Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten se ärsyttää että siellä on monesti liikaa porukkaa, ei mahdu oikein kunnolla. Toki tämän vois ehkäistä sillä että menee tietyyn aikaan (heti koulun jälkeen, tai ihan päivän lopuks).. ja se kans välillä ottaa päähän kun porukka tuijottaa mun pieniä painoja, kun ite nostelee moninkertaisia määriä minuun verrattuna :(

tumii;2866855 begin_of_the_skype_highlighting**************2866855******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Eniten se ärsyttää että siellä on monesti liikaa porukkaa, ei mahdu oikein kunnolla. Toki tämän vois ehkäistä sillä että menee tietyyn aikaan (heti koulun jälkeen, tai ihan päivän lopuks).. ja se kans välillä ottaa päähän kun porukka tuijottaa mun pieniä painoja, kun ite nostelee moninkertaisia määriä minuun verrattuna :(

Yhdyn.

ja se kans välillä ottaa päähän kun porukka tuijottaa mun pieniä painoja, kun ite nostelee moninkertaisia määriä minuun verrattuna :(

Ja vitut niitä kukaan tuijota, tuskin sä tai sun painosi niin ihmeellisiä ovat ettei jokainen vähän aikaa salilla käynyt olisi nähnyt vastaavia miljoona kertaa. Keskimäärin porukka keskittyy aika pitkälti ihan omiin hommiinsa, ne isoilla painoilla tekijät varsinkin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuus

jep, ihminen tuntee alemmuutta joukossa, jossa toiset ovat saavuttaneet enemmän, täten syntyy mielikuva että ne kattoo toisia ja niitten pieniä painoja jotenkin vähättelevästi tai muuten tuijottaen. Varsinkin jos oman minäkuvan johdosta katsoo ihmisiä vähättelevästi joissakin asioissa, täten se tunuu sille johdonmukaisimmalta, ja luulee että muutkin ovat sellaisia.

Mua ärsyttää eniten ne ketkä tuijottaa kun tekee vaikka kyykkyä salilla niin jotkut kattoo "huomaamattomasti" peilin kautta. Mikä siinä mun treenissä voi olla niin mielenkiintoista että täytyy tuijottaa koko ajan???

Mua ärsyttää eniten ne ketkä tuijottaa kun tekee vaikka kyykkyä salilla niin jotkut kattoo "huomaamattomasti" peilin kautta. Mikä siinä mun treenissä voi olla niin mielenkiintoista että täytyy tuijottaa koko ajan???

Eli kun teet itse kyykkyä vai ne tekee kyykkyä? Ehkä sun kannattais itse kiinnittää huomiota siihen omaan kyykkäämisees, eikä kattoa kattooko muut. :) Ja jos toiset taas kattelee sun treeniä, vaikka ne tekee kyykkyä...noh se on jo huvittavaa.

Blueberry1991 halusi nyt vain korostaa, että hän on katselemisen arvoinen ja ettei häntä kiinnosta, vaikka suurin osa huomikyvystä meneekin muiden katseluiden kyttäämiseen. Samaa sarjaa näiden painonkolistelijoiden ja huutajien kanssa, mutta tyttömäisesti.

ihmiset ovat uteliaita, jotkut katsovat ihan senki vuoksi, jos tuntee oman tekniikkansa epävarmaksi, niin haluaa nähdä miten muut tekee, ja tekee vertailuja. Eipä ne useimmiten tuijottele, että HAA VITTU ETTÄ ON PASKA TEKNIIKKA! toki on niitäki, mutta yleensä sielä keskitytää omiin reeneihin.
Tietenki ne tuijottajat voivat olla ihastunu suhun ja miettii että uskaltaisko mennä pyytään numeroa. ;)

ihmiset ovat uteliaita, jotkut katsovat ihan senki vuoksi, jos tuntee oman tekniikkansa epävarmaksi, niin haluaa nähdä miten muut tekee, ja tekee vertailuja. Eipä ne useimmiten tuijottele, että HAA VITTU ETTÄ ON PASKA TEKNIIKKA! toki on niitäki, mutta yleensä sielä keskitytää omiin reeneihin.
Tietenki ne tuijottajat voivat olla ihastunu suhun ja miettii että uskaltaisko mennä pyytään numeroa. ;)

mä ymmärrän miksi ne tuijottaa ;) tuijottaminen on ärsyttävää mutta siinä ei taas oo mitään pahaa jos katsoo kunhan se ei oo koko treenin kestävää tapitusta.

