Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Olin tekemässä kyykkyjä ja lähdin siinä ennen viimeistä sarjaa vaihtamaan pari sanaa kaverin kanssa ja kävin samalla juomassa. Tulin n. 4minuutin päästä takaisin ja joku saatanan keski-ikänen akka oli pokkana ottanut painoni pois tangosta ja sääteli siinä pidikkeitä oikeelle korkeudelle hänelle itselleen. Sanoin sitten, että 'mulla oli vähän niinkun kesken siinä'. Hän tokaisee, että 'Joo mä mietinkin, että tekeekö siinä joku!'... Juu eihän siinä nyt kukaan tietenkään tee kun painot on pari minuuttia seissyt yksin. Vika sarja painettiin jalkaprässissä. Tämä mua vituttaa.

Dietti ja treenaus, plääh. Sarjat ei mene suunnitellusti, olo on vetämätön ja muuta paskaa. Puntari sentään kiitää alaspäin ja juoksu kulkee.

Perkeleen tammikuu!Tänään ekaa kertaa tänä vuonna salin puolella(viime viikon oon treenannu pelkästään vapailla painoilla) ja siellä siten perus 10 ihmisen sijaan ainakin 40 :D Ei siinä mitään, hyvä kun treenaa, mutta ihan helvetin ruuhkaista...

Sama. Ja kuulokkeet hajos. Taas. Vittu noita menee se 3-4 vuodessa. Iha sama mikä merkki ja malli, paskaks menee aina samanlailla että toisesta napista lähtee ääni pois.

Sama. Ja kuulokkeet hajos. Taas. Vittu noita menee se 3-4 vuodessa. Iha sama mikä merkki ja malli, paskaks menee aina samanlailla että toisesta napista lähtee ääni pois.

Et ole ainoa. Itse tulee lähinnä juostessa käytettyä ja vähintään kahdet menee vuodessa. Vikakin on suurinpiirtein tosiaan toi sama. Vaikka kuinka yrittää olla nykimättä kuulokkeiden piuhaa niin ei auta paskaks menevät.

Duunissa kanssa parit kuulokkeet hajonneet juuri noin, että toinen nappi pimenee. Ei jaksa enää säätää letkujen kanssa. Radiot täysille vaan joka nurkassa. Onneksi trukissa on radio ja cd soitin. Voi kuunnella mitä tykkää kun ei sitä sattuneesta syystä voi ajaa kuin yksi kerrallaan.

Itsellä ollut kohta puolivuotta tällaiset http://www.sony.fi/hub/walkman-mp3-soittimet/w-sarja käytössä ja ei voi kuin suositella. Ei tarvitse viritellä johtoja minnekkään taskuun ja biisiä voi vaihtaa kuulokkeesta. 4gb muistia riittää lenkille ja salile ihan mainiosti.

Itse topikkiin, niin kävijämäärä salilla on kyllä selkeästi lisääntynyt heti kun vuosi vaihtui. Eiköhän se tosin kohta tasaannu taas.

"Kun perseensä nostaa, paikkansa menettää". Mä ainakaan ala vartomaan jos joku lähtee juoruilemaan eri puolelle salia, nema nema, ei sellanen peli vetele.

salilla juoksevat ja kiljuvat kakarat joita saa varoa joka välissä, viimes eilen komensin pari mukulaa istuun vastaan otto tiskin viereen! toisella tuli hiukan suru puseroon, en voi ymmärtää sellaisia vanhempia jotka jättävät lapsensa "päivähoitoon" salille muiden treenaajien paimennettaviksi oman jumpan ajaksi!!

ylilaudalta napattu:

Asiat jotka vituttaa tai masentaa saliharrastuksessa:

-joutuu meneen kuntosalille
-vie aikaa
-joutuu näkemään muita ihmisiä
-paskat gainssit
-mave paskoo selän, kyykky paskoo polvet ja penkki olkapäät
-laitteet on homoille ja niitä on salilla liikaa
-sopivat kässärit on varattu
-penkki on varattu
-laitteet on varattu
-räkki on varattu
-treenaus on oikeastaan aika tylsää hommaa, painojen nostelua ylös alas
-oma sali maksaa ihan vitusti
-yleisellä salilla käyminen maksaa myös
-pitää pitää kiinni dieetistä
-lisäravinteet maksaa
-bulkkina läski
-kireänä heikko paska
-estetiikkaa on turha edes hakea kun naama on niin ruma
-tarpeeks lihasta ei saa ellei roinaa
-roinaaminen on paskaa
-laihdutus ei onnistu
-kaljaa ei sais juoda
-saattaa oksettaa kovan treenin jälkeen
-saattaa vituttaa, jos treeni menee huonosti
-saattaa satuttaa ittensä, jos treeni menee tosi huonosti
-sitä vanhenee ja heikkenee vaikka käykin salilla
-muija valittaa pitääkö kokoajan käydä salilla

No sehän tässä kaiken muun lisäksi potuttaa, että jengi on keksinyt, että salilla voi käydä myös myöhempään illalla ja myös viikonlopulla iltaisin, jolloin salin pitäis olla kaiken järjen mukaan tyhjä tai melkein tyhjä.Vaan eipä ole enää :(

No sehän tässä kaiken muun lisäksi potuttaa, että jengi on keksinyt, että salilla voi käydä myös myöhempään illalla ja myös viikonlopulla iltaisin, jolloin salin pitäis olla kaiken järjen mukaan tyhjä tai melkein tyhjä.Vaan eipä ole enää :(

No tähän on järkevä selitys. Jos teet ns. päivävuoroa duunissa, eli tyyliin 7-17 välissä olet töissä, etkä halua aamulla treenata, niin vaihtoehdot on mennä heti duunista pahimpaan ruuhkaan tai venyttää iltaan. viikonloppusin tuntuu olevan väkeä, menipä mihin aikaan tahansa. No aikaisin aamulla ei ole silloinkaan. Eli tutustu Hammer aamutreenin iloihin niin saatat saada treenata jopa yksinäsi. Ei tuossa vähän vaille viis aamulla ole yleensä ruuhkaa ollut. Mukavaa toki jos edes yksi kanssatreenaaja olisi, aina ei ole sitäkään.

Kyllä ne illatkin tästä vielä helpottaa. Mä treenaan kanssa aina aikavälillä 20-22. Syksyllä sai olla aika rauhassa, mutta nyt on näitä uudenvuodenlupauksia tunkenut tuonne ruuhka-aikaan niin paljon että yksinkertaisesti yhä useampien on pakko venyttää iltaan jotta mahtuu sekaan.

Back
Ylös Bottom