Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

-Kun väsyttää
-Kun ei jaksa / kiinnosta :D
-Ja kun ei vaan kulje treeni.
No ehkä noi on omasta asennoitumisestakin kiinni mutta enpä oikein muutakaan keksiny..:rolleyes:

Sellanen juttu mua nykyään vituttaa/ihmetyttää, kun mun salilla on pukkarissa niitä lokeroita kuitenkin reilu sata, ja hyvin harvoin edes puolet käytössä.

Niin miten vitussa voi olla mahdollista, että ihan sama mihin aikaan mä lopetan treenin, tai mihin lokeroon olen kamani laittanut, niin AINA joku vitun spede on levittänyt kamansa lattialle, mun lokeroni eteen siitä viereisestä lokerosta? Tämä tapahtuu niin usein, että olen alkanut miettiä tässä olevan jonkun salaliiton, jossa nämä isot äijät ovat keskenään sopineet jonkun systeemin, jolla ne voivat aiheuttaa minulle maksimaalisen vitutuksen, ihan kun minua ei muuten vituttaisi siellä pukkarissa jo tarpeeksi, kun olen tällainen kynis.

Asun kevään ajan Barcelonassa ja paikallisessa kuntokeskuksessa puitteet on muuten kohdallaan (löytyy uima- ja poreallas, kattoterassi aurongonottoa varten ja useampi ryhmäliikuntatila) mutta muutama asia salilla pistää ärsyttämään. Kuntosalin puolella on hemmetinmoinen määrä jos jonkin näköistä hilavitkutinta ja esimerkiksi vatsalihaslaitteita on yhteensä viisi, mutta ylätaljoja ei ole kuin yksi! Yleensä salilla on paljon ihmisiä oli kellonaika mikä tahansa niin selkäpäivänä saa suurimman osan ajasta käyttää ylätaljan vapautumisen vahtaamiseen. Sen lisäksi ylätajassa ei ole kuin yksi suora tanko joka on semmoinen vähän paksumpi eikä käteni yllä kunnolla tangon ympärille (olen siis nainen) jolloin ote meinaa koko ajan lipsua eikä sen takia voi laittaa niin paljon painoa. Onneksi löytyy kuitenkin lapionkahvatanko niin täytyykin alkaa tekemään pelkästään sillä ylätaljaa.

Toinen asia mikä mättää on salilla leijuva "tuoksu". Salilla ja koko kuntokeskuksessa haisee samalle kuin Stockmannin hajuvesiosastolla. En tiedä yrittävätkö sillä mahdollisesti peittää hienhajua vai mikä on moisen tuoksun pointti, mutta kyllä se vähän nenään pistää. Ei siinä muuten mitään, mutta kun on vähän hajusteyliherkkä ja saa helposti voimakkaista tuoksuista päänsärkyä niin pikkasen ärsyttää.

Eipä nuo nyt isoja juttuja ole joten turhaahan tässä valitan. Sitä paitsi tunnen itseni kerrankin vahvaksi kun salilla käy poikkeuksellisen paljon miehiä jotka treenaavat pienemmillä painoilla kuin minä :)

tänään salilla oli taas joku tuo lapsesi salille-päivä,prkl
okei,osaa niistä kakaroista paimensi ihan ok milffi mut silti :D

Ja kyllähän sitä voi vähän aikaa seurata toisen treeniä, mutta jos toinen on palauttelemassa sarjojen välillä, suoranainen tuijottaminen antaa hieman homon (tai heteron...) vaikutelman....

So what :) :wtf:

Nykyään käyn aamuisin salilla, mutta ennen kun kävin iltapäivällä/illalla niin laitto todella paljon vituttamaan naisten vuorot. Ihme sortamista miehiä kohtaan. Sali kun vielä menee arkisin yhdeksältä kiinni niin seitsemältä alko naisten vuoro. Ja Lauantaina sali menee seitsemältä kiinni niin naisten vuoro alkaa viideltä. Onneks ei enään tarvi niistä välittää, kun aamulla pääsee.

Urpot.

Varsinkin se, että salin lähes ainoat vieterilukot varataan Smithin tankoon! Kait joitakin sitten pelottaa, että se tanko pääsee jotenkin kaatumaan. Tai sitten ne haluaa väkisin tehdä toistoja 60.2kg:lla...

Enpä ole vielä kovin kauaa salilla käynyt (3 kk), mutta tänään se tapahtui ekaa kertaa, treeni ei kulkenut ja se "potutti". Liian vähän ruokaa (ja väärään aikaan) ja unta, pitää vaan olla vielä tarkempi noitten kanssa, ettei treeni mene hukkaan.

