Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua ärsyttää nämä puhelimessa puhujat ja samalla laitteessa istujat. Se ei kauheesti vaadi jos nousee siitä penkistä ja menee vaikka nurkkaan juttelemaan tai jättää sen puhelimen sinne koppii, no jokainen tyylillään.

Pikkulapset ja puhelimet ainakin pois kaikilta saleilta. IMO
Niiden paikka on ihan jossain muualla. Toki ei se minulle kuulu, mitä kukin siellä tekee...

Kun on päivä jolloin kaikki menee pieleen. Nukuttu huonosti ja syöty huonosti, sit pitäs vielä saada treenistä kaiken irti. Niin ja ihmiset jotka tuijottaa omaa tekemistä herkeämättä, tuntuu ku olis alasti tai jotai...

Pikkulapset ja puhelimet ainakin pois kaikilta saleilta. IMO
Niiden paikka on ihan jossain muualla. Toki ei se minulle kuulu, mitä kukin siellä tekee...
Toisaalta ymmärrän kyllä jos ei ole ketään kelle viedä lapsia hoitoon ja silti haluaa treenata, ja tohon puhelin asiaan senverta että esim. eilen itsellänikin oli puhelin mukana salilla ja varmasti olisin siihen vastannutkin jos joku olis soittanu, satuin odottamaan tärkeetä puhelua (toivottavasti) tulevalta työnantajalta.

Ettei ihan offtopiciksi mene niin salilla käymisessä ja ylipäätään tässä harrastuksessa ärsyttää se että siitä on tullut ihan liian suuri osa elämää.

Jep, tottakai se kuuluu ihan vaan hyviin tapoihin morjestaa, oli sitten kuinka outo.
Outo, oudompi, oudoin... Minä. Miksi pitäis morjestaa jotain uppo-outoja tyyppejä? Jos on ainoa ihminen salilla niin ehkä vois, mutta ite ainakin meen salille treenaan ja yritän sulkea kaikki ympärillä ihmiset mielestäni.

No en tiedä miten täällä ihmiset on kasvatettu mutta kyllä ainakin minusta on ihan normaalia tervehtiä niin salilla, töissä yms. Bussikuskille ihan normaalisti toivotetaan aamuisin huomenta yms.

Töissä tulee oltua tekemisissä ulkomaalaisten asiakkaiden ja toimittajien kanssa niin huomaa kyllä kulttuurierot suomalaisiin verrattuna. Paljon pintakohteliaampia ja jutustelevat mielellään. Suomalaiset vaan tuijottavat hiljaa lattiaa kun kävelee vastaan...

Ite morjestan niitä salin perusnaamoja joihin itsekkin jo lukeudun, kun olen siellä treenaillut aivan alkuajoista asti, mutta joitain tuntemattomia yksittäiskäynnillä olevia ei tule moikattua. Eikä kyllä nekään morjesta eikä myöskään saa vastausta, jos erehdyn tervehtimään. Voi johtua myös siitä tämä mykkyys minua kohtaan, että olen 17v. ja nykyajan nuorilta ei tervehdyksiä tietenkään voi odottaa...

Tulee kyllä salilla moikattua tyyppejä joihin usein törmää, ehkä vaihdettua muutama sanakin. :D Melkein kaikki näistä taitaa olla miespuolisia, naiset eivät tunnu oikeen perustavan moisesta käytännöstä.

No en tiedä miten täällä ihmiset on kasvatettu mutta kyllä ainakin minusta on ihan normaalia tervehtiä niin salilla, töissä yms. Bussikuskille ihan normaalisti toivotetaan aamuisin huomenta yms.

Töissä tulee oltua tekemisissä ulkomaalaisten asiakkaiden ja toimittajien kanssa niin huomaa kyllä kulttuurierot suomalaisiin verrattuna. Paljon pintakohteliaampia ja jutustelevat mielellään. Suomalaiset vaan tuijottavat hiljaa lattiaa kun kävelee vastaan...

Itestäki kuullostaa vähän oudolta, että ei morjesta tyypeille joita näkee 3-5 kertaa viikossa. Ei itekkää tuu morjestettua, jos nään jonkun salilla ekaa kertaa paitsi, jos hän tervehtii eka.

Töissä, bussikuskia, kaupan kassaa jne. mutta jostain syystä en kyllä salilla tuikituntemattomia moikkaile vaan keskityn treeniin. Eri asia jos koko ajan törmäilee salilla ni niitä tulee kyllä moikattua.

