Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Potuttaa kun ei tule näkyviä muutoksia millään, tai ainakaan sellaisia jotka itse näkisin. Pari vuotta nyt hinkattu salilla ja ihan sama siima sieltä peilistä tuijottelee kuin silloin alussa :(

Mitä järkeä tässäkin on? Rintalihaksia ei ole lainkaan, vaan se alue koostuu hyllyvästä rasvasta, vatsapalat on sellaiset säälittävät pienet myhkyrät, hauis on jännitettynä 38,5cm ja levossa 37cm. Jalkoihin ei kannata edes vilkaista. Mun mitat on 176/88, oon ollu nyt bulkilla (muscle challenge) sellaset 13 viikkoa, joten mun oikea paino olis jotain 79-80kg tienoilla.

Meh, nyt on motivaatio kadoksissa. En tiedä jaksaako tätä enää kun tämä harrastus vie rahat aika tehokkaasti ja kaiken vapaa-ajan, potuttaa siis.

Tiedän että tämä harrastus vie aikaa, mutta jos edes vähän näkisi kehitystä niin se auttaisi jatkamaan. Mulla oli omia tavoitteita että olisin 30 vuotiaana hyvässä kunnossa mutta jos katsoo viimeistä kahta vuotta niin ei jumalauta tule onnistumaan.

Potuttaa kun ei tule näkyviä muutoksia millään, tai ainakaan sellaisia jotka itse näkisin. Pari vuotta nyt hinkattu salilla ja ihan sama siima sieltä peilistä tuijottelee kuin silloin alussa :(

Mitä järkeä tässäkin on? Rintalihaksia ei ole lainkaan, vaan se alue koostuu hyllyvästä rasvasta, vatsapalat on sellaiset säälittävät pienet myhkyrät, hauis on jännitettynä 38,5cm ja levossa 37cm. Jalkoihin ei kannata edes vilkaista. Mun mitat on 176/88, oon ollu nyt bulkilla (muscle challenge) sellaset 13 viikkoa, joten mun oikea paino olis jotain 79-80kg tienoilla.

Meh, nyt on motivaatio kadoksissa. En tiedä jaksaako tätä enää kun tämä harrastus vie rahat aika tehokkaasti ja kaiken vapaa-ajan, potuttaa siis.

Tiedän että tämä harrastus vie aikaa, mutta jos edes vähän näkisi kehitystä niin se auttaisi jatkamaan. Mulla oli omia tavoitteita että olisin 30 vuotiaana hyvässä kunnossa mutta jos katsoo viimeistä kahta vuotta niin ei jumalauta tule onnistumaan.

Treenaatko miten, laita vaikka ohjelma sarjapainoineen viime viikolta tähän. Dokaatko paljon? Panettaako normaalisti (ts. Alle 30v. miehellä koko ajan tai ainakin aina kun näkee nätin naisen )?

Millanen on sun bulkkis? Tuleeko prodee? Nukutko tarpeeksi?

Jatketaan ku oot vastannu noihin. :)

Viimeksi muokattu:
Treenaatko miten, laita vaikka ohjelma sarjapainoineen viime viikolta tähän. Dokaatko paljon? Panettaako normaalisti (ts. Alle 30v. miehellä koko ajan tai ainakin aina kun näkee nätin naisen )?

Millanen on sun bulkkis? Tuleeko prodee? Nukutko tarpeeksi?

Jatketaan ku oot vastannu noihin. :)

Juon tosi harvoin, ja en polta. Ja heh toki panettaa, sanoisin että ihan normaalisti :D Mielikuvitus lähtee kyllä aikamoiseen vauhtiin kun näkee kauniin naisen :)

