Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Potuttaa että sali on tupatentäynnä kaikenmaailman uudenvuoden lupauksen tehneitä. Noh, tuskin ne siellä muutamaa viikkoa pidempään viihtyy.

se hyvähän noissa on että viihtyvät yleensä noitten laitteitten parissa,vapaapainojen puolella saa olla suht rauhassa <3

Joillekin se salilla käynti on myös sosiaalista elämää.....

....tosin itse en kyllä kuulokkeiden kanssa treenaaville turhia juttele....

.. Ei kyllä ole itellä pokkaa mennä jonkun viereen seisoo ja odottaa et sarja loppuu, jotta pääsee heittää jotain skeidaa...vai et sosiaalista...siis ei muuta kuin treffeille pyytämään stana sentään!

.. Ei kyllä ole itellä pokkaa mennä jonkun viereen seisoo ja odottaa et sarja loppuu, jotta pääsee heittää jotain skeidaa...vai et sosiaalista...siis ei muuta kuin treffeille pyytämään stana sentään!

No mennään sitten ääripäästä toiseen? En ymmärrä että salille pitää mennä naama norsunvitulla ja kuulokkeet survottuna korvakäytävään ettei vaan kuule mitään jos joku jotain kysyy.

Kyllä siihen saatanan treeniin sopii pienet keskustelutkin. Turhan lässytys on aivan eri asia kuin asiallinen keskustelu. Ei ihme ettei aloittelija uskalla salilla kysyä mitään jos näin kusipäistä meininkiä viljellään. Saatana. Perkele.

mulla on ainakin niitä vitun päiviä ku jauhetaan ihan vitusti paskaa ja treeni sujuu.. ja niitä päiviä ku ollaan naama norsun vitulla ja treeni sujuu.. mutta se riippuu ihan päivästä ja treenin agendasta..

tänään taas vitutti salilla vaan yleisesti.. ku sitä vaan on läski ja heikko ja paska.. prkl..

mulla on ainakin niitä vitun päiviä ku jauhetaan ihan vitusti paskaa ja treeni sujuu.. ja niitä päiviä ku ollaan naama norsun vitulla ja treeni sujuu.. mutta se riippuu ihan päivästä ja treenin agendasta..

tänään taas vitutti salilla vaan yleisesti.. ku sitä vaan on läski ja heikko ja paska.. prkl..

Joo, tämä on niin normaalia. Mutta jos ja kun salilla on sitä ns. vakikööriä niin yleensä nuo naama norsunvitulla päiväkin kääntyy ihan positiivisiksi vaikka miten vituttaisi. Ahdistaisi ajatuskin treenata salilla jossa vaan öristään luurit korvilla, ilman että voi vaihtaa ajatuksia miten treeni on kulkenut ja miten yleensä menee. No onneksi sitä on valinnan vapaus.

No mennään sitten ääripäästä toiseen? En ymmärrä että salille pitää mennä naama norsunvitulla ja kuulokkeet survottuna korvakäytävään ettei vaan kuule mitään jos joku jotain kysyy.

Kyllä siihen saatanan treeniin sopii pienet keskustelutkin. Turhan lässytys on aivan eri asia kuin asiallinen keskustelu. Ei ihme ettei aloittelija uskalla salilla kysyä mitään jos näin kusipäistä meininkiä viljellään. Saatana. Perkele.

Ei mullakaan mitään vastaan ole asiallista keskustelua kirkossa tai kirjastossa...fakta on kumminkin se, että olen treenaamassa en vittu keskustelemassa...kaverin kanssa voin, mutta en tuntemattoman takia ala treeni aikaani pidentää tai treeniä keskeyttää!! Varsinkaan kun öhkömönkiäisellä ei ole mitään hyvää sanottavaa!!

Sä voit mun puolesta mennä vaikka tanko perseessä salille juubaamaan, mutta älä tule mussuttaa mulle et menen treenaa naama norsunvitulla. Varasinkaan kun et tiedä kauniista naamastani mitään :D

Ei mullakaan mitään vastaan ole asiallista keskustelua kirkossa tai kirjastossa...fakta on kumminkin se, että olen treenaamassa en vittu keskustelemassa...kaverin kanssa voin, mutta en tuntemattoman takia ala treeni aikaani pidentää tai treeniä keskeyttää!! Varsinkaan kun öhkömönkiäisellä ei ole mitään hyvää sanottavaa!!

