Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Viimeisimpänä potutti mumisijat. Eli kun kysyt tekeekö joku jossain, niin vastataan "mmhmhmmh hmmhmh hm...". Okei, ilmeisesti ei tee, mutta kysyin vielä "anteeks mitä?", mutta siihen en saanut vastausta vaan tyyppi vaan lähti. Tämäkin tapaus oli ulkonäön perusteella käynyt aika reippaastikin puntilla, ettei ollut mikään ekaa-kertaa-salilla-vähän-jänniittää.

Ihmetyttää ja ärsyttää kun ei osata tervehtiä. Päivästä toiseen, viikko viikon jälkeen naamat tulee tutuksi ja olisi kohteliasta edes nyökätä kun vastakkain salilla kävellään. Mutta ei- käännetään ennemmin pää pois ja ollaan kun ei nähtäisikään. Voi hyvä luoja sanon minä. Kuluuko siinä kurkunpää vai mikä hitto siinä on kun ei tuon vertaa voida kanssaihmisiä huomioida? Pieni asia, mutta periaatteellinen asia.

Ite kuulun kans ehkä enemmän niihin, jotka ei tervehdi ja miksi näin: Sali on ehkä monelle paikka, jossa halutaan olla aika anonyymejä, eli kun käyt siellä salilla kuukausia, vuosia jne...niin jos rupeet tervehtii ihmisiä, niin ajan mittaan ne toiset rupee kyselee (uteliaisuus ehkä v*ttumaisin asia ihmisessä) ootko koulussa, töissä, paikallisia, opiskelujen perässä muuttanu jne?!?! Ehkä tää on vaan mielikuvitukseni tuotetta ja olen jotenki luulosairas. Voin kyllä tervehtiä ja jutellakkin jopa salilla, kunhan ei kysellä mitää henkilökohtasta, koska ne asiat ei kellekkään muulle kuulu ja en myöskää niitä toisilta kysele.

Tää asia pistää kans vituttamaan, oot työporukan kans TYKYilemässä salilla, niin siellä salilla puhutaan sit työjuttuja. Menee vähä laturi jumiin tollasesta.

Viimeisimpänä potutti mumisijat. Eli kun kysyt tekeekö joku jossain, niin vastataan "mmhmhmmh hmmhmh hm...". Okei, ilmeisesti ei tee, mutta kysyin vielä "anteeks mitä?", mutta siihen en saanut vastausta vaan tyyppi vaan lähti. Tämäkin tapaus oli ulkonäön perusteella käynyt aika reippaastikin puntilla, ettei ollut mikään ekaa-kertaa-salilla-vähän-jänniittää.
"The greatest feeling you can get in a gym or the most satisfying feeling you can get in the gym is the pump."
"It's as satisfying to me as cumming is, you know, as in having sex with a woman and cumming."
- Arnold Schwarzenegger

Ihmetyttää ja ärsyttää kun ei osata tervehtiä. Päivästä toiseen, viikko viikon jälkeen naamat tulee tutuksi ja olisi kohteliasta edes nyökätä kun vastakkain salilla kävellään. Mutta ei- käännetään ennemmin pää pois ja ollaan kun ei nähtäisikään. Voi hyvä luoja sanon minä. Kuluuko siinä kurkunpää vai mikä hitto siinä on kun ei tuon vertaa voida kanssaihmisiä huomioida? Pieni asia, mutta periaatteellinen asia.

Tarkoitatko, että on sellaisia ihmisiä, joille sinä sanot salilla hei/huomenta or whatever, mutta eivät sano sinulle takaisin? Jos näin, niin samaa mieltä. Käytöstapoja oppimaan. Mutta jos meinaat tilannetta, että kumpikaan ei suutaan avaa, niin sellaisesta voi olla montaa mieltä. Minä en salilla esimerkiksi tee niin sanotusti aloitetta tervehtimiselle, mutta jos minua tervehditään, tervehdin takaisin.

En mä kenenkään anonyymiteettiä ole rikkomassa sillä, jos tervehdin enkä todellakaan etsi siitä helppoa keinoa alkaa utelemaan toisen yksityisasioita tai taustoja. Salille minäkin menen treenaamaan enkä turhia lätisemään. Ehkä tällänen "asiakaspalvelukulttuuri" tervehtimisineen on korostuneempi minulle kuin toisille. Voidaan siirtyä seuraavan potutuksen pariin.

Tyypit jotka tulee salille myöhempään kuin muut ja suoraan menevät vaihtamaan radiokanavaa. Tänään piti mainita asiasta jo ja ukko vaihtokin radio rockin takas, mut sit heti alko mussuttaa miten paskaa se rockilta tuleva musiikki on :D Sama äijä laitto kerran madonnan soimaan, tais olla oma levy jopa...

Tyypit jotka tulee salille myöhempään kuin muut ja suoraan menevät vaihtamaan radiokanavaa.

Mullakin tässä alkusyksystä kävi samantapanen tilanne. Olin yksin salilla kuunnellen rockia, kunnes hetken päästä 3 mummoa, mikälie marttakerhon kokoontuminen taas, tupsahtisalille. Ensimmäisenä heistä tullut kävi ensitöikseen vetämässä mankasta töpselin irti. Kuuntelin siinä sitte lopputreenin heidän reidenlevennyslaitteiden(tai mikä vitun kilkutin onkaan) kopsetta ja harvasanaista mietiskelyä huonosta marjasadosta.