Treeniohjelma koostuu niin että käyn neljä kertaa viikossa salilla, ja ohjelma jakaantuu kolmeen ns. teho-päivään jolloin treenattaville lihasryhmille tehdään yksi sarja ja jotain 6-8 toistoa todella isoilla painoilla, erikoistekniikoita vielä tuohon päälle. Ja sitten on kolme ns. volyymi-päivää jolloinka ei niinkään katsota painoja mutta tehdään jotain 10-12 toistoa ja viisi sarjaa, tavoitteena saada helvetillinen tunne lihakseen.
Safkasta sanoisin että prodea kyllä tulee hiilarien ja hyvien rasvojen ohella. Tämä kaikki on siis valmis ohjelma johon pystyi jokin aika sitten rekisteröitymään, copyright Hietala & Bull joten en yhtään epäile tämän toimivuutta, sen verran kokeneita kaverita kumpainenkin. Saan toki myös ihan jäätävän tunteen treenattavaan lihakseen joka kerta.

Unta tuee noin 7 tuntia.

En viitsi tähän ketjuun nyt sen enempää avata näitä ohjelmia kun ei ihan oikea paikka sille ole. Ja nyt näin iltapäivästä voinen sanoa että heräsin hivenen kärttyisällä päällä ja siitä johtuen ehkä tuli hivenen negatiivinen itsearvio. Oon ihan varma että kehitystä on tullut kun äsken itseäni salilla peilistä ihailin, mutta tuollaiset asiat näkee itse niin kovin huonosti, ja taidan olla taipuvainen tähän lähes jokaisen punttaajan ongelmaan, eli ei koskaan nähdä itseään niin hyvänä mitä oikeasti on ;) Ja sanotaan nyt vielä että lihasmassaa olen treenaillut vasta jonkun vuoden yhteensä, ensimmäinen vuosi meni opetellessa ja laihdutellessa.

Kyllä mä tästä jatkan harrastusta, vai pitäisikö sanoa elämäntapaa. Treenaan kuin hullu ja alan tossa tammikuun puolessa välissä diettaan kesää varten. Maaliskuussa olis myös Serenassa Pacifique-bileet joihin olin ajatellut kiristäväni mahdollisimman paljon, siellä kun misut bilettää biksuissa niin olisi ihan hyvä myös itse näyttää edustavalta ;)

Muista ottaa kuvia matkan varrelta, niin muutokset näkee helpommin. :)

Tieks ois pitäny, mut unohdin ihan tyystin. No mut sit ku tämä bulkki loppuu niin otan kuvia ja menen sellaseen kehonkoostumusmittaukseen, ja sit sama dieetin lopussa. Ei noi mittaukset varmaan mitään absoluuttisia totuuksia ole mut jos vähän karkeaa faktaa näkis niin se olis hyvä :)

Kontulan kuntokellarissa potuttaa se että se on kesäisin kiinni aikavälillä kesä - elokuu. Joka kesä joutuu etsimään salin jossa voisin vaihtoehtoisesti käydä lähes tulkoon yhtä halvalla.
Joku varmasti tokaisee että liikuntamylly on auki kesällä ja hinta on sama. Mutta kesäsin kyseinen sali on kuin sauna ja laitteet ovat rikki ja vaparit loppuvat 32kg.
Täysin offtopic ja väärä ketju mutta jos viittit niin heitä parilla ranskalaisella onko toi kuntokellari mistään kotosin. Ja mikä sitten eniten vituttaa salilla käymisessä niin vaikka jatkuvat nivelvaivat millon missäkinpäin kroppaa.

Juon tosi harvoin, ja en polta. Ja heh toki panettaa, sanoisin että ihan normaalisti :D Mielikuvitus lähtee kyllä aikamoiseen vauhtiin kun näkee kauniin naisen :)

- Hyvä, hyvä, hyvä. Perusteet kunnossa ja pallitkin toimii. Nice.

Treeniohjelma koostuu niin että käyn neljä kertaa viikossa salilla, ja ... bla bla blaa ... Saan toki myös ihan jäätävän tunteen treenattavaan lihakseen joka kerta.
- Hyvä sit jos toimii! :D

Unta tuee noin 7 tuntia.
- Yksilöllistä toki, mutta tunti-kaksi lisää ei varmaan olis pahitteeksi.