Se, ettei päässyt tänään salille potuttaa. Liian kylmä ei startannut menopeli...akku varaus laskenut kun seissyt 2 päivää -20 asteessa!!! Ei jaksa kävellä kun aikaa on muutenkin rajoitetusti ja plaa,plaa,palaa,plaaaaaa

Hieman vituttaa se että on liian mukavuuden haluinen ja ajan autolla salin lämmitettyyn parkkihalliin huikean 380m matkan himan parkkiluolasta. Ei vaan huvita kävellä tuolla pakkasessa vaikka matkaa olis 300m.
Nii, ja niskat jämähti eilen aamulla jumiin. Vieläkin vittumaisen kipeät mutta kyllä tänään salille on mentävä...autolla.

Kun joku haisee nii pahalle että koko sali löyhkää vessaa ja pukuhuonetta myöten nii tunkkaselle hielle että tuntuu ettei sekaan sovi.

Idiootit jotkä jättävät parisataa kiloa jalkprässiin joka kerta ja sitten ite pitää niitä siivoilla jos tahtoo treenata. Ja sitten salilla on joku suht nuori jannu joka kävelee "leveillen" ympäri salia ja joka kerta tiputtaa painot melkeen mitä tahansa liikettä tehdessä ja karjasee. Tulee vaan myötähapeä kun sitä kattoo :face:

Nyt on kyllä pakko avautua kun meni lauantai-illan reenit ihan pipariks. Iskin puntille tosta alkuillasta ja tarkotus oli kärkeen tehdä kunnon raskas kyykkytreeni. Nooh kyseisellä salilla sattuu sitten olemaan tasan yksi kyykkyhäkki ja siinä sitten näytti olevan joku pariskunta reenailemassa jonkinnäköstä circuittia. Toinen kyykkää, toinen tekee selänojentajia ja kun sarja on tehty vaihdetaan juoksujalkaa paikkoja päittäin. Siinä sitten olin 10min lämmitelly ja kattelin että siellä vielä reenaavat samoja juttuja. kyykkyrautoja nostettiin 2,5kg joka sarjan jälkeen kummankin sarjapainoihin. 20min lämmittelyn jälkeen sitten kävin kysäsemässä että meneeköhän pariskunnalla vielä kauan? "Joono kyllä meillä tässä vielä aika monta kertaa tullaan nostamaan painoja että..kyllä tässä vielä menee". 40min minuutin jälkeen sitten luovutin ja totesin että tänään ei kyykkäillä vapailla painoilla ja päätin siirtyä smith-laitteen luo. Siinä joku teini-ikänen jantteri teki vatsoja koneen alla jumppamatolla. Menin siihen viereen ja kysäsin että oiskohan mahollista tulla kyykkäilemään? Kaveri katto mua vähän sillee epätoivosesti ja tokas että; "NOh..kyl sä voit tässä välillä kyykkäillä". SIIS JUMALAUTA SALILLA ON LATTIAA VAIKKA MUILLE JAKAA JA TÄÄ JANNU PÄÄTTI SITTE TEHÄ NIITÄ VATSOJA SMITHIN ALLA EIKÄ VOI SIIRTYÄ?!?. Ja jotain pelisilmää teille apinoille jotka duunaatte sitä circuittia, menkää jonnekin isolle gymille missä on vähintään se 2 kpl tai sitten hyväksytte sen että joku muukin tekee siinä välissä eikä olla silleen että "no tota kyl mul menee täs viel aika kauan et...tee jotai muuta". SAATANA. ja kiitos.

Ihmetyttää kun porukuiden pitää jättää, ja ennenkaikkea ylipäätänsä laittaa vatsalihaskoneessa lukkoja telineeseen.
Jos ei jaksa tehdä, niin mitä sitten, ei ne lukot tässä mitään merkitse. Ja eivät ne painot kesken sarjan putoa. Tilaa laittaa on 6x 20kg kiekko.
Ja näkee että on jätetty 15kg+10kg ja 2.5kg lukko ja sen lisäksi tällainen ohut pidike, mikä ei paina 200 grammaakaan.

