Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itse asiaan. Salilla käymisessä potuttaa eniten ystäväpiiri ja kaverit. Tulin juuri illanistujaisista. Kaverit olivat kokoontuneet pihalle grillaamaan, juomaan viiniä ja nauttimaan kesän viimeisistä illoista yhdessä, minut myös pyydettiin luonnollisesti mukaan. Ajattelin, että jes hieno homma tässä onkin jo päivällisaika lähden grillaamaan kanat ja jauhamaan skeidaa. Sovin esimiehen kanssa, että lähden töistä reilusti aikaisemmin, mitä oltiin edellisenä päivänä sovittu. Miitti oli tärkeä koska en tulisi näkemään samaisia ystäviä kuukausiin. Esimies ei pitänyt ajatuksesta, mutta laski kuitenkin. Saavuin autolla paikalle hyvillä fiilareilla kunnes pikku hiljaa vitutuksen taso alkoi nousta ja lopulta malja täyttyi. Mikä voisi vituttaa tälläisessä illassa? Kavereilla riitti paljon mielipiteitä ja dissausta töideni määrään, ruokavalioon ja siihen etten aikonut juoda heidän kanssaan. Olen ystävieni mielestä täysin paska jätkä kun en syönyt täytekakkua ja ryyppää heidän kanssaan yötä ja mene töihin krapulassa ja diettini on naurettavaa pelleilyä. Treenaan normaalisti 5 kertaa viikossa + aamuaerobiset. Juon erittäin harvoin, vaikka käyn usein yökerhoissa selvin päin. Eli kyseessä oli ns. normi ilta. Kovan työtahdin ja kellon takia treenit ovat jääneet pois kuukauden ajalta. Ahdistun jos en pääse treenaamaan, mikä näkyy miehessä ärtyisyytenä. Olen tehnyt 7 päiväistä viikkoa kuukauden, eli olen erittäin väsynyt ja uuvuksissa. Mutta on ollut pakko tehdä uhrauksia yksinkertaisesti rahan takia. Olen suoritujatyyppiä, läpi harmaan kiven, eli kun päätän jotain teen kaikkeni onnistumisen eteen. Nyt on ollut tavoitteena, tienata hyvä tili. Niin etten joudu pyytämään apua porukoilta joka kuukausi vaan elän omalla hiellä ansaituilla puoli vuotta. Toisille kun ne lompakon nyörit on löysemmän kuin toisille. Lopulta en jaksanut kuunnella naurettavaa dissausta vaan lähdin pois.

Mikä siinä on prkle, että töiden tekeminen omien päämäärien eteen saa aikaan ihmeellisen tunnekuohun ja automaattisen dissauksen? Missä kannustus? :wall::wall:
Sympaattisia nämä niin kutsutut "kaverit".

Palaten threadin varsinaiseen otsikkoon, viime aikoina on alkaneet häiritä salilla monet tuijottelevat ihmiset - Jos jotain kysyttävää, sanottavaa tai huomautettavaa on, niin kaikin mokomin voisivat tulla jutteleen vaikka treenaamassa siellä oonkin. Ihmetyttää vain kun matkan päästä katsellaan ja sit päät kääntyy toiseen suuntaan jos satun vilkaisemaan takas..

Ketjun alkuperäiseen kysymykseen: Ärsyttää se kun laitteet/tangot viedään törkeästi. Mulla on vaikka laitettu painot tankoon ja reppu vielä vieressä. Oon ehkä 30s poissa täyttämässä vesipulloa niin eikös joku ole laittanut omat painonsa tankoon. :(

Ketjun alkuperäiseen kysymykseen: Ärsyttää se kun laitteet/tangot viedään törkeästi. Mulla on vaikka laitettu painot tankoon ja reppu vielä vieressä. Oon ehkä 30s poissa täyttämässä vesipulloa niin eikös joku ole laittanut omat painonsa tankoon. :(

No kai sanoit sille, että hus! Jotkut ovat vähän ajattelemattomia, kun ei happi riitä aivoihin asti kovan treenin aikana :D

No kai sanoit sille, että hus! Jotkut ovat vähän ajattelemattomia, kun ei happi riitä aivoihin asti kovan treenin aikana :D

En viitsinyt. :( Se oli joku pappa, joka teki vaan pari hauiskääntöä siinä, niin aika pian pääsin tekemään omat mavet. :)

Ketuttaa eräässä Turkulaisessa salissa että jotkut äijät ei jaksa vetää vessaa asiointinsa jälkeen. Tosi kiva jos tarvii mennä heittää kepillistä niin siellä on odottamassa vahvat aromit ja myrkyt pöntössä. Ja yleensä tuoksut tulvivat sinne pukuhuoneen puolelle, miellyttävää..

Toinen juttu samaisessa salissa on se että jotkut neropatit on alkanu varailemaan niitä pukukaappeja, yksikin päivä kun tulin treenaamaan niin salilla oli mun lisäks kolme heppua mut melkeen kaikki kaapit oli käytössä..

Sit nämä tuijottelijat, ei mua haittaa jos joku tuijottaa mut voi tulla ihan rohkeesti sanomaan jos satun tekemään jotain suoritusta huonolla tekniikalla. En todellakaan vedä hernettä nenään vaan otan opikseni ja ihan mielelläni parannan tekniikkaa jos on jotain parannettavaa :)

Se, että salin katto on liian matalalla tai minä olen liian korkea. Ei pysty seisaallaan tekemään pystypunnerrusta ellen hakkaa punteilla reikää kattoon. Silloin tosin on vaara, että yläkerran zumbaajat tipahtaa niskaan.

