Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

oma mp3 ftw!

Itse en tykkää käyttää mp3-soitinta treenatessa, siitä tulee jotenkin tukkoinen olo kun on napit korvissa. Lisäksi treenaan useimmiten treenikaverin, joskus jopa useamman, kanssa ja oma treenini onkin myös sosiaalinen tapahtuma. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että treeni on pelkkää lörpöttelyä, kyllä siinä täysillä tehdään ja treeniin keskitytään vaikka samalla hiukan jotain jutustellaankin. Jokatapauksessa on hankalaa treenata treenikaverin kanssa jos käyttää omaa soitinta.

Meidän salilla ei treenaajat itse pääse vaihtamaan radion kanavia, niitä hoidetaan respasta. Toki toivomuksia voi radiokanavien osalta esittää ja ne useimmiten toteutetaan. Useimmiten salilla soi Radio Rock, mutta joskus saattaa päällä olla Nova tai jokin poppikanava. Kyllä se jonkinverran treeni-intoa syö jos radiossa soi jokin Matti-Esko-Kari-Tapio...

Se on kuulemma tosi vaikeeta vetää vessa kun käy kusella. Onneks niitä toisten kusihöyryjä on niin saatanan kiva nuuhkia samalla kun laittaa vettä pulloon.
Opetelkaa ukot oikeesti vetää se vessa, kun se ei paljoo vaadi. Jos nään jonkun käymässä kusella eikä se vedä vessaa, niin mä tulen samaan aikaan suihkuun ja kusen sen kintuille.

Itse en tykkää käyttää mp3-soitinta treenatessa, siitä tulee jotenkin tukkoinen olo kun on napit korvissa. Lisäksi treenaan useimmiten treenikaverin, joskus jopa useamman, kanssa ja oma treenini onkin myös sosiaalinen tapahtuma. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että treeni on pelkkää lörpöttelyä, kyllä siinä täysillä tehdään ja treeniin keskitytään vaikka samalla hiukan jotain jutustellaankin. Jokatapauksessa on hankalaa treenata treenikaverin kanssa jos käyttää omaa soitinta.

Meidän salilla ei treenaajat itse pääse vaihtamaan radion kanavia, niitä hoidetaan respasta. Toki toivomuksia voi radiokanavien osalta esittää ja ne useimmiten toteutetaan. Useimmiten salilla soi Radio Rock, mutta joskus saattaa päällä olla Nova tai jokin poppikanava. Kyllä se jonkinverran treeni-intoa syö jos radiossa soi jokin Matti-Esko-Kari-Tapio...

En itsekään käytä poppivehkeitä jos treenaan kaverin kanssa vaan sillon on tyydyttävä kaverin kanssa höpöttelyyn ja salin musaan(Novaan:(). Mutta muuten kyllä tulee pidettyä nappeja korvassa ja tykitettyä oikeen kunnolla:rock:

Semmosena sivuhuomautuksena, että omalla salilla oon nyt viikon verran kuunnellut putkeen sitä Lady Gagan Alejandroa. Nykyisellä salilla se potuttaa eniten.

Semmosena sivuhuomautuksena, että omalla salilla oon nyt viikon verran kuunnellut putkeen sitä Lady Gagan Alejandroa. Nykyisellä salilla se potuttaa eniten.
:D Ihan sama homma. Oon nyt about 3kk käynyt suht tiuhaan salilla ja valehtelematta joka kerta tullu radiosta.. Jostain syystä painot nousee aina paremmin kun Gaga alkaa soimaan :D

Onneksi meidän salilla pätee kirjoittamaton sääntö; Ensimmäinen salille tulija asettaa kanavan, jota ei vaihdeta ilman kaikkien salilla olijoiden myöntymystä.

Siis sama homma meidän salilla! Taitaapi olla NRJ missä kyseistä renkutusta soitetaan uudestaan ja uudestaan. Toisaalta hermot tahtoi mennä myös RadioRockiin ("soitetaan mitä halutaan"-muka) kun joka hemmetin kerta kun se salilla soi, sieltä tulee Viikatteen Kuu kaakon yllä. Argh!

Siis sama homma meidän salilla! Taitaapi olla NRJ missä kyseistä renkutusta soitetaan uudestaan ja uudestaan. Toisaalta hermot tahtoi mennä myös RadioRockiin ("soitetaan mitä halutaan"-muka) kun joka hemmetin kerta kun se salilla soi, sieltä tulee Viikatteen Kuu kaakon yllä. Argh!

ehkäpä sitä halutaan soittaa:rolleyes:

Oon sitä mieltä että suomessa ei ole yhtään hyvää radiokanavaa. Siksi aina napit.