Painojen jättäminen laitteisiin tai tankoihin ei jaksa enää edes potuttaa. Joka kerta saa raivata tangot vapaaksi omalle sarjalle. Eniten potuttaa salilla käynnissä ihmiset, jotka tulevat "treenaamaan" ja valtaavat suorituspaikat juoruilun ajaksi. Jokainen saa treenata omaksi katsomallaan tavalla mutta ketuttaa kun ei voida antaa tilaa edes yhden sarjan ajaksi. Juorutkoon vaikka pukkarissa, mä tulin salille ainakin treenaamaan :whip:

Siis hetkinen:
Mullakin tässä alkusyksystä kävi samantapanen tilanne. Olin yksin salilla kuunnellen rockia, kunnes hetken päästä 3 mummoa, mikälie marttakerhon kokoontuminen taas, tupsahtisalille. Ensimmäisenä heistä tullut kävi ensitöikseen vetämässä mankasta töpselin irti. Kuuntelin siinä sitte lopputreenin heidän reidenlevennyslaitteiden(tai mikä vitun kilkutin onkaan) kopsetta ja harvasanaista mietiskelyä huonosta marjasadosta.

http://www.pakkotoisto.com/netistae-poimittua/17275-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netistae-786/#post3387111
Ja anteeksi OT!

Se, kun muilla on penkkipäivä sama kuin mulla ja se, että hurahdin Elixiaan, joka ei enää tässä vaiheessa kokemusta kelpaa, mutta sopimus on mitä se on.

Minua kyllä välillä ottaa pattiin tuo pakkomusiikki. Pitäkää stn kuulokkeita jos haluatte jotain taustamusiikkia.

Jonkun Radio Rockin vielä kestää (juuri ja juuri), mutta kun taustalla mölöttää joku Voicen heräämö, niin siinä on helvetti treenifiilikset täysin pilalla.

Tässä nyt pari asiaa:
-Nämä kuuluisat mopopojat jotka tulevat mölyämään penkin ympärille tunniksi :jahas:
-Ihmiset jotka ilman ihmeempiä kysymyksiä alottavat ottamaan painoja pois tangosta (tai muuten vaan ilman ihmeempiä kysymyksiä ottavat ne käyttöön), jota selvästi käytät (mutta pidät taukoa).
-Ruuhkat
-Salille lähtö :D
-Kehityksen tössääminen
-Ja toki se, että ihmiset ottavat vaikka käsipainot käyttöön ja sitten jättävät ne vaan levälleen mihin sattuu käytön jälkeen.

Itseäni potuttaa se kun olen vetänyt kunnon reenin satalasissa niinkuin lähes aina teen ja sitten tulee se kaikkei vittumaisin hetki salilla käymisessä, nimittäin palkkarin juonti.
Tänäänkin meinasi laatta lentää pukkarin lattialle kun väkisin join sitä paskaa ja sainhan se kuitenkin menemään alas 15 minuutin taistelun jälkeen :) Onko muilla samaa ongelmaa?
Pystyn ehkä pussillisen juomaan putkeen saman makuista heraa ja nyt kyseessä oli suklaanmakuinen hera. Ihan varmana joku kerta vielä oksennan sinne pukkarin lattialle :hyper:

Laitoin omalla riippulukolla pukkarin kaapin lukkoon. Olin kysynyt salin omistajalta aiemmin tästä ja sanoi että voi laittaa.
Kerran joku idiootti päätti tunkea samaan lukkoon toisen lukon lukituksi, sillä aikaa kun olin treenaamassa.
Sitten kun palasin palasin treenamasta uupuneena, niin näin tämän yllätyksen. Kävin sitten kysymyssä salin puolelta jokaiselta erikseen onko laittanut lukkoa kaappiin # xx.
Ketään ei myöntänyt, ja näyttikin ettei se ollut ketään heistä, mitä ilmeistä ja eleistä osasin lukea. Vaan joku, joka oli jo poistunut salilta oli tehnyt tämän.
No palasin taas pukkariin ja päätin katsoa vielä kaikki kaapit läpi. Ja jostain sivu pohja-alakaapista löysin avaimen joka kävi lukkoon.

Odotin että sali olisi paikka, jossa saa olla rauhassa, eikä tarvi kokea idioottimaista kohtelua. Mutta aina sinne niitäkin joukkoon löytää.

Laitoin omalla riippulukolla pukkarin kaapin lukkoon. Olin kysynyt salin omistajalta aiemmin tästä ja sanoi että voi laittaa.
Kerran joku idiootti päätti tunkea samaan lukkoon toisen lukon lukituksi, sillä aikaa kun olin treenaamassa.
Sitten kun palasin palasin treenamasta uupuneena, niin näin tämän yllätyksen. Kävin sitten kysymyssä salin puolelta jokaiselta erikseen onko laittanut lukkoa kaappiin # xx.
Ketään ei myöntänyt, ja näyttikin ettei se ollut ketään heistä, mitä ilmeistä ja eleistä osasin lukea. Vaan joku, joka oli jo poistunut salilta oli tehnyt tämän.
No palasin taas pukkariin ja päätin katsoa vielä kaikki kaapit läpi. Ja jostain sivu pohja-alakaapista löysin avaimen joka kävi lukkoon.

Odotin että sali olisi paikka, jossa saa olla rauhassa, eikä tarvi kokea idioottimaista kohtelua. Mutta aina sinne niitäkin joukkoon löytää.

Ei jumalauta aika härskiä toimintaa!

Back
Ylös Bottom