En tiedä kuuluuko hyviin käytöstapoihin sanoa tämä, mutta vittu sä oot tyhmä tai sitten vain helvetin huono trolli.
Aah, tunnistitko itsesi tekstistä?
Minä en kato tai palvele lellittyjä lapsia salilla jotka haluaa tehdä välissä. Semmosia isän lellikkejä jotka on saanu kaiken mitä haluaa. No mun tankoa ja salikohtaa ne ei saa koska mä treenaan siinä, en kaiva nenää, juttele, puhu kavereille, tai räplää kännykkää. Olen, teen, meen pois. Harmi että noin ei voi sanoa...kaikista muista.
Minä en vittuile tai häiritse ketään salilla ja 99% päivistä saan olla rauhassa. Joskus tulee vastaan ihmisiä jotka ei osaa käytöstapoja ja no...huoh..semmosta se elämä joskus on.
Tänään olin metrossa ja kun tulin pois oli metroasemalla joku 6 nuoren miehen lauma. Ne melus kovaa ja yks sylkäs siitä lattialle. Ollaan siis metroaseman sisäpuolella ja se sylkäsee siihen kumimattoon keskelle ovia josta ihmiset kävelee sisään ja ulos.
Tommosia on joskus salilla ja ne on just noita jotka, kun haluavat tehdä välissä osottavat asiansa mahdollisimman epäkohteliaasti ja niistähä oon kirjotellut.
Kute sanoin, jos osaat sanoa ystävällisesti: anteeks jos häirtisen mutta olisiko mahdollista jos voisin tehdä yhden sarjan tässä välissä, teen samoilla painoilla en vaihda mitään ja teen ihan pikasesti. Jos saa tehdä välissä ni sit sanotaan: kiitos.
Nää teinit ja muut häiriköt tekee näin: ne sanoo :teen täs välis oke?=??????!1. Sit ne yrittää pelotella samalla jotenkin että mähä teen tässä. Noille sanotaan: ootas vähä...kohta on vapaa.
Ekana päivänä se haluaa tehä välissä, tokana päivänä se haluaa lainata kännykkääs ja kolmantena se varastaa salikassisi. Tommoselle käytöksele laitetaan stoppi heti.
Mr.M, mua ei nää kovikset salilla pelota. Multa voi yrittää lyödä vaikka pään painolla irti jos huvittaa mutta mähä teen sillon kun on mun vuoro ja en alistu kenenkään pikkurikollisen oikkuihin. En siis puhu kohteliaista ihmisistä jota salilla on 95%, puhun niistä lopuista.Tunnistan helposti ketkä kyhää rikoksia tai on muuten vaan epäkelpoja ja jos tommosia tulee niin se on minä joka on pomo ja toiset tottelee. Alistua ei pidä, terrorismiin ei pidä hyväksyä, jne.
On se sit laskuhumalassa oleva sekakäyttäjä puukon kanssa tai joku muu tai salilla oleva wannabe kovis gankgsteri jolla hormoonit loppu niin mua on turha yrittää pelotella pois omasta painoalueelta. Tommostaki on tapahtunu joskus aikoinaan. Oon jossain laitteessa ja olin alottelija, ehkä 10min olin siinä, sali tyhjä, jotai tyhjäpäitä tulee sisään, ni nää salin kovikset tulee siihe viereen että mee vittuun me halutaa treenata ja hakataan sut jos et tottele ilmeellä. Joskus aikoinaan vuosia sitten en puolustanu itteäni mutta nyt oon oppinut miten maailma pyörii ja anna tulla vaan jos oot niin tyhmä.