

^no mä en oo kehannu ees mitata! koskaan! :D
No ne samat vitun sählynpelaajat mitkä varmaa joka salilla vituttaa, samat tyypit joka salilla? Ei mahu pukkarissa olee ku jätkät siel röhnöttää penkeillä eikä väisty ennenku sanot. prkl.

Eipä tämä millään tavalla vituta tai ärsytä, mutta lähinnä ihmetyttää. Nimittäin salihanskat, semmoset fingerless faggot ass commando hanskat. :face:

Mikä idea noissa on muu kuin jonneilu tai mediaseksikkyys? Eikö se ole ihan hyvä että tulee kovempaa ihoa oikeeseen paikkaan. Vai onko nämä jotain käsimalleina työskentelevia kun ihon pitää olla silkin pehmeä? :)

Eipä tämä millään tavalla vituta tai ärsytä, mutta lähinnä ihmetyttää. Nimittäin salihanskat, semmoset fingerless faggot ass commando hanskat. :face:

Mikä idea noissa on muu kuin jonneilu tai mediaseksikkyys? Eikö se ole ihan hyvä että tulee kovempaa ihoa oikeeseen paikkaan. Vai onko nämä jotain käsimalleina työskentelevia kun ihon pitää olla silkin pehmeä? :)

Tai jotkut käyttää sen takia, että kämmenessä olevat luut ottaa todella ikävää osumaa tietyissä liikkeissä. Mutta suurin osa on tietenkin ns. "turhia".

Mutta mitäs siitä jos joku tykkää treenata hanskat kädessä? Onhan niitä panohanskojakin? :)

Ja aiheeseen; monen edellä valittama rintatreenin tuntuman puute, tuntuu että suurin osa menee olkapäille. Jos sitä seuraavaksi kokeilisi nylkyttää kevyillä käsipainoilla penkit läpi.

Hoitoalalla olisi ainakin käsien oltava aika hyvässä kunnossa, infektioriski kasvaa mikäli kädet kovettuu ja jossain vaiheessa aukee kämmenistä. Itse ynnäilin luettuani parit postit olkapäävaivoista että ensikerralla en laske edes tanko rinnalle vaan stoppaan siihen kun kyynärvarret ovat samassa tasossa vartalon kanssa. Katsotaan mitä tulee...

Vaikka en käsimallina työskentelekään, en silti välitä irtoilevasta nahasta saatika ylimääräsistä kovettumista kämmenissä. Kun hanskoihin on tottunut niin ei mielellään ilmankaan treenaile. Mukavuuskysymys ainakin itselle, vaikka koen myös otteen tangosta olevan hanskojen kera parempi kun hikisillä paljailla käsillä. Jonneiluun tai mediaseksikkyyden hakemiseen varmaan ei tartte edes kantaa ottaa.

Mutta kiristyksen aiheisiin, salit joissa ei ole kunnollisia kamojen säilytyslokeroita. Pukuhuoneen puolelta ei paljon juomapulloa enempää huvittaisi mukaan salin puolelle raahata. Toinen varmaan aika puitu kohde on se porukka mitä muutamat edulliset ( mutta hyvät ) salit vetävät puoleensa. Tiettyjen köyhien etnisten ryhmien kokoontumisajot mielettömän molotuksen ja metelin kera on kyllä omiaan nostamaan ketutuskäyrää.

Yksi asia mikä ei sinällään kiristä, mutta melkosta huvitusta ja myötähäpeää herättää kyllä. Osalla tuntuu ego ja minäkuva menevän melkoisesti todellisen kasvun edellä, kun salille painellaan appelsiinit kainalossa, huppari päällä vyön kera. Ei siinä mitään, eikä mua varsinaisesti kiinnosta pätkääkään mitä muut siellä tekevät, mutta maratoonarin ruumiinrakenteella pullistelu on aina yhtä hauskaa seurattavaa. Ei sillä että henkseleiden paukuttelu yhtään sen isommiltakaan kunnioitusta keräisi.

^Hikisiin käsiin auttaa, kun laitta kunnolla mankkua. Ite en treenissä ole hanskoja kokeillu, mutta jo sovitusvaiheessa olen aina todennut, että ei tälläisillä treenitilanteessa tee yhtään enempää kuin paavi palleillaan...

Back
Ylös Bottom