Kotipaikkakunnolla aina huudahdetaan moro tai vastaavaa, ku astutaan salille ja lähdetään ovesta. Se onkin semmonen pikkukylän oma painonnostosali, mutta silti ihan mukava tapa. Isommilla saleilla ei varmaan viittis ruveta karjumaan ovella. Eikä siellä kävellessä kiinnosta tiirailla joka suuntaan, jos sattus vaikka näkemään jonkun kenet on nähnyt sen viis kertaa, jotta vois tervehtiä.

juuri tämä ylimielisyys "en moikkaa ketään" vähä ihmetyttää..
SITTE! eniten kaikista vituttaa se jos oot tekemässä jotai sarjoja esim dippejä laitteesa, nii lasket vyön&painot vähäksi ajaksi maahan ja käyt pakon alla kusella nii sekä vyö että painot on lähteny ja jätkä vetää ite dippejä siinä nii onnellisen näkösenä. No seuraavaksihan sama tyyppi lähtee vetää maveja ja perkele salin ainoo mulle sopiva vyö lähti mukaa.Yleensä kysytään että "onko sulla kesken tässä?" tai "tarvitko tätä enää?" vaa ei........ En moikkaa sitä ennen ko se pyytää multa soriks :jahas:

Minulla sama ongelma parissa liikkeessä, kuten esim. alataljassa. Tuntuu etten saa liikkeillä tuntoa oikeisiin paikkoihin.. Mutta kehitystä kumminkin tulee ihan hyvään tahtiin

No kysehän ei itsellä ole tuosta, saan mahtavat poltteet ja tuntumat, mutta erään herran mielestä teen aina väärin. Sitten ite vinoilee 25 vuotta reenanneena isona miehenä mulle pari vuotta reenanneelle että "sitä voi sitten vaikka peilistä katsoa, että onko tullu sen verran kehitystä.."

Mua ärsyttää ihmiset jotka tekee viidessätoista laitteessa samaan aikaan ja varaa niitä hikipyyhkeillään ja painoillaan.. Ja myös se että jätetään painot laitteisiin.. Eise vie ku muutaman sekunnin aikaa veivaa ne muutama kiekko takas telineeseen.

Salilla ärsyttää eniten se kun olet juuri kasannut kyykkäyspaikalla tankoon tarvittavat kiekot, käännät selkäsi ja alat kaivamaan reenikassista palikoita kantapään alle (voi olla komediaa viä tää vaihe) ja joku perkeleen luuranko tulee ihan tosta vaan ottaan sillä välin yhtä levyä tangosta! Varma tapa saada musta vihamies! Myös ne lukuisat ja taas lukuisat kakarat, mummot ja patut, jotka hinkkaa niitä neljän tuhannen toiston sarjojaan joka laitteessa läpi. Ne penkkipaikalla poseeraavat teinitlaumat, jotka kokeilee aina suoraan miltä 100 kiloo tuntuu rinnan päällä ja elvistelee kavereille, että "kiakkohallin salilla meni, mutku ei oo ny biittiä huules". Yritä ny siinä saatana tehä sit reeniä ite! Ainooks vaihtoehdoks jää leuanvetotanko ja dippiteline, koska niihin ei ihan varmasti kukaan muu salilla koskenut, koska niissä nähdään heti, onko minkäänlaisessa kunnossa. Meinaan niissähän voi tulla hiki!

Aloin aikanaan miettiin, että minkä takia vääntäytyä salille asti, kun siellä pääsee tekeen vaan dippejä ja leukoja. Lopun treenin tein usein kotona, kun salille en työn ja opsikelun takia päässyt kuin ruuhka-aikaan. Nyt käynkin salilla lähinnä katsomassa niitä kireitä beibejä tiukoissa trikoissaan silmilläni lasittunut, tyhjä katse, kuola suusta valuen ja tippa....

Mua ärsyttää ihmiset jotka tekee viidessätoista laitteessa samaan aikaan ja varaa niitä hikipyyhkeillään ja painoillaan...

Heh.Sun ei kannata mennä sallille samaan aikaan Bull Mentulan kanssa, ainakaan silloin, kun se vetää Milosin johdolla niitä jättiläissarjojaan ;)

Back
Ylös Bottom