Sä voit mun puolesta mennä vaikka tanko perseessä salille juubaamaan, mutta älä tule mussuttaa mulle et menen treenaa naama norsunvitulla. Varasinkaan kun et tiedä kauniista naamastani mitään :D

Ja minäkö en näytä kauniilta tanko perseessä?

Mulle ainakin sali on aika pitkälti pakopaikka sosiaaliselta kanssakäymiseltä.
Tietty vastaan ystävällisesti ja kohteliaasti jos joku jotain kysyy/sanoo mutta häivyn mahdollisimman pikaisesti säädyllisyyden rajoissa jatkamaan treeniä, enkä koskaan aloita itse keskustelua treenin aikana.
Jos joku ihan aloittelija tulee oikeasti kysymään neuvoa, niin tietenkin käytän siihen aikaa.
Mutta treeni on mun henkilökohtainen juttu ja varmaan tietynlainen meditaatio, enkä sitä halua kenenkään kanssa jakaa.
Treenaan yksin sen enempää numeroa tekemättä ja muita häiritsemättä ja toivon samaa muilta (paitsi yksin treenaamista :) ).

Tietysti onkin ihan eri asia tuo jutustelu jos joskus on treenannut jonkun kanssa, mutta en mä silloinkaan skeidaa jää jauhamaan. Ja mieluiten treenaan yksin anyway jos valinnan vapaus on ja ne onkin ihan henkkoht mieltymyskysymyksiä. Monta vuotta treenasin aina kaverin kanssa.

Ja itse topiciin tosiaan, kun itse olosuhteiden tuuppaamana käyn tuollaisella ketjusalilla niin siellä nämä uudenvuodenlupauksenlunastajat näkyvät kyllä surullisen selkeästi. Ja pitää olla itselleni rehellinen: ärsyttäähän se aivan saatanasti kun se pahin ryntäys on päällä :)

..eräs tuttu hahmo laittoi facebookiin hyvän huomion, mikä on meilläkin havaittavissa.. lainaan sen tähän, koska on jakamisen arvoinen:

"..XXX gymillä on nykyisin nähtävissä aivan uusi laji, nimittäin "hyvin tehokkaasti treenaava vihaisen näköinen tyttö". Näitä oli nyt paikalla useampia samaan aikaan. Lajin edustaja tekee tempauksia, etukyykkyjä, askeltaa levytanko selässä penkille, heiluttaa kahvakuulaa ja heittäytyy sitten aivan yks kaks lattialle tekemään jotain hyvinkin erikoista liikettä. Lajin edustajat ryntäilevät tehokkaan näköisinä paikasta toiseen sellaisella vauhdilla, että pakko on väistää ja vaikkapa tarvittaessa keskeyttää oma mitätön harjoittelu. Ja siis tosiaan vihaisen näköisiä ollaan koko ajan"

Onneksi omalla salilla en ole näitä uudenvuoden vemputtelijoita nähnyt, mutta voi johtua siitä että olen vielä lomalla ja siksi aamutreenit :hyvä: Mutta kattoo sitten, kun ensi viikolla taas alkaa koulu ja pääsee siinä viiden aikoihin, että millaset ruuhkat on. Onneksi ei olo sentään mikään kaupallinen ketjusali tämä omani...

Ja samoilla linjoilla menen treenaamisessa S225T:n kanssa. Sinne mennään, tehdään homma täysillä ja mahdollisimman pian sieltä pois. Ei siellä tartte olla naama runtulla ja kuulokkeet niin syvällä korvissa kuin vain mahdollista, mutta tollanen pieni aggressio vaan antaa lisää tehoa treeniin ainakin itelle ja joskus en jaksa kuunnella niitä Radio Rockin juttuja tai se musiikki ei vain motivoi niin heitän omat musat korville.