Ja sanotaan nyt vielä että lihasmassaa olen treenaillut vasta jonkun vuoden yhteensä, ensimmäinen vuosi meni opetellessa ja laihdutellessa.
- Muistaakseni joku jossain sanoi, että ensimmäiset 6 vuotta menee opetellessa. Sitten alkaa pikkuhiljaa tietämään jostain ehkä jotain.

Kyllä mä tästä jatkan harrastusta, vai pitäisikö sanoa elämäntapaa.
- Ainoastaan jos se on elämäntapa, sitä harrastaa vuodesta toiseen. Harrastus on liian helppo lopettaa. :)

Treenaan kuin hullu ja alan tossa tammikuun puolessa välissä diettaan kesää varten.
- Sounds like a plan!

Maaliskuussa olis myös Serenassa Pacifique-bileet joihin olin ajatellut kiristäväni mahdollisimman paljon, siellä kun misut bilettää biksuissa niin olisi ihan hyvä myös itse näyttää edustavalta ;)
- Mikäs sen parempi motivaattori ku pimpula!!! Ts. kannattas ehkä aloittaa jo nyt tsekkailee hiukan mitä suuhunsa laittaa. :D

Tsemppiä reeneihin!

Se kyllä ottaa aivoon että ei kehtaa alkaa reenaamaan kyykkyä. Teen aina jalkaprässillä kun tuntuu että muuten kaikki alkaa kyttäämään surkeaa alkuräpellystä..

Paskalta haisevat ihmiset salilla vituttaa. Siis PASKALTA, varsinki joskus aamusin käyvät keharit ja maahanmuuttajat. Kyllä sitä pukkarissa laitetaa puhtaat vaatteet, mutta pesu tapahtuu Axen avulla. En enää ihmettele, että miksi nämä afrikan tähdet haiseen oksennus x10 ku eivät taida suihkuja juuri harrastaa. Kiva kun kaverit haisee viereiseen laitteesee. Siis mua harvoin pahan hajuset reenarit haittaa, mutta joku roti sentää!

Paskalta haisevat ihmiset salilla vituttaa. Siis PASKALTA, varsinki joskus aamusin käyvät keharit ja maahanmuuttajat. Kyllä sitä pukkarissa laitetaa puhtaat vaatteet, mutta pesu tapahtuu Axen avulla. En enää ihmettele, että miksi nämä afrikan tähdet haiseen oksennus x10 ku eivät taida suihkuja juuri harrastaa. Kiva kun kaverit haisee viereiseen laitteesee. Siis mua harvoin pahan hajuset reenarit haittaa, mutta joku roti sentää!

Komppaan! Nihkee vetää jotain kyykkyjä kun ei uskalla vetää happea, kun ei halua mitään paskakaasuja keuhkot täyteen ku viereinen tyyppi haisee niin rumalta..
Ja mä myös kunnioitan ihmisiä jotka vetää vessan käytyään paskalla! Oon varmaan jotenkin epänormaali hullu nipottaja mut mun mielestä se ois ihan mukavaa ainakin tälleen "yleisissä" käymälöissä :) ja pitääkö olla niin vitun laiska että suussa jauhettu purkka pitää liiskata lämppälaitteisiin?! VITTU! jos on niin laiska ni jää himaas perkele!:curs:

Välillä käy sellainen hieman ömm.. jälkeenjäänyt henkilö opettajansa kanssa joka haisee todella (lue: infernaalisen) paskalta :D . Uskalla konepuolelle mennä ollenkaa ku paskanhaju on niin sanoinkuvaamaton. Lähettyäänki haju vielä jää :|

Tänään potutti kyllä se, että unohdin illalla laittaa auton roikkaan. Tottakai sai alkaa rappaamaan niitä ikkunoita (mitä muuten inhoan suunnattomasti) sitten lähtiessä ja oli vielä kiire :curs: Onneksi salilla ei ollut kuitenkaan ruuhkaa.

Tänään kyllä vitutti siis aivan saatanasti. Mave maksimia olin tekemässä, ja radiosta soi joku vitun Yle suomi. Yritä siinä sitten saada vähän fiilistä nostoon. Aina ennen soinut Nova, mikä sekin vituttaa suunnattomasti, ikinä en kyllä enää astu sille salille ilman omia kuulokkeita!!!

