Jos joku kysyy sulta saako raiskata perseeseen ja kieltäydyt, et sinä ole se jolla on huonot tavat. Käytöstavat ei liity tuohon kuvioon mitenkään. Kyse on siitä annatko elämässä pellejen kävellä sun yli vai ei.
En ny jaksais tätä kirjotella mutta kokeillaanpa huvin vuoks, tässä fiktionaalinen tilanne:
1: Minä saavun salille ja on jalkapäivä, jalkaosio on tyhjä.
2: Meen jalanojentaja koneeseen, laitteita on 2 vierekkäin ja yksi vähän sivummalla.
3: Laitan siihen 10kg säädön ja alan lämmitellä polvia ja etureisiä ja ylipäätänsä lämmitellä vähäsen.
4: 20 toistoa molemmille, sitten 10 vasemmalle, 10 oikealle, vähän ilman painoja. Sitten vielä 5kg painoilla 20 toistoa.
5: salille saapuu 2 kovista, toinen "koviksempi ku toinen".
6: jatkan 5-10kg painoilla jalanojennuksia lämmittelymielessä vielä 20 toistoa.
7: suurin kovis näistä eli "primus motor", eli kovis1, tuijottaa että treenaan muka 10kg painoilla. Nään ku se alkaa nauraa ja kääntää pään kaveria kohti ja osottaa sitten sormella mun suuntaan ja nauraa että toi tekee 10kg painoilla, onpa neiti.
8: alotan varsinaisen treenin niin että säädän vaikka 30kg ja teen 20 toistoa, eli lisää lämmittelyä, asteittain ylöspäin.
9: nää 2 kovista puhuu koko aika kovaan ääneen kute ne olisi jotain kukkulan kuninkaita, jauhaa jotain lässyn lässyn tarinaa ku oli kova viikonloppu ja juotii x määrä ja oli kovaa ja tänää kovat reenit.
10: kovis2 alkaa tangolla tehdä lämmittelyä.
11: kovis1 istuskelee ja alkaa tuijotella mua ja tekee semmosia pelleilmeitä kuten:
12: kovis2 lopettaa tangolla lämmittelyn ja liittyy tuijotteluun:
Ei tarvitse olla Dr Phil että voi sanoa jotain olevan vialla tommosessa ihmisessä kun noin tuijottelee toista tyhjässä salissa.
13: mietin että taas jotain stanan idiootteja tullu salile..mistä näitä sikiää.
14: "punttimimmi" saapuu salille ja on näiden kahden jotain tuttuja ja nää kolme alkaa sitten jotain höpötellä.
15: kovis1 yrittää tehdä jotain vaikutusta ja selittää jotain paskaa tälle naiselle
16: alan tehdä ekaa sarjaa, laitan jotain 40kg tms
17: kovis1 alkaa tuijottaa ja tuijottaa 20 sekuntia putkeen. alkaa taas kikattaa kavereiden kanssa kun on niin vähän painoa muka mulla
18: punttimimmi menee jalanojentaja laitteeseen. Nyt on vielä 1 laite vapaana.
19: alotan sarja kakkosen
20: salille saapuu joku ulkopuolinen joka menee siihen vapaana olevaan jalanojentajaan. jalanojentajat on aseteltu 2+1 eli 2 vierekkäin ja 1 vähän kauempana. istun siinä jossa on 2 vierekkäin ja tää nainen on viereisessä ja tää salille saapunut mies meni siihen kolmanteen joka on pari metriä kauempana
21: alotan sarja kolmosen.
22: kovis1 tulee appelsiinit kainalossa mun eteen ja sanoo: "minä teen nyt" ja alkaa nauraa ja sanoo "...mees nyt". luulee että en oo siellä treenaamassa. Toi tuli siks mun luokse eikä ton äsken salille tulleen luokse koska toi luulee että toi toinen on varmaan vahvempi ja jotain muuta
23: sanon että tää on kyllä nyt
........ varattu.
24: kovikset alottaa nyt molemmat tuijottaa tolla wannabe gangsteri ilmeellä. Ne on ihmeissään kun ne ei olleetkaan salin alfa gorillat, uga buga! joku uskalsi uhmata!
.....
On ihan sama sanooko kovis1 tai kovis2: "minä teen nyt", tai "sopiiks et teen välissä IHIHIHI (sulla vaan 10kg paino äsken lämmittelyssä)". En todellakaan anna sun tulla. Ne ei nimittäin anna sitä konetta takasin. Annat pikkusormen, ens kerral ne pummaa sulta rahaa salilla tai yrittää ryöstää.
Eli tajuatteko. Annat pellen tulla tekee välissä se ei anna edes konetta takasin lopulta. Ja vaikka se antais sen sulle takasin, niin tommonen ihminen on ns samanlainen kuin koulun koulukiusaaja. Ei noille pidä antaa mitään armoa. Jos se on niin kova jätkä ku luulee olevansa ni tapelkoon siitä jalanojennuspaikasta. Mutta, eihän ne sitä tee koska ne on oikeasti nynnyjä.
Mulla on tommosia pellejä tullut salilla vastaan ja se on todella rasittavaa. Kerran varastettiin painojaki ku olin ettimässä lisää ja ne oli just tommosia apinota/apina. Tein jollain 30kg painolla kyykkyä (siis alottelin sillä ja kyllä vähän lisäilin painoja tietenkin. pitää tääki korjaus tähä laittaa koska joku alkaa muuten haukkua että tekee 30kg:llä kyykkyä huoh. eli 30kg oli sillä hetkellä kun se pelle saapui siihen) koska oli ollu taukoa paljon. Sit ku etin painoja ja tulin takas 30s päästä, oli multa kadonnu 5kg painokiekko ja tää jätkäki (jonka ikä jotain 40 vuotta) oli poissa. Paino nostettu viereiseen telineeseen. En edes uskonut että joku uskaltais noin tehdä joten en osannu varautua. Kerran näin saman painon varastajan ratikassa ja tuijottelin sitä sitten siellä ku oltiin IRL eikä enään salilla ja se ei tuijotellut takasin paljoa yhtään. Huomas että oho....pissat tuli housuun. En ollut totakaan painovarasta nähny noin 2 vuoteen mutta mä muistin. Pistin sen muistamaan kanssa.
Jos et tule kunnioittavalla tavalla kysymään kohteliaasti saako tehdä välissä, et vattu todellakaan tule tekemään välissä, saat**ana. Jos olet tekstissäni esiintyvä kyrpäjooseppi niin älä edes uneksi että saisit tulla tekemään väliin. Ja tää tarina siis ei koske sitä salilla käyvää 95-99% normaaliväestöä vaan just näitä...maailmanomistaja isoego pellejä.