Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin omalla riippulukolla pukkarin kaapin lukkoon. Olin kysynyt salin omistajalta aiemmin tästä ja sanoi että voi laittaa.
Kerran joku idiootti päätti tunkea samaan lukkoon toisen lukon lukituksi, sillä aikaa kun olin treenaamassa.
Sitten kun palasin palasin treenamasta uupuneena, niin näin tämän yllätyksen. Kävin sitten kysymyssä salin puolelta jokaiselta erikseen onko laittanut lukkoa kaappiin # xx.
Ketään ei myöntänyt, ja näyttikin ettei se ollut ketään heistä, mitä ilmeistä ja eleistä osasin lukea. Vaan joku, joka oli jo poistunut salilta oli tehnyt tämän.
No palasin taas pukkariin ja päätin katsoa vielä kaikki kaapit läpi. Ja jostain sivu pohja-alakaapista löysin avaimen joka kävi lukkoon.
Odotin että sali olisi paikka, jossa saa olla rauhassa, eikä tarvi kokea idioottimaista kohtelua. Mutta aina sinne niitäkin joukkoon löytää.
Eihän sitä pakko juoda ole mutta kyllä ittellä se aikas välttämätön palautumisen kannalta.
Minä en käy salilla suihkussa kun asun aivan naapurissa mutta salin puolella huvittaa välillä nämä ulkomaalaistaustaiset jotka käy lauantaina klo 18 maissa treenaamassa farkut ja kävelykengät jalassa ja parhaassa t-paidassaan ennen viihteelle lähtöä :DVitun kiva kun salin mamut käy suihkusa bokserit jalas, pessee hiukset semmosessa lavuaarissa mistä porukka ottaa juomavettä ja jättää aina pesuhuoneen oven auki, vaikka ovessa lukee koiran kokosilla kirjaimella, että laita ovi kiinni, ettei lämpä pääse pukuhuoneeseen. Ihan mahtavaa pukia vaatteita päälle pukkarissa ku siellä on 50 astetta lämmintä. On tästä myös niille sanottu, mutta ei näytä poikia paljon kiinnostavan. Sitten enemmänki huvittavaa kun nämä afrikan/arabian ihmeet posettaa vähän väliä salilla lihaksiaan ja ottaa aina välillä paitaakin pois :D
Minä en käy salilla suihkussa kun asun aivan naapurissa mutta salin puolella huvittaa välillä nämä ulkomaalaistaustaiset jotka käy lauantaina klo 18 maissa treenaamassa farkut ja kävelykengät jalassa ja parhaassa t-paidassaan ennen viihteelle lähtöä :D

Itseäni potuttaa se kun olen vetänyt kunnon reenin satalasissa niinkuin lähes aina teen ja sitten tulee se kaikkei vittumaisin hetki salilla käymisessä, nimittäin palkkarin juonti.
Tänäänkin meinasi laatta lentää pukkarin lattialle kun väkisin join sitä paskaa ja sainhan se kuitenkin menemään alas 15 minuutin taistelun jälkeenOnko muilla samaa ongelmaa?
Pystyn ehkä pussillisen juomaan putkeen saman makuista heraa ja nyt kyseessä oli suklaanmakuinen hera. Ihan varmana joku kerta vielä oksennan sinne pukkarin lattialle![]()
Vitun kiva kun salin mamut käy suihkusa bokserit jalas, pessee hiukset semmosessa lavuaarissa mistä porukka ottaa juomavettä ja jättää aina pesuhuoneen oven auki, vaikka ovessa lukee koiran kokosilla kirjaimella, että laita ovi kiinni, ettei lämpä pääse pukuhuoneeseen. Ihan mahtavaa pukia vaatteita päälle pukkarissa ku siellä on 50 astetta lämmintä. On tästä myös niille sanottu, mutta ei näytä poikia paljon kiinnostavan. Sitten enemmänki huvittavaa kun nämä afrikan/arabian ihmeet posettaa vähän väliä salilla lihaksiaan ja ottaa aina välillä paitaakin pois :D
Aikoinaan kun kävin stadin keskustassa salilla pe iltaisin, kävi siellä useasti parikymppisiä arabeja treenaas just noin. Eikä tämä ole rasismia, vaan havainto. Toisaalta, yks arabityökaveri joskus kauan sitten sanoi, että sen ei koskaan tartte lähteä baarista ilman seuraa, eikä se harrastanut mitään urheilua. Ei ainakaan ennen baaria. Muistaakseni se sanoi näin: "aina jotain suomalaista muijaa kiinnostaa kokeilla maitokaakaokikkeliä." Oli kaikin puolin hauska ja mutkaton tyyppi.Pittäähän ne lihat pumpata baarikuntoon![]()
Laitoin omalla riippulukolla pukkarin kaapin lukkoon. Olin kysynyt salin omistajalta aiemmin tästä ja sanoi että voi laittaa.
Kerran joku idiootti päätti tunkea samaan lukkoon toisen lukon lukituksi, sillä aikaa kun olin treenaamassa.
Sitten kun palasin palasin treenamasta uupuneena, niin näin tämän yllätyksen. Kävin sitten kysymyssä salin puolelta jokaiselta erikseen onko laittanut lukkoa kaappiin # xx.
Ketään ei myöntänyt, ja näyttikin ettei se ollut ketään heistä, mitä ilmeistä ja eleistä osasin lukea. Vaan joku, joka oli jo poistunut salilta oli tehnyt tämän.
No palasin taas pukkariin ja päätin katsoa vielä kaikki kaapit läpi. Ja jostain sivu pohja-alakaapista löysin avaimen joka kävi lukkoon.
Odotin että sali olisi paikka, jossa saa olla rauhassa, eikä tarvi kokea idioottimaista kohtelua. Mutta aina sinne niitäkin joukkoon löytää.
No jo on paska sali, eikö muita vaihtoehtoja ole?Kaikista eniten potuttaa se kun sali aukee joka arkipäivä vasta viideltä iltapäiväl,, olis aikaa mennä aikasemmin ku 5...
No jo on paska sali, eikö muita vaihtoehtoja ole?