Tänään se sit tapahtu joku pirun sotanorsu(kyllä nainen ainaki se 100kg) karju koko ajan salilla ollessani. Meni sit omat treenit ihan perseelleen ku keskittyminen herpaantu vähän väliä sen huutaessa ku puukkoon pistetty sika!!!
Aluksi se oli ihan huvittavaa mut ku sitä jatku ja jatku koko ajan niin ei ollut enään huvittavaa. Niin sekin viel et se karju sillonkin ku ei ite tehnyt mitään vaan sen kaverit teki jotain liikkeitä.

Tänään se sit tapahtu joku pirun sotanorsu(kyllä nainen ainaki se 100kg) karju koko ajan salilla ollessani. Meni sit omat treenit ihan perseelleen ku keskittyminen herpaantu vähän väliä sen huutaessa ku puukkoon pistetty sika!!!
Aluksi se oli ihan huvittavaa mut ku sitä jatku ja jatku koko ajan niin ei ollut enään huvittavaa. Niin sekin viel et se karju sillonkin ku ei ite tehnyt mitään vaan sen kaverit teki jotain liikkeitä.

Rovaniemen APC:ltä? Kys. naishenkilö treenasi ennen everybodylla ja on nyttemmin siirtynyt nähtävästi tuonne, miksi lienee...

Tuttu juttu, itsekin juuri tänään iltapäivällä treenaamassa siellä olin. :rolleyes:

Eilen alkoi tässä ketjussa paljon parjatut lätkäjanarit ottaan kupoliin kun huomasin poikien kyräilen katsovan meikäläisen jumppailua. Käsipaino penkkiä tein vähäpätöisillä painoillani niin hinasivat viereen oman penkkinsä ja ottivat pykälää isommat hanttelit ja ilmeisesti päättivät näyttää, että kiekkoilijat on kovempia uroita kuin perus salijantterit. No ensimmäinen päätti nykäistä kutosen ja ei saanut painoja nousemaan rinnalta. Sitten kaverin avustamana ne nousivat suorille käsille ja siitä putosivat macarenaa muistuttavan vatkauksen jälkeen lattiaan. Mieli teki sanoa, että älkää poijaat itteenne teloko, mutta katsoin parhaaksi olla hiljaa ja antaa poikien olla poikia. Silti ei vain voi ymmärtää tällaista toimintaa.

Rovaniemen APC:ltä? Kys. naishenkilö treenasi ennen everybodylla ja on nyttemmin siirtynyt nähtävästi tuonne, miksi lienee...

Tuttu juttu, itsekin juuri tänään iltapäivällä treenaamassa siellä olin. :rolleyes:
Juuri siellä. Oli kyllä omalaatuinen kokemus täytyy sanoa.

Viimeksi muokattu:
Älä huoli, sama toistuu noin 3-4 kertaa viikossa säännöllisesti. Ei sen enempää.

Nimim: Napit aina korvilla

Häätyy vissiin sanoa seuraavalla kerralla hänelle jotain. Eihän tollasta "eläinrääkkäystä" jaksa kuunnella tai sit vain earit mukaan... :)

Veikkaan, että siitä se riemu vasta repeää kun emakkoa aletaan ohjeistamaan. Voihan sitä rohkeampi toki yrittää, mutta suosittelen pitämään ne earit taskunpohjalla ihan varmuuden vuoksi.

Häätyy vissiin sanoa seuraavalla kerralla hänelle jotain. Eihän tollasta "eläinrääkkäystä" jaksa kuunnella tai sit vain earit mukaan... :)

Käppäile karjujan eteen, pysähdy, luo merkitsevä katse ja laita sellaiset kirkkaan keltaiset kertakäyttökorvatulpat korviin. Sanaton vihje :thumbs:

Lähinä nämä perusjutut joita näkee salilla esim. Ei pistetä painoja paikoilleen, ja varataan ainakin 3 eri mestaa samaan aikaan. Tänään rupes sitten ihan tosissaan vituttaa, kun paikalle tallusti joku idiootti jonka oli ihan pakko karjuu jatkuvasti.:curs:

Back
Ylös Bottom