En myöskään ite treenaa kaverin kanssa ja jos tarttee varmistajaa niin pyydän jotakuta, joka on vapaana lähettyvillä. Treenasin ite joskus kaverin kanssa ja treenit veny melkein 2 tuntisiksi ku tuli juteltua kaverin kanssa tai neuvottua kokeneempana. Tämäkin saattoi toki häätää kaverin pois kun koko aika neuvoin, mutta en halunnut kaverin telovankaan itseään. Sitten kun kaveri ei enää kysellyt, että millon oon menossa salille ajattelin ettei tätä kiinnosta enää ja nyt on tullu käytyä pari vuotta yksin ja treeni on kulkenu ku rasvattu salama.

Ei tietenkään mitään niitä vastaankaan ketkä juttelevat keskenään siellä salilla, kunhan eivät sillä sitten varaa penkkejä ja tankoja liian pitkäksi aikaa. Ja näin ei ole myöskään aivan hiljaista siellä (tai no ainahan siellä se radio on päällä ja joku kolistelee). Mutta yksin on kiva treenata ja saa keskittyä just siihen mitä on tullu tekemään. Silti aina morotan kaikkia vakionaamoja siellä, koska olen itsekkin yksi heistä, ja vastaan ja kysyn kohteliaasti jos tarvitsee. :)

Eilen vitutti taas kerran jonkun raskas hajuvesipläjäys. Ei saa henkeä jos sellainen hajukasa tulee lähelle.

Salilla, kun käy niin rupee vaa vituttaa -MINÄ- Itse. Kun kehittyy alussa niin nopeasti ja lihasta alkaa kertymään mukavasti ja painoa voi laittaa melkein tuplat jo 2-3kk nii innostus lopahtaa. Rupeen vaa kelaa, että mitä sitä enää käydä ku tullu jo näin hyvin lihasmassaa. Sitten en käy salilla taas pariin kuukautee ja into tulee taas ja lopahtaa jne. loputon kierre. nyt alotin taas treenaa ja olenki pysyny siel salilla sen 2kk ja yritän nyt motivoida itseäni pysymään jatkossaki. eli tämmöinen avatuminen. Ps. "alkaa vittuilu", mut penkki ku alotin 70kg. nyt 110kg 3kk.

No nyt ärsyttää suunnattomasti kun iski ärhäkkä flunssa eilen illalla! Tekis mieli salille mutta jäänkin himaan niistämään nenää irti päästä! Menikin miltei kaks vuotta ilman mitään flunssaa.

Juurikin näin. Saatana kun pääsis salille, vituttaa tämä kotona kipeenä vemppaaminen. Tulee niin laadukasta juttua tännekin taas. :D

Tiedän tunteen. Itsellä oli 6 vuoden tauko ja olin muuten niin viulunkielenä kokoajan! Ihme, ettei tullut avioeroa.
Takaisin aiheeseen:

Potuttaa urakalla, ettei pysty tekemään kunnolla rintaa penkissä!! Oikea olkapää takataa sen verran ärräpurrina!!

magnesiumin käyttökielto, valitetaan kun tekee mavea ja painot kolisee... No pitää alkaa treenaamaan kahdella salilla, toisella voimajaksot ja toisella bodyjaksot :face:

Reilu vuosi sitten ostettu ja kerran käytetty Turo Tailorin puku ei mahdu enää reisistä ja rintakehältä päälle. Ei sinänsä valittamisen aihetta kun on salilta tarttunut piffiä, mutta noi tahtoo maksaa aika isosti $$$ jos haluaa kunnollisen.

Perkeleen tammikuu!Tänään ekaa kertaa tänä vuonna salin puolella(viime viikon oon treenannu pelkästään vapailla painoilla) ja siellä siten perus 10 ihmisen sijaan ainakin 40 :D Ei siinä mitään, hyvä kun treenaa, mutta ihan helvetin ruuhkaista...

Ois oikee hienoa, jos pääsisi aamulla salille, nii sais vääntää ihan yksin ja niin kovaa (sekä treeni että musiikki) kuin vain haluaa. Mutta ei ku se perkeleen koulu alkaa jo 8 jälkeen...

Back
Ylös Bottom