Mulla on salilla stalkkeri. Ihan kahjo, omien sanojensa mukaan uskoon hurahtanut ENTINEN narkkari joka yritti kysellä, josko mulla olisi myydä esim. rauhoittavia. Se stalkkaa siis muuallakin kuin salilla nykyään. Soittelee mulle eri numeroista, etten tietäisi, että se kahjo siellä soittelee. Blokkasin sen turpakirjasta, koska laittoi mulle viestiä (joihin en kertaakaan vastannut) 5-10krt/pv plus vielä seinäkirjoitukset ja kommentit. Nyt en meinaa uskaltaa salille ilman jotain tuttua isoa miestä (joita onneksi on aina tutulla salilla), koska jos stalkkeri on mun kanssa samaan aikaan, niin siitä ei pääse eroon.

Vitsi kun olis munaa edes sanoa, että vittu jättää mut rauhaan. Mutta tosi pelottava tollanen, sehän tietää mun osoitteenkin mun nimen kautta. Toivottavasti ei ala enää hankalammaksi.

^^ No käsket sen " tutun ison miehen " vähän "jutella" tälle jesse-nistille, niin eiköhän jätä rauhaan. Jos ei jätä, niin pitää " jutella " vähän painokkaammin. ;)

En mä tahdo tollasta. Mutta oon vaan niin nössykkä, etten saa itse sanottua. Seuraavan kerran kun törmään siihen salilla niin ihan varmasti sanon tai tuun ihan vainoharhaiseksi.

^^ No okei, ei kai sentään mutta pitää asiaan puutua jos se niin paljon vaivaa. Jossei se jätä sua rauhaan, niin kannattaa sanoa salin henkilökunnalle, tai jos homma menee oikein vakavaksi niin ottaa yhteyden poliisiin. Uskovainen (ex-) narkkari, voiko oikeesti olla mitään pahempaa?

^^ No okei, ei kai sentään mutta pitää asiaan puutua jos se niin paljon vaivaa. Jossei se jätä sua rauhaan, niin kannattaa sanoa salin henkilökunnalle, tai jos homma menee oikein vakavaksi niin ottaa yhteyden poliisiin. Uskovainen (ex-) narkkari, voiko oikeesti olla mitään pahempaa?

Voi, jos se on joku vasemmistovihree.

Eikai ne miehet niin pelottavia ole.. :)
Onko salilla ihan oikein ilmoitettu että naiset ja miehet ? Eli tehty selkeä jako? vai onko puolijako pelkkä olettamus? Tuntuu ylipäätään kyl ihan vitun hölmöltä jakaa salia ihan oikeasti naisille ja miehille eriksee...

Siellä on 4 tilaa, joista 3 on yhteiseen käyttöön ja se yks "huone" on tarkoitettu naisille, iso kyltti oven yläpuolella...

Siis mitäh? Mies kysyi voiko tehdä treenin loppuun, annoit luvan mutta rupesit itse miettimään että mitä jos mies käsittikin väärin -> möks -> kotiin? :D

Eikun siis... Se kysyi jos voi tehdä YHDEN sarjan loppuun. :) Sit se lähti pois, mutta tulikin takaisin ja sit alkoi nyppimään.

Vaikka oli nuorten ja hyväntuoksusten vuoro? Törkeetä!

Ei, vaan koska MIES oli NAISTEN puolella :c

Ei tuo nyt sinänsä haittaa, mutta juurikin nuo samat laitteet löytyy sieltä yhteisistä tiloista myös. Joten en tajua miksi pitää sit tulla naisille "pyhitettyyn" tilaan. Hymp.

Siellä on 4 tilaa, joista 3 on yhteiseen käyttöön ja se yks "huone" on tarkoitettu naisille, iso kyltti oven yläpuolella...
Voi kun söpöö. Sehän on kuin yhteiskunta pienoiskoossa! On yleisiä ihmisoikeuksia ja sitten on lisäksi erityisiä naisten oikeuksia. Ei ihme, että naiset viihtyvät.

Vituttaa, kun tottunut treenaamaan salilla, jossa lääniä oli riittävästi, eikä kävijöitäkään ollut ihan maailman eniten. Nyt siirryin pienemmälle salille joka on aivan liian ahdas vaikka ei olisi edes ruuhka-aika. Aina joutuu odottamaan ihan pirun pitkään ennen kuin pääsee tekemään kyykkyä/mavettamaan. Sitten siellä on vielä todella ahdas liikkua, eikä porukka ymmärrä pitää treenikassejaan jossain siellä seinien vierellä ja ne on aina edessä. Joku opistoinsinööri on varmaan käynyt laskemassa jokaiselle laitteelle sentilleen oikean paikan ja niin koko sali on saatu ahdettua täyteen kaikenmaailman vitkuttimia. :curs:

e. unohdin vielä mainita että vituttaa aina hakea ympäri salia ja jumppa-tiloja niitä pienimpiä painoja! Olen aivan varma että joku varastaa sieltä salilta niitä 2.5kg ja 5kg painoja, kerran niitä ei tahdo mistään löytyä. :curs::curs::curs:

Back
Ylös Bottom