Nyt on kyllä pakko avautua kun meni lauantai-illan reenit ihan pipariks. Iskin puntille tosta alkuillasta ja tarkotus oli kärkeen tehdä kunnon raskas kyykkytreeni. Nooh kyseisellä salilla sattuu sitten olemaan tasan yksi kyykkyhäkki ja siinä sitten näytti olevan joku pariskunta reenailemassa jonkinnäköstä circuittia. Toinen kyykkää, toinen tekee selänojentajia ja kun sarja on tehty vaihdetaan juoksujalkaa paikkoja päittäin. Siinä sitten olin 10min lämmitelly ja kattelin että siellä vielä reenaavat samoja juttuja. kyykkyrautoja nostettiin 2,5kg joka sarjan jälkeen kummankin sarjapainoihin. 20min lämmittelyn jälkeen sitten kävin kysäsemässä että meneeköhän pariskunnalla vielä kauan? "Joono kyllä meillä tässä vielä aika monta kertaa tullaan nostamaan painoja että..kyllä tässä vielä menee". 40min minuutin jälkeen sitten luovutin ja totesin että tänään ei kyykkäillä vapailla painoilla ja päätin siirtyä smith-laitteen luo. Siinä joku teini-ikänen jantteri teki vatsoja koneen alla jumppamatolla. Menin siihen viereen ja kysäsin että oiskohan mahollista tulla kyykkäilemään? Kaveri katto mua vähän sillee epätoivosesti ja tokas että; "NOh..kyl sä voit tässä välillä kyykkäillä". SIIS JUMALAUTA SALILLA ON LATTIAA VAIKKA MUILLE JAKAA JA TÄÄ JANNU PÄÄTTI SITTE TEHÄ NIITÄ VATSOJA SMITHIN ALLA EIKÄ VOI SIIRTYÄ?!?. Ja jotain pelisilmää teille apinoille jotka duunaatte sitä circuittia, menkää jonnekin isolle gymille missä on vähintään se 2 kpl tai sitten hyväksytte sen että joku muukin tekee siinä välissä eikä olla silleen että "no tota kyl mul menee täs viel aika kauan et...tee jotai muuta". SAATANA. ja kiitos.

Todellakin sitä pelisilmään tarvittaisiin! En onneksi ole vastaavaan törmännyt. Tuolla pienehköllä salilla homma toimii, jotkut treenailee jättiläissarjoilla sun muilla ja silti saadaan lennosta vaihdettua raudat tankoon ja homma toimii. Sitten on toki aina niitä mulkeroita jotka tuijottaa vain omaan napaansa. Jossain kyykkyhäkissäkin kun mahtuu jopa neljäkin treenaamaan jos yhtään on mielenkiintoa ajatella muutakin kuin juuri sitä maailman tärkeintä asiaa, eli omaa treeniään.

Pelisilmä kyllä puuttuu monelta. Taisin kirjoittaa aiemminkin, kun käsipainoaluuella joku hinkkaa hauiksiä penkillä istuen siellä isojen käsipainojen edessä. Sitten joku kenties haluaisi tehdä käsipainopenkkiä niillä 50-60 kg kässäreillä ja telineestä nostamisen jälkeen mahdollisimman nopeasti päästä istumaan, mutta joutuukin nyt kantamaan painavia käsipainoja pidemmän matkan jonkun toisen penkin luokse. Ja itsehän siis nostan käsipainot aina sarjan jälkeen takaisin telineeseen. Huomattavasti mukavampi ottaa siitä kuin repiä maasta. Sen takia ei viitsisi ravata edestakaisin.

Aikanaan eräs kilpaileva bodari teki pystypunnerrusta 50-55 kg:n käsipainoilla. Pyörin siinä takana ja mietin, mihin penkkini asettelen käsipainopenkkiä varten. Tämä bodari huomasi ja kysyi, olenko tulossa punnertamaan? Ja siirsi sitten penkkiään sen verran eri paikkaan, että itsekin sain käsipainot otettua mahdollisimman helposti käyttööni. Hemmetin isot propsit tällaisesta toiminnasta annan ja olen kyllä itsekin pyrkinyt huomioimaan muut juurikin tuolla käsipainoalueella.

Aikanaan eräs kilpaileva bodari teki pystypunnerrusta 50-55 kg:n käsipainoilla. Pyörin siinä takana ja mietin, mihin penkkini asettelen käsipainopenkkiä varten. Tämä bodari huomasi ja kysyi, olenko tulossa punnertamaan? Ja siirsi sitten penkkiään sen verran eri paikkaan, että itsekin sain käsipainot otettua mahdollisimman helposti käyttööni. Hemmetin isot propsit tällaisesta toiminnasta annan ja olen kyllä itsekin pyrkinyt huomioimaan muut juurikin tuolla käsipainoalueella.

Mikähän siinä on ku tollaset salin isoimmat äijät aina on niitä mukavimpia, juttelee paljo jne. ainaki täälläpäin verrattuna niihin 17-vuotiaisiin penkkihauispelleihin.

Salilla oli eilen taas eräs tyyppi, joka tekee typerää ääntä nähtävästi vetämällä ilmaa hampaiden välistä niin, että kuuluu sellainen tsih tsih -ääni.
Ja se tekee sitä vittu koko ajan! Ainakin joka liikkeen välissä se pyörii ja tekee sitä helvetin ääntä. Teki mieli mätkäistä sitä lapiokahvalla päähän.
Ei voi olla mitään ärsyttävämpää! Mikä pointti siinä oikein on?!? ARGH!

Back
Ylös Bottom