Meillä soi usein Radio Mega. :jahas: Kun on vähän porukkaa, kehtaa huudella, että saako vaihtaa kanavaa, mutta kun sali on täynnä niin olen päättänyt vain kärsiä. Tekisi mieli ottaa omat musat mukaan, mutta ne helvatan piuhat on aina tiellä....

Meillä soi usein Radio Mega. :jahas: Kun on vähän porukkaa, kehtaa huudella, että saako vaihtaa kanavaa, mutta kun sali on täynnä niin olen päättänyt vain kärsiä. Tekisi mieli ottaa omat musat mukaan, mutta ne helvatan piuhat on aina tiellä....

Salilla jossa käyn, ei voi itse edes vaihtaa kanavaa. Ainoat ketkä voi vaihtaa, ovat työntekijät. Joita ei koskaan näy missään.

Kaikista eniten vituttaa, kun pitää koko ajan olla syömässä jotain. Duunissa tulee vittuilua, kun kuulemma syön niin paljon, että menee ravintola nurin mun aamiaisten ja päivällisten johdosta. Ennen vanhaan, kun dokasin, niin ravintola oli menossa nurin mun kaljanjuomisen takia. Aina pitää jostain olla ihmisten vittuilemassa, koskaan ei ole hyvä.

Ja salilla vituttaa, kun paikalliset herkulekset jättävät herkulespainonsa tankoihin, ja itse saa niitä aina olla purkamassa puolet treenistä. Ja sitten vituttaa myös, kun niitten pitää aina myös jättää käsipainot ihan minne sattuu, eikä vahingossakaan pareittain. Aina saa olla metsästämässä niitä sen toisen puolen treeneistä. Jos on kiire, niin voi unohtaa salille menon ihan saman tien, kun esineenpiilotus-leikissä menee niin paljon aikaa aina.

Kun treenin ensimmäinen liikesarja menee päin persettä, niin tuntuu että menee koko reeni myös. Lämmitellessä kyykkyn sarjoihin huomaan, että tankohan on helvetin käyrä ja tasapainoa saa etsiä hetkisen. Tämän jälkeen tuntuu tyhmältä kyykätä...

Myös vitutuksen aiheena on hauis. Ei vaan saa samanlaista tuntumaa kuin joskus aikaisemmin, eikä tuo kasva. Tuntuu turhauttavalta yrittää solmia tuota narua, kun ei vaan tunnu minkään auttavan... On kokeiltu sarjojen tekemistä niin puhtaasti kuin mahdollista, chiittaamista hiukan, pudotus sarjoja, frekvenssin tihentämistä, tauon pitoa... Ei mitään vaikutusta. Muut paikat kyllä kasvaa pikkuhiljaa, mutta tuo hemmetin hauis ei. Kai mää teen kaiken päin vittua.

Ärsyttää myös tuo yleinen kaaos. Kerran kun illalla menin puntille näin tyhjän käsipainotelineen. Kaikki painot olivat lattialla. Oli sitten niin helvetin hauskaa kävellä muutenkin ahtaassa paikassa ja yrittää olla kompastumatta niihin. En tiedä kai tuokin on joku uusi "esterata"-treenaus tapa/ohjelma. Myös kaikki levypainot on heitelty epämääräisiin kasoihin ympäri salia. Parin etsimiseen menee oma aikansa ja vitutuskäyrä kohoaa. Siis oikeesti kuinka vaikeeta on laittaa levyt telineeseen jos tyhjentää tangon? Nämä typerät apinat vain tönäävät levyt pois tangosta. Tottakai levy jää siihen mihin se tippuu ja kolina on helvetin korvia hellivää.

Perse on levinny sen verran et valuu kaikki hikipisarat selästä rankaa myöden suoraan vakoseen. Tuntuu erittäin vittumaiselta esim ylätaljaa tehdessä:rolleyes:

Back
Ylös Bottom