Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

mopopojat, ehdottomasti. Ei niiden olemassaolo, vaan niiden itseään täynnä oleva asenne sen jälkee ku penkistä nostetaa hikisesti 50kg x 4

Tunnistan itseni tästä :D Paitsi että omistan skopan ja penkkaan 45kg kapeaa penkkiä... Asenteesta en tiedä, vittuuntunut kun voimia ei oo, ja oikean polven takia jalkatreenit kuntouttelua...

Mummot....

Monesti käynyt kuten tänäänkin että tultiin kaverin kanssa salille ja se oli aivan tyhjänä. Salilla on soitin johon saa laittaa musiikkia soimaan joka nyt salilla on aivan suotavaa. Pistin siis musiikit soimaan ja 5 minuuttia sen jälkeen yks mummo tuli taas että:

"Anteeks hei voitteko pistää ton musiikin pois ku meen lukee lehtee tonne ja se häiritsee, sit ku meen pois niin voitte huudattaa mite paljo haluutte"

Ja musiikin desibelit oli ihan hädintuskin kuultavissa..Vittu että ottaa pattiin onpahan vaikka mummo tai suomen kaunein mimmi vaa salille ei tulla muuta tekemään ku reenaamaan. Olen kumminkin sen verta ystävällinen että tottakai pistän musiikit pois jos se on niin vaiva.

Isät jokka tuo poikansa salille ja opettaa kaiken päin helvettiä... (sitten mietitää, että miksi meän poijilla on pari tai kolmikymppisenä polvet, olkapäät tai jokku muut paikat paskana... )

Mummot....

Ite tein pari viikkoa sitten zercher-kyykkyä salilla ja joku mummo kävelee ihan siitä vierestä.. Sitten tiuskaisee mulle "VARO VÄHÄN!" :???:

Viimeksi muokattu:
mopopojat, ehdottomasti. Ei niiden olemassaolo, vaan niiden itseään täynnä oleva asenne sen jälkee ku penkistä nostetaa hikisesti 50kg x 4

Kyllä sitä paskaa asennetta löytyy muualtakin. Monet vanhemmat ihmiset tuntuu olevan aika epäkohteliaita nuorempia kohtaan. been there bro

Koko homma ittessään. Siitä on nyt 6kk kun aloitin niin penkkimaksimi tuplautunu(60kg -> 120kg, 15v oon) ja nyt koko paska on vaan ruvennu vituttamaan ja käyn vain sen takia, koska on pakko edes joskus reenata.

Koko homma ittessään. Siitä on nyt 6kk kun aloitin niin penkkimaksimi tuplautunu(60kg -> 120kg, 15v oon) ja nyt koko paska on vaan ruvennu vituttamaan ja käyn vain sen takia, koska on pakko edes joskus reenata.

toivottavasti oot treenannu jalkoja ja keskivartaloakin samalla volyymillä. muuten voi vanhempana olla paikat aika heikossa jamassa.

tärkee eka posti :D mut ei siinä, kiva kun rekisteröidyit tänne ja tulit kertomaan tämän!

Joskus tainnut ton painojen jättämisen mainita, mutta nyt on tullut uusi!

Vanhemmat spadut jotka on ollut "kunnossa" sillon ku laivat tehtiin puusta ja miehet teräksestä. On gaspia ja rättiä jos jonkinäköstä ja sitten vatkutetaan taljaa 5kilolla koska se on vitun hyvä eristävä liike(pääliike kun nyt vain sattu unohtumaan). Sitten neuvotaan ja hämmästellään kuuluvaan ääneen kuinka jossain liikkeessä ei ole järkeä ja ei sitä niin tehdä(koska eivät tiedä koko liikettä). Esimerkkinä nyt vaikka dynaaminenpenkki ja eritasovedot.

Yleensä nuo huvittaa, mutta nykyään alkanut kyllästyttämään jo hitusen samat virret.

Enpä ole ennen kuullut ihmisestä, jota vituttaa moinen kehitys.
Ittellä homma menee nimittäin aikalailla päinvastoin...

Voiman puute.. kasvu on ehkä kohtalaista, kun vaan muistaa syödä ja treenata hyvin mut jumankauta voimaa ei oo.. 1,5v salilla ja esim penkki nyt n. 80kg:D

Voiman puute.. kasvu on ehkä kohtalaista, kun vaan muistaa syödä ja treenata hyvin mut jumankauta voimaa ei oo.. 1,5v salilla ja esim penkki nyt n. 80kg:D

Mitens muut tulokset? Jos 1,5v salilla käyny ja voimat ei oo tuon enempää noussut, niin treenistä ja ruoasta homma kiinni.

Back
Ylös Bottom