Ite pistän vielä paremmaksi. Tein tänään smithissä vinopenkkiä ja juuri kun olin alkamassa asettautumaan seuraavaan sarjaan niin joku janari tulee ja nappaa tangosta kiekon pois. Oli hieman "mitä v*ttua just tapahtu?!* olo.

Ei nyt kaikki välttämättä potuta tai vituta, mutta ainakin ihmetyttää silloin tällöin:
- vatsalautojen luokse kasautuu useita kappaleita 5kg ja 10kg limppuja eikä niitä palauteta
- sukkamiehet
- niin "köyhät" treenajat ettei oo varaa juomapulloon vaan imetään suoraan hanasta
- levyt telineissä miten sattuu
- radiokanavan vaihtaminen johonkin v%¤#n energyyn kysymättä edes mielipidettä muilta
- kulkeminen aivan vierestä sarjaa tehdessä
- jumppapatjan levittäminen esim smithlaitteen tai ristitaljan kohdalle, ja siinä nivusten venyttely

Ite pistän vielä paremmaksi. Tein tänään smithissä vinopenkkiä ja juuri kun olin alkamassa asettautumaan seuraavaan sarjaan niin joku janari tulee ja nappaa tangosta kiekon pois. Oli hieman "mitä v*ttua just tapahtu?!* olo.

No ohhoh! :D Mitäs teit tämän jälkeen? Kai kysyit kaverilta, että mikä on homman nimi?

Ei nyt kaikki välttämättä potuta tai vituta, mutta ainakin ihmetyttää silloin tällöin:
- niin "köyhät" treenajat ettei oo varaa juomapulloon vaan imetään suoraan hanasta
Ite hörppään joka kerta maksimissaan kaks kertaa hanasta, joskus en juo mitään. Pitäskö ottaa juomapullo varmuuden vuoks mukaan, vai hörppäänkö suun kostukkeeks pikkasen hanasta?
Mitäs sanot näistä ihan juomapisteistä, joista tulee vettä kaaressa? Paholaisen keksintö?

No en kyllä mielelläni sellasesta juo, kun on nähny miten jotku imee vettä huulet kiinni siinä suuttimessa.
No hyi helvetti. Järkikin sanoo, että siihen hanaan ei kosketa edes hanskat kädessä, vaan pelkillä huulilla livotaan vettä ilmasta suuhun.
EDIT: Tänään oli kuollu banaanikärpänen lavuaarin päällä hanan vieressä :)

Pelkissä sukissa hiihtäviä tyyppejä uskoisin. Ainakin ne huvittaa mua kans.

Ymmärsin ekaks että ne nuoret urheilijakaverit, jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat yms tunkee lahkeet sukkiin yleensä, mikä huvittaa minua hirveesti :pano:

Se on minusta vaa rentouden merkki jos immeinen kulkee sukkasillaan salilla (riippuu paljolti salin siisteydestä). Itse tallailen mänemään sukkasillaan aina salilla, ole varmaan 2 vuoteen käyttäny salikenkiä - ne ahistaa :jahas: sitäpaitsi saapi paremman tatsin massaliikkeisiin imo :rock:

Eikse näin menny, et ihminen on tehty liikkumaan paljailla jaloillaan...:dance2:

Tuli mieleen sellainen, että potuttaa levyjen ja telineiden yhteensopimattomuus. Eli salilla on monissa paikoissa "telineet", kuten penkissä tai rackissä, mihin salin 15 ja 20 kiloiset kiekot ei mene vierekkäin/päällekkäin. Eli penkissa, rackissa, ym., on noi telineet liian lähekkäin ja loppujen lopuksi suurimalla osalla ei tee mitään. Tarkoittaa siis että levyt pitää kantaa pitkälle toiseen telineeseen ellei jätä siihen maahan lojumaan. Itse aina kannan, kun rasittaa sekasotku, mut olis se kiva jos ite laitteissa olisi telineet johon painot sopii.

Kai niiden omaan sarjaan kuuluvat 15 ja 20 kiekot ovat halkaisiljaltaan todella pieniä. Tosin ei salin 15 ja 20 mitenkään isoja ole.

-Jääkiekkojuniorit ärsyttää hajullaan ja epämääräisellä tekemisellään. Rasittavat jutut niillä keskenään muutenkin. Joitain C-ikäisiä. Miksi niiden äidit ei pese treenikuteita?
-Sekasotku, kiekkoja siellä sun täällä ja porukka käyttää paljon ns. "parittomia" kiekkoja tehdessään. Tämä tarkoittaa sitä, että sunkin on vaikea löytää kiekkopareja. Tuuppaavat olla eri painoisia eri valmistajien kiekot, vaikka kyljessä lukee 15kg. Muutenkin esteettinen silmä kärsii :)
-Jätetään painoja lojumaan tankoihin, vaikka on lopetettu tekminen siinä.
-Ihmiset, jotka eivät vastaa, vaikka heille puhuisi, katsovat kuin tyhmään kun kysyy jotain.
-Ja se avojaloin makoilu penkeillä jne. Todella epähygieenistä, vaikka yleensä mua ei paljon liikuta pienet hiet sun muut.

Nyt tuli mieleen, mikä on ärsyttänyt pukuhuoneissa jo peruskouluajoilta: suihkutettavat hajusteet! Vaikken edes ole astmaatikko, on ahdistavaa mennä pukuhuoneeseen, jossa on hetki sitten tyhjennetty pari aerosolia. Sama kyllä sitten myös hajuvesien ja partavesien kanssa...tai se legendaarinen Axe, yöks!

Back
Ylös Bottom